20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Patetiske supportere?  (Lest 3297 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
Patetiske supportere?
« på: 06. Des. 2005, 18:45 »
Har ikke sett kampen selv, men om dette er fakta kan store deler av Newcastle fansen holde kjeft. Skjer det samme mot Arsenal kommende helg blir det siste gang jeg setter mine føtter på SJP på mange mange år.

Toon Fans - 0

Agitated, muted, edgy, at unease, silent, waiting, expecting, disappointing. With all the talk pre-match centering around Souness and whether he'd still be in a job come quarter to five or not, it was as if the home faithful were all expecting a defeat and dare I say it, quite a few were hoping for a defeat. It was a very strange atmosphere indeed and a new low for me. Regardless of the Souness situation, we should all at least attempt to create some noise and passion. Half-hearted boos and jeers at the final whistle but certainly not as bad as the media made out. Not good enough. We are quick to criticise the team and the manager but we ought to look at ourselves more often and ask questions of ourselves.

http://www.newcastle-online.com/nufcratings/2005_06/astonvilla_home.shtml
"Ler og godtar meg over dei er inne som er forbanna på Ashley og Co. No gidde eg ikkje innpå denne tråden meir og lese om alle som meinar Ashley er verdens mest gnitne person, kor KATASTROFE denne sommaren har vore, kor REVVA klubben verte styrt."

Ã…smund

• Kaptein
  • Lala lala Geordie!
    • Vis profil
Re: Patetiske supportere?
« Svar #1 på: 06. Des. 2005, 20:14 »
Sitat fra: "Asbjørn"
Har ikke sett kampen selv, men om dette er fakta kan store deler av Newcastle fansen holde kjeft. Skjer det samme mot Arsenal kommende helg blir det siste gang jeg setter mine føtter på SJP på mange mange år.

Toon Fans - 0

Agitated, muted, edgy, at unease, silent, waiting, expecting, disappointing. With all the talk pre-match centering around Souness and whether he'd still be in a job come quarter to five or not, it was as if the home faithful were all expecting a defeat and dare I say it, quite a few were hoping for a defeat. It was a very strange atmosphere indeed and a new low for me. Regardless of the Souness situation, we should all at least attempt to create some noise and passion. Half-hearted boos and jeers at the final whistle but certainly not as bad as the media made out. Not good enough. We are quick to criticise the team and the manager but we ought to look at ourselves more often and ask questions of ourselves.

http://www.newcastle-online.com/nufcratings/2005_06/astonvilla_home.shtml

Var på kampen. Det er helt sant slik som det blir skrevet. Stemningen var dyster og rolig.
Var litt tendenser til stemning når vi var i ledelelse.
Men det blir jo dystert når 99% er misfornøyde med hvordan laget spiller fotball for tiden og når 90% mener at Souness aldri burde vært i Newcastle og det er på høy tid at han blir sparket.

Syns det er helt utrolig at stadionen fylles hver kamp. Folk ellers i England syns jo Geordiene er patetiske som fyller stadion hver kamp når det som blir servert er så dårlig.

Dette er nok et tegn på at majoriteten på St James mener at det er noe galt. Enten må Souness få laget til å underholde, ellers så må han gå. Når han sier at han ut fra forholdene sier at han er fornøyd med uavgjort mot villa hjemmem, så sier det vel litt om ambisjonene hans. Farvel CL og Europa. Heldige viss vi fortsatt er i PL når sesongen er omme slik vi spiller for tiden!

geordie-olav

• Kaptein
    • Vis profil
    • http://Newutd.com
Patetiske supportere?
« Svar #2 på: 06. Des. 2005, 20:32 »
Huff, dette minner meg nesten om landslagets "gode" supportere. At Souness er en dårlig manager er det ingen tvil om, og naturligvis vil nok de fleste ha ham bort. Men det er trist når det begynner slik.

