20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: SCOTT PARKER  (Lest 22719 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

shpetim

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 671
    • Vis profil
SCOTT PARKER
« Svar #30 på: 31. Mars 2006, 10:49 »
ewcastle are awaiting news on whether Scott Parker will miss the remainder of the season.


We are still waiting for confirmation but all the signs are that Scott has got glandular fever," said caretaker boss Glenn Roeder.


 

"Doctors don't like to say anything until test results come back, but that is what we are expecting
ax

DanMan

  • Gjest
SCOTT PARKER
« Svar #31 på: 31. Mars 2006, 11:21 »
Hyll hyll til en genuin lagspiller av ypperste klasse!

Måtte den neste landslagssjefen være litt mer oppvakt enn Svennis er, og at Scotty leder England i EM 08.  :wink:

Activ

  • Flaskebærer
  • *
  • Innlegg: 12
    • Vis profil
SCOTT PARKER
« Svar #32 på: 31. Mars 2006, 14:36 »
Sitat fra: "Kristoffer Eilertsen"
For en mann, og fan så synd at han ikke sitter på flyet til Tyskland i sommer. Det har han fortjent.

Han er ikke god nok til å spille midtbane på det engelske landslaget, skjønner ikke at folk maser om dette hele tiden. Han innehar simpelten ikke de kvalitetene som de beste på midtbanen til england har.

Lasse

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3014
    • Vis profil
    • http://www.brann.no
SCOTT PARKER
« Svar #33 på: 31. Mars 2006, 15:36 »
Hvor har du vært hen da? Vi snakker om Scott Parker her! Han er til og med god nok for Brann. Skjerpings...
Norsk fotball, Norge og all reaksjonær nisseluementalitet som er tilknyttet denne nasjonen må brenne på et bål for min del. Det eneste som teller er at Brann vinner serien og Champions League.

geordie-olav

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 7493
    • Vis profil
    • http://Newutd.com
SCOTT PARKER
« Svar #34 på: 31. Mars 2006, 15:52 »
Scott Parker, Owen, N`Zogbia og Given (om de to siste var engelske), hadde vært sterkt brukbare i Englands stall.

Nyggs

  • Flaskebærer
  • *
  • Innlegg: 21
    • Vis profil
SCOTT PARKER
« Svar #35 på: 03. April 2006, 02:41 »
whatever

folesvert

  • Gjest
SCOTT PARKER
« Svar #36 på: 03. April 2006, 03:14 »
... ja det er jo akkurat det han sier også da!

Joakim

  • NewUtd-teamet
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 17344
    • Vis profil
SCOTT PARKER
« Svar #37 på: 03. April 2006, 15:42 »
Scott Parker innehar ikke de kvalitetene som de beste på Englands midtbane har? Vel. For det første, Lampard og Gerrard er typiske playmakere. De er veldig viktig i oppbyggingen av angrepsspillet for sine respektive lag. så også for det engelske landslaget. Begge innehar store offensive kvaliteter. Mangler noe defensivt. Hva har England å skilte med av defensive midtbanespillere?

Michael Carrick, Ledley King og Scott Parker. Det er slutt på den tiden da David Batty, hvis han hadde stått opp med feil fot, meide ned alle som kom i hans vei, og dermed var livsnødvendig å ha da Paul Gascoigne raste fremover i høyt tempo med ballen i beina, mens han dyttet motspillerne unna, hvis han ikke driblet dem vekk, før han ga ballen til Gary Lineker/Alan Shearer/Teddy Sheringham og England scoret mål.

Vi så det i EM, og vi har sett det flere andre ganger, England trenger en solid, og stabil midtbaneterrier som kan dekke rommet bak Beckham, Lampard og Gerrard. King er bare ungdommen, og har en langt større fremtid som stopper, enn som midtbanespiller. Michael Carrick er ikke i nærheten av å være like stabilt god som Scott Parker.

Parker takler rent, men knallhardt, han løper mye og gir seg aldri. I tillegg kan han også sende meget gode pasninger til Englands offensive spillere.
Scott Parker har i år vist at han er Englands suverent beste midtbaneanker. Men han har aldri fått sjansen til å vise at han er god nok på landslaget. Det er direkte galskap av Svennis.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

KingKev

  • Supersub
  • ***
  • Innlegg: 285
    • Vis profil
SCOTT PARKER
« Svar #38 på: 03. April 2006, 15:59 »
Sitat fra: "Joakim"
King er bare ungdommen,


Njaa, vet ikke om jeg vil kalle en som er født i 1980 for en ungdom :-)

Men ellers enig i at Parker bør være det soleklare valget som midtbaneanker for England. Men det virker ikke som om Svennis har sansen for Parker. Parker har kun spilt 1 landskamp for England, og det ser ikke ut til å bli flere i den nærmere tiden. Vi får se hva som skjer når den nye treneren overtar.

geordie-olav

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 7493
    • Vis profil
    • http://Newutd.com
SCOTT PARKER
« Svar #39 på: 03. April 2006, 16:04 »
Ledley King er da god, men Scott Parker er nok langt mer viktigere for Newcastle, enn det King er for Tottenham.

Journalisten

  • Inaktive brukere
  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 1221
    • Vis profil
    • http://newutd.no/index.php?cat=8
SCOTT PARKER
« Svar #40 på: 03. April 2006, 16:08 »
Det er nok muligens sant, men det er likevel vanskelig å sammenligne King og Parker og si hvem av dem som er den beste fotballspilleren. Ledley King er svært viktig for Tottenham også.
Tore Eikeland,
Skribent, student og politiker

NewUtd.no - av supportere, for supportere!

lucky_luque

  • Supersub
  • ***
  • Innlegg: 420
    • Vis profil
SCOTT PARKER
« Svar #41 på: 03. April 2006, 18:48 »
neste sesongs super kaptein!

Kesse

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 5587
    • Vis profil
SCOTT PARKER
« Svar #42 på: 03. April 2006, 22:31 »
Selvom jeg er vet jeg vil hisse på meg en horde av folk nå så er jeg enig i at midtbanen til England er best uten Parker.

Gerrard - Lampard sentralt kan man ikke si noe på mener nå jeg...

Jeg vil dog at Parker skal være med i den engelske troppen.

MLerbakk

  • NewUtd.no
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 2541
    • Vis profil
SCOTT PARKER
« Svar #43 på: 03. April 2006, 22:33 »
Helt enig med deg jeg Kesse. Vi må jo kunne innse at Lampard og Gerrard muligens er blant verdens 5-10 beste fotballspillere, men at Parker ikke er så veldig mye dårligere! Tross alt, Lampard - Gerrard er en urokkelig duo.

John Marius

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 627
    • Vis profil
SCOTT PARKER
« Svar #44 på: 03. April 2006, 22:54 »
Men England må jo også ha ett defansivt anker på midten. Og der mener jeg Parker er det beste alternativet.

Gerrard----Lampard----Beckham
-------------Parker..................