20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: SCOTT PARKER  (Lest 25413 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Eivind

• Kaptein
    • Vis profil
Parker.
« Svar #60 på: 12. Aug. 2006, 15:00 »
Hva faen.... Parker er 199 ganger bedre enn Jenas og Hargreawes til sammen....

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
Parker.
« Svar #61 på: 12. Aug. 2006, 15:19 »
Tåpelig, MEN vi skal jo bare være glad til for at sjansen for skade minsker.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

André S

• Kaptein
    • Vis profil
SCOTT PARKER
« Svar #62 på: 04. Jan. 2007, 12:50 »
http://home.skysports.com/list.aspx?hlid=439263&CPID=8&clid=4&lid=&title=OPTA+PLAYER+OF+THE+MONTH

Scott Parker på 2.plass på OPTA player of the month for desember...

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
SCOTT PARKER
« Svar #63 på: 04. Jan. 2007, 14:03 »
Selvfølgelig. Overrasker meg ikke.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Jarle

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Scott Parker - Ingen ideell kaptein
« Svar #64 på: 31. Jan. 2007, 22:05 »
Når jeg nå sitter og ser på at Newcastle for n'te gang går opp i liminga, begynner jeg å stille store spørsmålstegn ved Scott Parker som kaptein.

Da det stormet i Newcastle på nittitallet og inntil i mai i fjor, stod alltid Alan Shearer frem som en bauta. I stormen stod spissen Shearer og tok ansvar: klarerte baller i boksen, kjeftet, gestikulerte og satte seg i respekt både hos medspillere, motspillere, dommere og publikum.

Scott Parker er ikke engang i nærheten av å fylle disse enorme skoene etter Shearer.

For når nervene tar Newcastle som kollektiv, blir bare Parker "en av gutta". Han står der lavmælt tilsynelatende uten å si stort til de angstpregede nervevrakene i backfireren. Ergo ingen ideell kaptein. Enkelte her inne lar seg nok fascinere av at Parker til tider slår til med noen kraftsalver av noen taklinger, men gud bedre hvor mye mer som kreves for at han skal være en god kaptein. Når det er sagt: ser vi på spillertroppen har vi ikke andre kapteinsemner i Newcastle i dag bortsett fra Given. Vi må naturligvis ta det vi har.

Spissen Alan Shearer har Oba Martins erstattet og vel så det, men _kapteinen_ Shearer er dypt savnet. Det ser vi i dag, og vi har sett det et tosifret antall ganger før i sesongen.
« Siste redigering: 31. Jan. 2007, 22:08 av Jarle »

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
Sv: Scott Parker - Ingen ideell kaptein
« Svar #65 på: 31. Jan. 2007, 22:14 »
Det er ingen tvil om at Shearer som kaptein og forbilde hadde en enorm innvirkning på laget. Og det er ingen hemmelighet at vi også under Keegan og Robson slet litt i de kampene Shearer ikke spilte. Ikke nødvendigvis fordi vi ikke hadde spisser å erstatte ham med, men fordi han hadde en slik enorm innflytelse på laget, bare i kraft av å være den han er. Og han var også typen som alltid gikk foran, og som alltid oppmuntret og oppildnet lagkameratene til innsats.

Jeg har ikke lagt særlig mye merke til det, men det er liten tvil om at Parker ikke har den samme innflytelsen på laget. Og det er ingen tvil om at han ikke opptrer på samme måte som Shearer. Men jeg vil ikke uttale meg om hvorvidt dette har med at sesongen har utviklet seg negativt for Parker, eller om det faktisk har seg sånn at Parker er et dårlig kapteinsemne.

En grunn er at jeg ikke ser dagens kamp, en annen er at jeg aldri har lagt særlig mye merke til det.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

Noreng

• Gjest
« Svar #66 på: 31. Jan. 2007, 22:38 »
Parker er en strålende spiller, men kunne vært bedre hvis Roeder hadde gjort 2 grep. Brukt han som anker og tatt fra han kapteinsbindet. Given som dere nevner kan gjerne være skipper for min del. Taylor som visekaptein. det tror jeg virkelig han hadde lært av

Eivind

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #67 på: 31. Jan. 2007, 23:32 »
Parker er ikke noen ruvende kaptein på banen, men talene hans i garderoben lukter det visst svidd av.

Torjus

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #68 på: 31. Jan. 2007, 23:32 »
Enig med deg Jarle. Hvem som skulle blitt den nye kapteinen må vel være Given. Hva med Gooch?  ;D

Ã…smund

• Kaptein
  • Lala lala Geordie!
    • Vis profil
« Svar #69 på: 31. Jan. 2007, 23:47 »
Given er nok det beste alternativet. Taylor om noen år!

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #70 på: 01. Feb. 2007, 00:06 »
Enig med Jarle. Tror det  hadde vært bedre å gitt kapteinsbindet til Taylor.
"Ler og godtar meg over dei er inne som er forbanna på Ashley og Co. No gidde eg ikkje innpå denne tråden meir og lese om alle som meinar Ashley er verdens mest gnitne person, kor KATASTROFE denne sommaren har vore, kor REVVA klubben verte styrt."

André S

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #71 på: 01. Feb. 2007, 00:13 »
Har hørt at Parker skal ha noen helt syke taler i garderoben før kamp ja. Jeg har ikke et inntrykk av at han er den spilleren som snakker mest i løpet av en kamp, heller ikke at han maner de andre til kamp. Men hvem på Newcastle er det som gjør det? Litt Given, Taylor og synes faktisk Steven Carr er flink til det også. Ellers er det ganske labert...

Hva tror dere om Butt som kaptein?

Frode

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #72 på: 01. Feb. 2007, 11:39 »
Parker snakker kansje ikke mest på banen, men viser alle andre hvilken innsats som bor i han. Med den kjempingen og arbeidskapasiteten han legger inn i hver kamp, drar han med seg alle andre i krigen. Parker er en tøffing som er første mann som ofrer seg både for supporterne og lagkammeratene!! Synes han er en GOD kaptein!!

geordie-olav

• Kaptein
    • Vis profil
    • http://Newutd.com
« Svar #73 på: 01. Feb. 2007, 19:20 »
Given kjefter på forsvaret uansett. Og keepere som kapteiner er ofte ikke beste løsningen, i og med at de står langt borte fra situasjonene.

Panserfauzt

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #74 på: 01. Feb. 2007, 22:39 »
Jeg husker Scott Parker løp rundt på SJP en gang med kjeften full av bomull og blod, og kjempet til smerta tok han og han måtte bæres av banen.. Da viste han hvilken vilje han har til å kjempe for laget, og vant mitt hjerte.. Men jeg er enig i at som kaptein kan det stilles litt spørsmålstegn.. Han har ikke akkurat overbevist med å få med seg laget og vise ansvar som leder.. Taylor nevnes, ja enig men ikke før om noen år når han har blitt litt mer varm i trøya.. kanskje gooch har det som trengs? Gleder meg til å se han filleriste ronaldo og co
Roses are gay, violets are gayer, fuck this poem and listen to Slayer.