Ã…smund

• Kaptein
  • Lala lala Geordie!
    • Vis profil
Patetiske supportere?
« Svar #3 på: 06. Des. 2005, 20:34 »
Tviler på Souness har lenge igjen. Men det er jo typisk at når et lag spiller dårlig blir stemningen der etter og! Spesielt når vi har vært heldige å fått være med i CL

Lasse

• Kaptein
    • Vis profil
    • http://www.brann.no
Patetiske supportere?
« Svar #4 på: 06. Des. 2005, 21:22 »
vet dette ikke har noe med emne å gjøre, men faen så kult navn du har, åsmund!!! det eneste du trenger å skifte er siste bokstaven i etternavet ditt til R.. hadde vært driiitkuly=P
Norsk fotball, Norge og all reaksjonær nisseluementalitet som er tilknyttet denne nasjonen må brenne på et bål for min del. Det eneste som teller er at Brann vinner serien og Champions League.

BegBie

• Supersub
    • Vis profil
    • http://www.ratemycameltoe.com
Patetiske supportere?
« Svar #5 på: 07. Des. 2005, 08:13 »
Jeg vil si at det er på tide at newcastle fansn begynner å gjøre noe, at vi viser at vi ikke tar imot denne dritten fra styret lengre. Styret ignorerte fansen og ansatte souey, noe som var helt på tryne. Jeg ofrer heller 1-5 kamper med stillhet så souey får fyken og en ny bedre manager kommer inn. 38 elendige kamper, eller 1-5 med dyster stemning? jeg går for 1-5.

Souey har vært hær i 15 månder nå, og sist vi spillte en bra kamp var mot blackburn før han tok over laget.. Det burde si litt....
ouness:""I am the most attack-minded coach this club has had in recent history"

3 Kamper uten mål, kun en spiss.

DanMan

• Gjest
Patetiske supportere?
« Svar #6 på: 07. Des. 2005, 08:42 »
Sitat fra: "BegBie"
Styret ignorerte fansen og ansatte souey, noe som var helt på tryne.

Gidder du forklare hvordan det var å ignorere fansen? Souness var vel ikke førstevalget vårt? Skremmende nok var både O'Leary og Bruce, samt Venables inne i bildet, ikke sant? Og desto mer skremmende: Disse var ønsket av fansen.. MEN de sa nei. Hva skulle vi da ha gjort? Seilt skuta uten manager?

Erlend Simonsen

• Kaptein
    • Vis profil
Patetiske supportere?
« Svar #7 på: 07. Des. 2005, 09:28 »
Kommer Venables til newcastle så går jeg i krampe gråt... det er virkelig en trener som kan stemples i samme bås som souness... han trener lag rett nedover...
Han kom, ble mett og dett var dett....

John Marius

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Patetiske supportere?
« Svar #8 på: 07. Des. 2005, 09:35 »
Men er det egentlig så rart?Jeg skjønenr at de er fortvilet og forbanna på Newcastle om dagen. Vi er ett lag som har brukt MYE penger på nye spillere, og disse spillerne tjener millioner av kroner for å spille for klubben. Da får de faen tute meg prestere!

Og nå har vi en manager som har sittet i stolen i ca 14 måneder. Hva har han prestert? Er han en verdig manager? Nei, han er ikke det. Da må supporterne få lov til å protestere og si hva de mener. Er tross alt de som er med oss i tykt og tynt, kjøper billetter hver uke, og er jo den store inntektskilden til klubben.

Hva skulle vi gjort uten fansen og tilskuerne? Uten de hadde vi ikke vært noen ting. Hør på fansen!

BegBie

• Supersub
    • Vis profil
    • http://www.ratemycameltoe.com
Patetiske supportere?
« Svar #9 på: 07. Des. 2005, 10:38 »
Sitat fra: "DanMan"

Gidder du forklare hvordan det var å ignorere fansen? Souness var vel ikke førstevalget vårt? Skremmende nok var både O'Leary og Bruce, samt Venables inne i bildet, ikke sant? Og desto mer skremmende: Disse var ønsket av fansen.. MEN de sa nei. Hva skulle vi da ha gjort? Seilt skuta uten manager?

Var vel ikke direkte mange av fansen som hylte ut etter souness var det vel?  Det var snakk om storheter som Hitzfeld, Scolari, O'Neill osv, men styret og sheperd gikk for en "engelsk" manager i souness. O'Leary er nå fortsatt 1000 ganger bedre en souness, og har visst at han kan få mere ut av et lag en det souness greier. Bruce & Venable er vel ikke blant topp managerne i ligaen men fortsatt vil jeg sette de høyere en Souness.

