20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Solskjaer  (Lest 6642 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Benson

• Kaptein
    • Vis profil
Solskjaer
« på: 05. Des. 2005, 17:52 »
Solskjaer gjør comeback i dag. :o

United Liverpool

Reservelagskamp

Hadde vert gull og fått sett den. Nokon som veit om den blir strema?

Går på

Sport N og Manu tv så d bør vel ver muligt.

Solskjaer huske jo søren sje fyren igjen
Mike Ashley killed the soul of Newcastle United FC [04.09.2008]

Lasse

• Kaptein
    • Vis profil
    • http://www.brann.no
Solskjaer
« Svar #1 på: 05. Des. 2005, 17:53 »
hehe, blir konge det! starter han? når starter kampen?
Norsk fotball, Norge og all reaksjonær nisseluementalitet som er tilknyttet denne nasjonen må brenne på et bål for min del. Det eneste som teller er at Brann vinner serien og Champions League.

Benson

• Kaptein
    • Vis profil
Solskjaer
« Svar #2 på: 05. Des. 2005, 17:58 »
Han starter.

United laget:

Steele, Simpson, Eckersley, Cathcart, Piqué, Fox, Neumayr, R Jones, Solskjaer, Rossi, Martin

kampen begynne klokkå 20 00.

Paul Andreas

• Supersub
    • Vis profil
Solskjaer
« Svar #3 på: 05. Des. 2005, 18:04 »
Litt feil plass å legge ut tråden men men.. Tipper han bæres ut på båre etter 5 minutter  :lol:

Benson

• Kaptein
    • Vis profil
Solskjaer
« Svar #4 på: 05. Des. 2005, 18:19 »
jaja

Seier han aldri har vert i bedre form

Oioi Rooney må føla seg pisseredd no.

geordie-olav

• Kaptein
    • Vis profil
    • http://Newutd.com
Solskjaer
« Svar #5 på: 05. Des. 2005, 18:46 »
Ole Gunnar Solskjær er en fantastisk spiller. Kona hans er et stykke ut i slekten min.

Lasse

• Kaptein
    • Vis profil
Solskjaer
« Svar #6 på: 05. Des. 2005, 20:34 »
har visstnok spilt dårlig hittil! men er vel ikke annet å forvente!
Norsk fotball, Norge og all reaksjonær nisseluementalitet som er tilknyttet denne nasjonen må brenne på et bål for min del. Det eneste som teller er at Brann vinner serien og Champions League.

Lasse

• Kaptein
    • Vis profil
Solskjaer
« Svar #7 på: 05. Des. 2005, 21:07 »
ble nok byttet ut i pausen ja! spilte visst ganske dårlig, men hey, han spiller nå fotball igjen!

Benson

• Kaptein
    • Vis profil
Solskjaer
« Svar #8 på: 05. Des. 2005, 22:38 »
Han har vert ute i 2 år.  :lol:

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
Solskjaer
« Svar #9 på: 06. Des. 2005, 15:39 »
Jeg synes det er flott at Solskjær er på banen igjen,  og jeg håper av hele mitt hjerte at han kommer tilbake på toppnivå. Han er en fantastisk representant for Norge og norsk fotball, og han er uten tvil en av PLs beste avsluttere. Fullt på høyde med Shearer og sin hollandske kollega i ManU.
Det er en grunn til at fyren er elsket av ManU-fansen, nesten like høyt elsket som Cantona. Jeg håper virkelig at også landslaget i fremtiden kan nyte godt av Solskjærs ferdigheter.

Selv om kristiansunderen har klipt ned Rob Lee på det groveste, og fått et av PL-historiens klareste røde kort, så kan jeg ikke hate denne mannen. Ja, han holder Molde og Fridtjof Hareide høyt. Men jeg trøster meg med at det var Rosenborg som gjorde den feilen å takke nei til Solskjær, ved å si at "vi vil ha deg, men vi vil ikke ha deg nå". Og det var Bjørn Hansen som anbefalte han å dra til Molde istedenfor. Dessuten er han fra Kristiansund. Og en klubb som burde være farmerklubb for RBK, og ikke Molde. Clausenengen har mer til felles med RBK enn Molde. En skam at Kristiansund er en del av feil fylke.

At Solskjær ikke dominerte i sin første kamp på 18 måneder er ikke overraskende. Dessuten spilte han for reservelaget, og hadde langt ifra spesielt gode medspillere. Han har selvsagt langt igjen til toppformen, men jeg håper han kommer tilbake der han en gang var. Selv om jeg hater å se fyren score mot oss.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

Lasse

• Kaptein
    • Vis profil
Solskjaer
« Svar #10 på: 06. Des. 2005, 20:01 »
men det emd at han er så høyt elsket... er ikke det bare en måte norsk media framstiller han på? at de liksom får det til å virke som om han er så høyt elsket.. men egentlig er han bare en "helt vanlig" Man U spiller..?

Ã…smund

• Kaptein
  • Lala lala Geordie!
    • Vis profil
Solskjaer
« Svar #11 på: 06. Des. 2005, 21:49 »
Ikke noen helt vanlig spiller han nei. Avgjorde CL finalen. Han er helt der borte og er nok mer likt blant fansen enn for eksempel Rooney, Ronaldo.

Mack

• Kaptein
    • Vis profil
    • http://magnar.com
Solskjaer
« Svar #12 på: 06. Des. 2005, 23:26 »
Det at han er bedre likt av mange betyr ikke at de ser på han som mer verdifull.
Toon, Toon,
Black and white army

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
Solskjaer
« Svar #13 på: 07. Des. 2005, 12:19 »
Sitat fra: "Lasse"
men det emd at han er så høyt elsket... er ikke det bare en måte norsk media framstiller han på? at de liksom får det til å virke som om han er så høyt elsket.. men egentlig er han bare en "helt vanlig" Man U spiller..?

Hvis du ser ManU-kamper hører du stadig at de synger Solskjær-sangen. Det gjør de nesten i hver eneste kamp. Etter at han ble matchvinner i CL-finalen på overtid så er han ikke lenger noen hvemsomhelst for scums-fansen.  Og som sagt, det går nesten ikke en kamp uten at de synger sangen hans.

Men det er nok helt sikkert delte meninger om Solskjær også.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

Rolfern

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Solskjaer
« Svar #14 på: 07. Des. 2005, 13:09 »
Sitat fra: "Lasse"

Vel, Solskjær er en av de mest jordnære, profilerte fotballspillerene de siste årene. Ikke en som stikker seg ut i form av negative bemerkninger eller en utskeiende livsstil. Det er ikke tilfeldig at Solskjær er med i brunostreklamen...Solskjær er i likhet med brunosten, en god nordmann!

Når det gjelder hans framtidige karriere, så tviler jeg på at vi noen gang kommer til å se Solskjær like god som det han var i sin glansperiode i ManUtd.
Carr har altfor få landskamper for England!