20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Snus  (Lest 23233 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Anti-mackem

  • Supersub
  • ***
  • Innlegg: 287
    • Vis profil
Snus
« på: 04. Aug. 2006, 01:19 »
Mange som snuser her inne? Driver litt på selv for kosens skyld og er ikke så avhengig egentlig.. Hvis du snuser, hvilken snus liker du best? Personlig synes jeg General er litt oppskrytt og liker bedre Skruf og Röda Lacket.
Norwegian blood, Geordie heart

Andy

  • NewUtd.no
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 4437
    • Vis profil
Snus
« Svar #1 på: 04. Aug. 2006, 08:41 »



mmmmmMMMMMMMMMMMMMMMmmmmmmmmmmmmmmmmm

Mack

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 2798
    • Vis profil
    • http://magnar.com
Snus
« Svar #2 på: 04. Aug. 2006, 10:31 »
General er alltid best. Skruf er damesnus.

Toon, Toon,
Black and white army

Tommy Sten

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 1056
    • Vis profil
Snus
« Svar #3 på: 04. Aug. 2006, 12:11 »
De gangene jeg snuser er det enten fordi jeg er full eller fordi jeg ikke har røyk. Snus er heslige greier, men porsjon funker
Asked to describe Wise, Keegan, who had a 2½-hour training-ground chat with the former Leeds manager on Thursday, replied, "Short."

Kristoffer

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 25712
    • Vis profil
Snus
« Svar #4 på: 04. Aug. 2006, 13:18 »
Funker til fest. Funker generelt ellers også, men jeg gidder ikke starte fast med deg, unødvendige utgifter for en fattigslig mann. Liker faktisk vanlig General best.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

plebbster

  • Gjest
Snus
« Svar #5 på: 04. Aug. 2006, 13:24 »
Det er vel sånn at etter to måneder ( hvis du snuser fast ), så er det ikke en like stor nytelse å putte prellen under leppa som det tidligere har vært?
Da blir det mer en vanesak du ikke tenker stort på.
Selv pleier jeg ikke å snuse, men når jeg gjør det ( få ganger ), så blir det Catch.


Rolfern

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 919
    • Vis profil
Snus
« Svar #6 på: 04. Aug. 2006, 13:38 »
Snuser en del, selv om jeg i tide og utide legger vekk snusboksen for en stund. Nå om sommeren da jeg er mye i båt og på fjellet eller bare slapper av på hytta så har jeg alltid en snusboks tilgjengelig. Helst skruf eller Göteborgs Rapé. Mye av snusen er et resultat av handel der hvor snusen er billigere. General og posesnus holder jeg meg langt unna.

Ellers bruker jeg aldri annen tobakk. Det eneste må så fall være en sigar eller to rundt juletider i godt selskap.
Carr har altfor få landskamper for England!

Førre

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 809
    • Vis profil
Snus
« Svar #7 på: 04. Aug. 2006, 13:45 »
Snuser en del i helgene og da går det nesten bare i roda lacket, men skruf er også greit viss RL ikke er å få tak i  :wink:

Benson

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 6845
    • Vis profil
Snus
« Svar #8 på: 04. Aug. 2006, 13:54 »
Bruker ikkje snus azz.

Men må sei det er betre at folk bruker snus enn o rayka.
Mike Ashley killed the soul of Newcastle United FC [04.09.2008]

geordie-olav

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 7493
    • Vis profil
    • http://Newutd.com
Snus
« Svar #9 på: 04. Aug. 2006, 14:07 »
Snus er bare ekkelt og illeluktende. Men det er bedre enn røyk, ja.

Andy

  • NewUtd.no
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 4437
    • Vis profil
Snus
« Svar #10 på: 04. Aug. 2006, 14:26 »
Sitat fra: "Mack"
General er alltid best. Skruf er damesnus.


da har damesnus 40% mer nikotin enn general da! snuste general før men gikk over til skruf fordi den er sterkere

Joakim

  • NewUtd-teamet
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 17344
    • Vis profil
Snus
« Svar #11 på: 04. Aug. 2006, 16:05 »
Sitat fra: "geordie-olav"
Snus er bare ekkelt og illeluktende. Men det er bedre enn røyk, ja.

Vel, jeg er jammen ikke helt sikker. Nå er jeg riktignok allergisk mot tobakksrøyk, men jeg synes faktisk det er langt bedre å se på folk som tar livet sitt ved å røyke, enn å se på folk som ødelegger ganen og tennene på snusing.
Snusing er ekstremt heslig, og jeg skjønner bare ikke hvorfor folk gidder å kaste bort noe så dyrebart og kostbart som gebisset ved å snuse.
Galskap, spør du meg.

Og jeg synes det er forkastelig med en egen tråd om snusing her på forumet. Takke meg til.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

amt

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 765
    • Vis profil
Snus
« Svar #12 på: 04. Aug. 2006, 16:20 »
ikke så mye ødeleggelse etter at de gikk over fra glass til grus. Skruff har mer nikotin enn general og er derfor ingen damesnus
Andreas Martins

André S

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3214
    • Vis profil
Snus
« Svar #13 på: 04. Aug. 2006, 19:05 »
Jeg snuser av og til når jeg er på fest. Kun General portion eller annen portion. Gidder ikke løssnus...

Benson

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 6845
    • Vis profil
Snus
« Svar #14 på: 05. Aug. 2006, 00:48 »
Sitat fra: "Joakim"
Sitat fra: "geordie-olav"
Snus er bare ekkelt og illeluktende. Men det er bedre enn røyk, ja.

Vel, jeg er jammen ikke helt sikker. Nå er jeg riktignok allergisk mot tobakksrøyk, men jeg synes faktisk det er langt bedre å se på folk som tar livet sitt ved å røyke, enn å se på folk som ødelegger ganen og tennene på snusing.
Snusing er ekstremt heslig, og jeg skjønner bare ikke hvorfor folk gidder å kaste bort noe så dyrebart og kostbart som gebisset ved å snuse.
Galskap, spør du meg.

Og jeg synes det er forkastelig med en egen tråd om snusing her på forumet. Takke meg til.


Men snuser du så går det bare ut over deg sjølv. Rayker du så blir oxo folka rundt deg utsatt for rayk passiv røyking. Men det virker meir fornuftig og rayke enn og snuse da...
Mike Ashley killed the soul of Newcastle United FC [04.09.2008]