20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: SCOTT PARKER  (Lest 25243 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Lasse

• Kaptein
    • Vis profil
    • http://www.brann.no
scott parker!
« Svar #15 på: 31. Okt. 2005, 19:42 »
ja, eller som speed:P

kunne nok ramset opp endel spillere her, men tok andresen som eksempel jeg :wink:
Norsk fotball, Norge og all reaksjonær nisseluementalitet som er tilknyttet denne nasjonen må brenne på et bål for min del. Det eneste som teller er at Brann vinner serien og Champions League.

chickenman

• Kaptein
    • Vis profil
scott parker!
« Svar #16 på: 31. Okt. 2005, 21:22 »
Enig her folkens. Parker er en klassespiller og det viser han til gangs for oss nå. Han kan bli en aktuell mann for Svennis tror jeg, men kanskje er det fordi det ble lite spilletid ifjor at han ikke har spilt på landslaget nå? Minner litt om gode gamle Robert Lee ja!

Og som det også ble sagt; ja vi har en helvetes (bra) midtbane nå når alle bare blir skadefire. Mener ikke å klage på N'Zogbia som har hatt en bra sessong til nå men Dyer løftet spillet ennå en dimensjon da han kom inn igår, og skal ha veldig mye av æren for 3-0 målet. Denne midtbanen blir spennende å se fremover, og faremomentet når alle er "fit for fight" er (muligens?) at det ikke er plass til alle i start 11ern og at dette kan skape noen konflikter, men de problemene må vi ta når de kommer. Akkurat nå gleder jeg meg veldig over et  godt Newcastle lag med et stort potensiale bare vi blir kvitt alle skadene.

PS: Parker sammenlignet med Andresen? Den er jeg uenig i....

André S

• Kaptein
    • Vis profil
scott parker!
« Svar #17 på: 31. Okt. 2005, 21:56 »
Slenger meg på hyllestkoret.

Har 17 PARKER på den nye drakta mi...

André S

• Kaptein
    • Vis profil
SCOTT PARKER
« Svar #18 på: 30. Mars 2006, 11:56 »
En tråd for å hylle vår beste spiller i år Scott Parker... Det viser seg nå at han muligens har spilt 1 måned med kyssesyken... Etter all sansynlighet er sesongen hans nå over og VM drømmen ser ut til å gå i vasken, noe som er meget synd...

HYLL! HYLL!

Ã…smund

• Kaptein
  • Lala lala Geordie!
    • Vis profil
SCOTT PARKER
« Svar #19 på: 30. Mars 2006, 12:02 »
Tragisk, men sykt at han har klart å spille da!

folesvert

• Gjest
SCOTT PARKER
« Svar #20 på: 30. Mars 2006, 12:27 »
... det sier jo litt om formen til de andre på laget når det viser seg at vinterens beste spiller har spilt med kyssesyken. Hva har de andre hatt da? Tuberkolose og tæring?!?!?!?!?!

Faen ...

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
SCOTT PARKER
« Svar #21 på: 30. Mars 2006, 14:00 »
For en mann, og fan så synd at han ikke sitter på flyet til Tyskland i sommer. Det har han fortjent.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Lasse

• Kaptein
    • Vis profil
SCOTT PARKER
« Svar #22 på: 30. Mars 2006, 14:01 »
Her har vi en mann som elsker klubben gutter!!!
Norsk fotball, Norge og all reaksjonær nisseluementalitet som er tilknyttet denne nasjonen må brenne på et bål for min del. Det eneste som teller er at Brann vinner serien og Champions League.

André S

• Kaptein
    • Vis profil
SCOTT PARKER
« Svar #23 på: 30. Mars 2006, 15:06 »
Og her har vi en som elsker Scott Parker!!

shpetim

• Midtbaneanker
    • Vis profil
SCOTT PARKER
« Svar #24 på: 30. Mars 2006, 17:00 »
Det var jo ikke sikkert da, de skulle ta testen og prøve skulle vise det!????

Hvis han har det, kan hende han blir kvitt sjusesjuken litt tidligere å! kanskje på 1uke :?  hehe, han var jo akkurat på G å, skårte mål osv. Men er det helt sikert på at han har fått det, sikker på at jeg leste at prøvene skulle viset det i morgen:????
ax

Lasse

• Kaptein
    • Vis profil
SCOTT PARKER
« Svar #25 på: 30. Mars 2006, 17:01 »
Sa ihvertfall på Eurosport at han hadde fått det, og at han mest sannsynlig var ute resten av sesongen... :cry:

geordie-olav

• Kaptein
    • Vis profil
    • http://Newutd.com
SCOTT PARKER
« Svar #26 på: 30. Mars 2006, 17:33 »
Scott Parker har vunnet våre hjerter! :D

Nyggs

• Flaskebærer
  • *
    • Vis profil
SCOTT PARKER
« Svar #27 på: 30. Mars 2006, 18:00 »
Scott Parker eige  :D

Synd med sykdommen hans..

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
SCOTT PARKER
« Svar #28 på: 30. Mars 2006, 20:33 »
Ære være Scott Parker!

Mannen er stor, og det at han har spilt i en måned med denne "mystiske" sykdommen er rett og slett fabelaktig! Den mannen hadde virkelig fortjent å sitte på flyet til Tyskland i slutten av mai, men det toget har nok dessverre gått nå. Virkelig, virkelig synd. Ingen har fortjent en VM-billett mer enn Scott Parker!

Ære være!
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

Dag Riise

• Scouser
  • Midtbaneanker
    • Vis profil
SCOTT PARKER
« Svar #29 på: 30. Mars 2006, 21:29 »
Sitat
Den mannen hadde virkelig fortjent å sitte på flyet til Tyskland i slutten av mai, men det toget har nok dessverre gått nå.

Trodde det var flyet han måtte rekke. :lol:
iverpool FC