20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Konkurranse - forslag?  (Lest 5016 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Nordin

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
    • http://www.newutd.com
Konkurranse - forslag?
« på: 05. Des. 2005, 22:17 »
Vi holder på å inngå et samarbeid med en interessert sponsor som er villig til å sponse månedlige konkurranser med premier. Mer vil jeg ikke røpe.

Er det noen som har forslag til hvilke konkurranser vi kan ha? Var de konkurransene vi hadde i fjor brukbare? For de som ikke vet hva jeg snakker om, så var det konkurranser sammensatt av 7-8 spørsmål om hvordan Newcastle kom til å gjøre det i de neste kampene.

Prediction League er uaktuelt å starte opp igjen, ettersom vi allerede snart er midtveis i sesongen. Det får vi gjenoppta til neste sesong.

Tar gjerne i mot forslag.
NewUtd.no: av supportere - for supportere!

Lasse

• Kaptein
    • Vis profil
    • http://www.brann.no
Konkurranse - forslag?
« Svar #1 på: 05. Des. 2005, 23:15 »
det hadde jo vært konge!!!

noen ideer jeg kommer på, sånn veldig kjapt:
 - hvem kommer til å score i neste kamp?
 - hvor langt når vi i cuper?
 - hvilke lag kommer vi til å trekke i cuper?
 - når blir det første målet scoret i neste kamp?
 - hvor mange plasser avanserer vi/synker vi på tabellen?
 - hvor mange mål slipper vi inn på en mnd?
 - hvor mange mål scorer vi på en mnd?

slike ting... sikkert litt teit, men var det første jeg kom på!

hvilke sponsor/sponsorer er det snakk om? eller er det toppsecret?

håper bare ikke dette fører til at forumet blir altfor stort! syntes det er perfekt slik som det er nå, nå vet alle hvem alle er og sånn. som en liten familie=p :lol:
Norsk fotball, Norge og all reaksjonær nisseluementalitet som er tilknyttet denne nasjonen må brenne på et bål for min del. Det eneste som teller er at Brann vinner serien og Champions League.

plebbster

• Gjest
Konkurranse - forslag?
« Svar #2 på: 06. Des. 2005, 14:02 »
Jeg var ikke her ifjor, men de konkurransene høres gode ut.

Lasse hadde veldig gode forslag. Jeg syntes spesielt de to siste satt som et skudd.

geordie-olav

• Kaptein
    • Vis profil
    • http://Newutd.com
Konkurranse - forslag?
« Svar #3 på: 06. Des. 2005, 15:23 »
- Hvem scorer neste mål?
- Hvem får neste gule kort?
- Hvem blir banens beste?
- Hvor mange mål får vi mot oss?

Finn gjerne på noe annet kreativt! (mine forslag var IKKE kreative i hvert fall)

Nordin

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
Konkurranse - forslag?
« Svar #4 på: 06. Des. 2005, 15:33 »
Sitat fra: "plebbster"
Jeg var ikke her ifjor, men de konkurransene høres gode ut.

Lasse hadde veldig gode forslag. Jeg syntes spesielt de to siste satt som et skudd.

Jeg er helt enig med deg. Mange av Lasses forslag hadde vi også på konkurransene i fjor, og da ble det veldig mange deltakere.

Sitat
- hvor mange plasser avanserer vi/synker vi på tabellen?

Dette forslaget synes jeg er meget bra. Det skal jeg ta til etteretning.

Det er ikke akkurat topsecret, men vi hadde en uformell avtale med Nordicbet for noen måneder siden. Når vi skulle diskutere de endelige detaljene så trakk de seg plutselig uten å si fra. Svarte aldri på mailene mine. Alt ser ut til å gå i boks denne gang, men jeg vil ikke ut med noe konkret før alt er i boks.

Konkurransen blir sannsynligvis arrangert fra og med mandag når jeg kommer hjem fra England. Den første konkurransen er en ren jule og nyttårskonkurranse som omfatter de 4 kampene i jula. Videre vil vi arrangere månedskonkurranser. I januar skal deltagerne tippe på de tre siste kampene i måneden, det samme i februar osv.

Vinneren vil få 500kr
Andreplass 300kr
Tredjeplass 200kr

Kommer tilbake til dette etter hvert.