Hva vi som fans eller hva styret burde gjort?  Styret burde gått etter en utenlandsk manager, slik som resten av topp laga samt england har gjort, dette er pga det ikke finnes topp managere som er engelsk, vi trenger europeisk innflytelse, ikke 80-tallet england innflytelse hvor kun "spillerne" vant kampene og match analysene fåregikk på puben sammen med "gutta".

Vi som fans har tatt imot alt for mye dritt fra styret, og det er på tide at vi viser at dette ikke går an lengre. Noe som denne kampen mot Aston villa visste, skulle gjerne likt og hørt mere sang om å få souey ut, eller sack the board.Uansett situasjonen vi finner oss i nå er ikke holdbar, vi er ikke en fotballklubb lengre, "gutta" våre spiller ikke fotball lengre. Vi har et trener team som er helt ubrukelige, vi har aldri hatt så mye skader før det her trener teamet kom, det kan nok ikke kun være underlaget. Det har nok ikke skifta seg så mye ut siste året eller?

Vi som Newcastle supportere burde stille oss et spm, Hvorfor holder vi med Newcastle, hva er det som gjør Newcastle til en klubb å like?
ouness:""I am the most attack-minded coach this club has had in recent history"

3 Kamper uten mål, kun en spiss.

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
Patetiske supportere?
« Svar #10 på: 07. Des. 2005, 12:46 »
Vi som Newcastle supportere burde stille oss et spm, Hvorfor holder vi med Newcastle, hva er det som gjør Newcastle til en klubb å like?

Godt spørsmål. Hvorfor jeg holder med Newcastle? Jeg forelsket meg jo i laget under Keegans tid, og meldte overgang samtidig som en viss spiller. Og har jeg først forelsket meg, så holder jeg fast. Det er vanskelig å forklare nøyaktig hva som driver meg i dag, når laget spiller kjedeligere enn Norge på sitt verste, og klubben underpresterer så til de grader. Det er noe jeg ikke kan sette fingeren på. Hva som gjør Newcastle til en klubb å like? Vel, vi er jo fortsatt en av få "toppklubber" som ikke er drevet av en styrtrik idiot uten følelser for klubben. Klubben styres fortsatt av mennesker, og vi har tidvis bevist at penger ikke er alt. Og vi har en stolt historie, på tross av lite trofeer.

Når det er sagt, så er det denne stolte historien som gjør Souness så forbanna uspiselig. Vi spiller ikke fotball slik vi en gang gjorde, vi vinner ikke de kampene vi en gang vant. Og det gjør ikke saken bedre at manageren vår overhodet ikke tenker tanken på å sette klubb foran penger. Men han er jo ikke newcastle-supporter, og nekter jo å innrømme egne feil. Så hva skal vi forvente?
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

FVM

• Supersub
    • Vis profil
    • http://www.sanderil.no
Patetiske supportere?
« Svar #11 på: 07. Des. 2005, 21:43 »
Bør ikke fansen gå forann som et god eksempel da? Og gjøre en god jobb. Støtte laget i både med og EKSTREM motgang?
FVM

chickenman

• Kaptein
    • Vis profil
Patetiske supportere?
« Svar #12 på: 07. Des. 2005, 22:08 »
hmm....
Har tidligere hørt og lest så mye om hvordan vi har den beste fansen og lignende. Nå når det er skuffet og prøver å gi uttrykk for det for pipen en annen lyd?

Skulle fansen vært halvparten så triste som laget deres har vært i opptil flere kamper hittil i år kunne de like gjerne blitt hjemme.

Er nok en grunn til dette her...

Torjus

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Patetiske supportere?
« Svar #13 på: 08. Des. 2005, 15:58 »
Sitat fra: "DanMan"

Ansatt John Carver! Eneste manager for Newcastle som ikke har tapt en kamp med Newcastle tror jeg...

:lol:

DanMan

• Gjest
Patetiske supportere?
« Svar #14 på: 09. Des. 2005, 10:05 »
:lol: Joda, Carver har en imponerende statistikk.  :lol: