20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Snus  (Lest 26752 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
Snus
« Svar #15 på: 05. Aug. 2006, 01:26 »
Sitat fra: "Benson"
Sitat fra: "Joakim"
Sitat fra: "geordie-olav"
Snus er bare ekkelt og illeluktende. Men det er bedre enn røyk, ja.

Vel, jeg er jammen ikke helt sikker. Nå er jeg riktignok allergisk mot tobakksrøyk, men jeg synes faktisk det er langt bedre å se på folk som tar livet sitt ved å røyke, enn å se på folk som ødelegger ganen og tennene på snusing.
Snusing er ekstremt heslig, og jeg skjønner bare ikke hvorfor folk gidder å kaste bort noe så dyrebart og kostbart som gebisset ved å snuse.
Galskap, spør du meg.

Og jeg synes det er forkastelig med en egen tråd om snusing her på forumet. Takke meg til.

Men snuser du så går det bare ut over deg sjølv. Rayker du så blir oxo folka rundt deg utsatt for rayk passiv røyking. Men det virker meir fornuftig og rayke enn og snuse da...

Hvordan i pokker kan det det?
Har prøvd begge sakene, snus kunne jeg enkelt gjort regelmessig, røyking syns jeg er direkte jævlig heslig, både å sitte i nærheten av, og å gjøre selv. Forferdelig!
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Anti-mackem

• Supersub
    • Vis profil
Snus
« Svar #16 på: 05. Aug. 2006, 02:09 »
Har prøvd røyk en del ganger jeg og, faktisk så mange ganger at jeg til slutt begynte å like det.. Men ha slutta med det nå for det begynte plutselig å smake dritt. Dessuten ødelegger røyk så mye at jeg ikke vil eller gidder å bruke det.
Norwegian blood, Geordie heart

pane

• Gjest
Snus
« Svar #17 på: 06. Aug. 2006, 01:34 »
Snus, da General, er fantastisk! Ingen dag uten :)

Lasse

• Kaptein
    • Vis profil
    • http://www.brann.no
Snus
« Svar #18 på: 06. Aug. 2006, 16:49 »
Jeg røyker egentlig, men prøver å slutte nå. Ihvertfall gå over til snus. Så jeg snuser Røde Laket som det heter på norsk. Det er den snusen jeg liker aller aller best. Men jeg liker ikke den like godt som røyk. Røyk er mye mye deiligere, og mye mye mer helsefarlig.

Det er derfor jeg slutter med røyk. Ihvertfall bytter til snus. Jeg får bedre kondis (går jo tross alt på idrettslinjen), andre slipper å bli plaget av det, og jeg slipper å daue av det. Enkel matematikk viser at det lønner seg å bytte til snus.

Uansett har jeg nå gått uten røyk og snus i to dager. Det har forsåvidt gått greit, men jeg kjenner det at akkurat nå ville jeg satt STOR pris på en pris.

Moralen: aldri begynn å røyk.
Norsk fotball, Norge og all reaksjonær nisseluementalitet som er tilknyttet denne nasjonen må brenne på et bål for min del. Det eneste som teller er at Brann vinner serien og Champions League.

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
Snus
« Svar #19 på: 06. Aug. 2006, 21:49 »
Moralen: Hold deg langt pokker unna ALT som heter tobakk!
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

Lasse

• Kaptein
    • Vis profil
    • http://www.brann.no
Snus
« Svar #20 på: 06. Aug. 2006, 23:33 »
Riktig.

For min del begynte jeg med røyk, men om du er så dum å begynne med noe: snus er bedre for deg og andre.
Norsk fotball, Norge og all reaksjonær nisseluementalitet som er tilknyttet denne nasjonen må brenne på et bål for min del. Det eneste som teller er at Brann vinner serien og Champions League.

Andy

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
Snus
« Svar #21 på: 07. Aug. 2006, 01:37 »
herregud man lever bare en gang.

Benson

• Kaptein
    • Vis profil
Snus
« Svar #22 på: 07. Aug. 2006, 01:57 »
Sitat fra: "Kristoffer Eilertsen"
Sitat fra: "Benson"
Sitat fra: "geordie-olav"
Snus er bare ekkelt og illeluktende. Men det er bedre enn røyk, ja.

Vel, jeg er jammen ikke helt sikker. Nå er jeg riktignok allergisk mot tobakksrøyk, men jeg synes faktisk det er langt bedre å se på folk som tar livet sitt ved å røyke, enn å se på folk som ødelegger ganen og tennene på snusing.
Snusing er ekstremt heslig, og jeg skjønner bare ikke hvorfor folk gidder å kaste bort noe så dyrebart og kostbart som gebisset ved å snuse.
Galskap, spør du meg.

Og jeg synes det er forkastelig med en egen tråd om snusing her på forumet. Takke meg til.

Men snuser du så går det bare ut over deg sjølv. Rayker du så blir oxo folka rundt deg utsatt for rayk passiv røyking. Men det virker meir fornuftig og rayke enn og snuse da...

Hvordan i pokker kan det det?
Har prøvd begge sakene, snus kunne jeg enkelt gjort regelmessig, røyking syns jeg er direkte jævlig heslig, både å sitte i nærheten av, og å gjøre selv. Forferdelig!

Vel Rayking kan jo vera sosialt lizm. Sikkert noken som rayker på grunna v det sosiale lizm. Men det bler kje det samme med snus...
Mike Ashley killed the soul of Newcastle United FC [04.09.2008]

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
Snus
« Svar #23 på: 07. Aug. 2006, 02:48 »
Joda. Jeg kjøper aldri snus selv, så da spør jeg bare chicks om snus! :P
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
Snus
« Svar #24 på: 07. Aug. 2006, 15:26 »
Sitat fra: "aDDis"

Ja, og vil det ikke da være kjekt å leve lengst mulig? Og beholde helsa så lenge som mulig? Eller vil du stryke med som 50-åring grunnet kreft i munnen, lungekreft og hjertesvikt?

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
Snus
« Svar #25 på: 07. Aug. 2006, 15:27 »
Sitat fra: "Kristoffer Eilertsen"
Joda. Jeg kjøper aldri snus selv, så da spør jeg bare chicks om snus! :P

Å skrekk og gru.

Andy

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
Snus
« Svar #26 på: 07. Aug. 2006, 17:07 »

Ja, og vil det ikke da være kjekt å leve lengst mulig? Og beholde helsa så lenge som mulig? Eller vil du stryke med som 50-åring grunnet kreft i munnen, lungekreft og hjertesvikt?

spiser du pizza, burgere og drikker brus?
trener du nok?
drikker du deg full?

er JÆVLI mange ting man kan få sykdommer av og dø av senere. jeg har enda til gode å høre at noen har blitt syke eller dødd av snus

lucky_luque

• Supersub
    • Vis profil
Snus
« Svar #27 på: 07. Aug. 2006, 22:11 »
Sitat fra: "Mack"
General er alltid best. Skruf er damesnus.

da har damesnus 40% mer nikotin enn general da! snuste general før men gikk over til skruf fordi den er sterkere

ooo...badass :lol:

Andy

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
Snus
« Svar #28 på: 08. Aug. 2006, 14:42 »
"ok"

kvalvik

• Flaskebærer
  • *
    • Vis profil
Snus
« Svar #29 på: 09. Aug. 2006, 14:16 »
skruf er best....

synes jeg da. liker smaken bedre og den holder seg fuktig lengre enn general..