Noreng

• Gjest
Konkurranse - forslag?
« Svar #5 på: 06. Des. 2005, 16:50 »
Gratis å delta?

Noreng

• Gjest
Konkurranse - forslag?
« Svar #6 på: 06. Des. 2005, 17:04 »
Synes ikke det bør være sånne flaks spørsmål.... Sånn som

-Hvilket lag trekker vi i neste runde

Lasse

• Kaptein
    • Vis profil
Konkurranse - forslag?
« Svar #7 på: 06. Des. 2005, 20:08 »
nei det er jeg forsåvidt enig i! konkurranssene bør være basert på litt kunnskap, og en god dose flaks! Som feks "hvor mange mål scorer vi i de 3 siste kampene i Januar?" Det avhenger litt av kunskap, men også en god del flaks!
Norsk fotball, Norge og all reaksjonær nisseluementalitet som er tilknyttet denne nasjonen må brenne på et bål for min del. Det eneste som teller er at Brann vinner serien og Champions League.

Nordin

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
Konkurranse - forslag?
« Svar #8 på: 06. Des. 2005, 20:11 »
Selvfølgelig skal det være gratis å delta. Er litt i tvil om at alle kan få være med, eller kun de som er aktive på forumet.

John Marius

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Konkurranse - forslag?
« Svar #9 på: 07. Des. 2005, 09:06 »
Ja, den konkurransen vi hadde forrige gang med de spørsmålene som:

* Hvem blir banens beste de neste 3 kampene?
* Hvem scorer målene i neste kamp?
* Er Souness manager ut måneden?
* Hvor mange selvmål scorer vi neste måneden?
* Hvor mange kamper spiller (f.eks) Kieron Dyer neste måned? (Egentlig ett trist spørsmål..  :cry: )
* Hovr mange plasser kommer vi opp\ned på tabellen neste måned?
* Hvor mange mål slipper vi inn neste måned?

Dette var bare noen forslag. Jeg syns heller ikke vi burde ha noen flakse spørsmål som, hvem lag vi trekker i FA cupen etc. Noen av de er allerede sagt og noen hadde vi vel med i den forrige konkurransen.

plebbster

• Gjest
Konkurranse - forslag?
« Svar #10 på: 07. Des. 2005, 12:26 »
Vi bør ikke ha " Hvem blir banens beste? "-spørsmålet med i konkurransen. Det er ingen definisjon på hvem som spilte best og det kommer det til å bli krangling ut av.

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
Konkurranse - forslag?
« Svar #11 på: 07. Des. 2005, 12:50 »
I et øyeblikk av stor frustrasjon kom jeg med forslaget "Hvor mange straffespark får vi i år?". Selv synes jeg faktisk også etter at frustrasjonen har lagt seg at det var et godt forslag.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

Rolfern

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Konkurranse - forslag?
« Svar #12 på: 07. Des. 2005, 12:55 »
Jeg kunne ha vært en tilhenger av såkallte kunnskapsspørsmål som går litt tilbake i tid som for eksempel hvem som spillte flest kamper på Tottenham sin venstreback i 1994/1995-sesongen eller hvem som var dyreste signeringen til Souness mens han enda var manager for Liverpool. Men, etter at google ble et vanlig redskap i de tusen hjem så ser jeg liten vits med å ha slike konkurranser. Da støtter jeg heller opp om "gjettekonkurranser".
Carr har altfor få landskamper for England!

Nordin

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
Konkurranse - forslag?
« Svar #13 på: 07. Des. 2005, 14:55 »
På quizkvelder er det utvilsomt best med slike spørsmål ja, men det går ikke nå som internett er å finne i stort sett alle hjem. Du nevner grunnen selv. Til og med den dummeste her inne kan klare å få alle rett hvis han er litt heldig. Jeg vil påstå det er noe kunnskap som er avgjørende i slike gjettekonkurranser som vi har hatt også, men det er selvfølgelig flaksen som avgjør mest.

Lasse

• Kaptein
    • Vis profil
Konkurranse - forslag?
« Svar #14 på: 07. Des. 2005, 19:08 »
hadde nok ikke funka med slike spm, da google er oppfunnet :lol: