20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Woody?  (Lest 28797 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Thommazz

• Supersub
    • Vis profil
Woody?
« på: 05. Des. 2005, 15:42 »
Jonathan Woodgate tilbke til United?? Hadde det ært noe??

Jeg synes vi bør prøve åfå tak i han.. Han og Boumsong i modtforsvaret, så hadde ikke Rooney, Nistelrooy, Henry, Drogba og Crespo lekt seg i forsvaret akkurat.. Og med to gode side backer som Trabelsi (Carr) på høyreog Bridge (babayaro) på venstre.. Tror det hadde vært toppen med det forsvaret;)

Noen som står med meg på det?
homas- NUFC og FC LYN OSLO for alltid

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
Woody?
« Svar #1 på: 05. Des. 2005, 15:58 »
Woodgate, når han er skadefri og i form, er Englands beste midtstopper!
Ja, jeg mener det. han er bedre enn Terry. Bedre enn Ferdinand. Men han får altfor lite kred for det. Du ser det selv for Real Madrid, Woodgate, når han spiller, er en solid forsterkning for et lag som ikke har hatt gode forsvarere siden de sparket Hierro, uten så mye som et takk for alle hans år i klubben... Hver gang Woodgate spilte for oss, dominerte han fullstendig, og var blant de aller beste stopperne i PL. Det vil han være om han kommer tilbake igjen også.

selvsagt sier man ja takk til Woodgate. Noe annet er galskap.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
Woody?
« Svar #2 på: 05. Des. 2005, 16:01 »
Jeg syns i likhet med Sir Bobby Robson at Woodgate var beste stopperen i ligaen når han spilte for oss. Min yndlingsstopper, uten tvil. Fantastisk spiller!
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Benson

• Kaptein
    • Vis profil
Woody?
« Svar #3 på: 05. Des. 2005, 16:01 »
Synes ikkje bør henta han tebake. Blir nok dyr og me treng faen ikkje fleire folk som spiller ein kamp og sitter 5 på sidelinja med vondt i eit eller anna.

Han har spilt opp mot 10 kampar no på over eit år  :?:
Mike Ashley killed the soul of Newcastle United FC [04.09.2008]

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
Woody?
« Svar #4 på: 05. Des. 2005, 16:11 »
Sitat fra: "Benson"
Synes ikkje bør henta han tebake. Blir nok dyr og me treng faen ikkje fleire folk som spiller ein kamp og sitter 5 på sidelinja med vondt i eit eller anna.

Han har spilt opp mot 10 kampar no på over eit år  :?:

Jeg skjønner problemstillinga, men Woodgate var PLs beste forsvarsspiller når han spilte for oss. Og han er en av de aller aller beste også i La Liga, når han spiller for Real. Så gode spillere er en bare nødt til å ha i laget. Selv om han er skadet i fem av 10 kamper.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

NUFCern

• Midtbaneanker
    • Vis profil
    • http://rbk.no/
Woody?
« Svar #5 på: 05. Des. 2005, 16:13 »
Hvem vil vel ikke ha en topp trent Woody uten skadeproblemer tilbake?

Men jeg er redd for at skadeproblemene alltid vil følge han i hans aktive karriere, derfor håper jeg ikke vi evt. tømmer bankkontoen for å hente han tilbake. Men på billigsalg hadde vært fint.

Men når det gjelder Woody, så så det endelig lyst ut for han, han hadde spilt seg inn på førstelaget. Men så får han en skade som setter han på sidelinjen lenge igjen. Det må være skikkelig frustrerende å være så mye skadet som Woodgate. Ikke mye hadde gledet meg mer om han fikk bukt på disse skadeproblemene en gang for alle, uansett hvilken klubb han spiller i.

Men for all del, jeg sier ikke nei takk til Woody. Enten om han kommer i januar eller i sommer. 8)

Benson

• Kaptein
    • Vis profil
Woody?
« Svar #6 på: 05. Des. 2005, 16:16 »
Men Woody kommer vel neppe tilbake til oss uasnett. Koffor skal han det ?
Mike Ashley killed the soul of Newcastle United FC [04.09.2008]

Lasse

• Kaptein
    • Vis profil
    • http://www.brann.no
Woody?
« Svar #7 på: 05. Des. 2005, 17:40 »
vi trenger han, men vi trenger ikke flere skader.
Norsk fotball, Norge og all reaksjonær nisseluementalitet som er tilknyttet denne nasjonen må brenne på et bål for min del. Det eneste som teller er at Brann vinner serien og Champions League.

Kesse

• Kaptein
    • Vis profil
Woody?
« Svar #8 på: 05. Des. 2005, 18:52 »
Sist jeg var i Newcastle gikk det mye rykter om at Woody muligens ville komme tilbake til sommeren på "billigsalg". Souness skal visstnok være svært int. i det... men nå som Souness mest sannsynlig ikke holder ut måneden så er det ikke så lett å si hva som skjer.

Noreng

• Gjest
Woody?
« Svar #9 på: 05. Des. 2005, 20:53 »
Jeg har ikke så lyst på Woody... Han er jo mer skadet enn noen skifter truser

Rolfern

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Woody?
« Svar #10 på: 06. Des. 2005, 12:28 »
Tatt opp mange ganger før dette angående Woody.

Jeg ville mer enn gjerne sett en skadefri Woody i Newcastle sitt forsvar, for Woody skadefri er en av de beste midtstopperene i verden. Woody har alt, en tilnærmet komplett midtstopper.

Det eneste som jeg er skeptisk til angående Woody er hans evige skader. Å bruke mange pund på en spiller som kanskje ikke kan spille mer enn 20-30 kamper i løpet av året er galskap. Men, den beste måten å få Woody hadde vært om vi hadde fått til en avtale med Real Madrid om 1 års utlån med opsjon på kjøp. På den måten kunne vi vært bedre sikret om Woody sine skader er et tilbakelagt stadium. Om Real Madrid er interessert i det er en annen sak.
Carr har altfor få landskamper for England!

BegBie

• Supersub
    • Vis profil
    • http://www.ratemycameltoe.com
Woody?
« Svar #11 på: 07. Des. 2005, 10:50 »
for max 2M pund vil jeg se Woody i nufc trøya igjen, og en ok kontrakt etter hvor mye han spiller. Woody er en klassespiller som jeg mer en gjerne ser tilbake på SJP.
ouness:""I am the most attack-minded coach this club has had in recent history"

3 Kamper uten mål, kun en spiss.

Cutthroat

• Supersub
    • Vis profil
Woody?
« Svar #12 på: 07. Des. 2005, 12:22 »
Eg ser gjerne Woody tilbake i Newcastle-trøya, han er ein av dei beste midtstopparane som nokon gong har vore i klubben!

Men, som andre har sagt òg, han lid av for mange skader.
Det betyr at Newcastle ikkje bør betala mykje for han, det vil uansett vera eit sjansespel å kjøpa ein spelar som er so ofte skada om ein ikkje skal bruka pengar ein kan bruka betre på andre måtar.
Woody bør heller ikkje forventa ei lønning i toppklasse, men han bør få ei bonus-basert kontrakt, slik at han ikkje blir sittande på sjukestova å heve ein kjempelønning.

André S

• Kaptein
    • Vis profil
Woody?
« Svar #13 på: 14. Feb. 2006, 10:30 »
Real Madrid skal være villige til å selge Woodgate tilbake til Newcastle for 6 mill pund. Hva synes dere om det? For min del synes jeg vi bør si ja til tilbudet, så lenge Woodgate ikke blir skadet igjen før sommeren...

Lasse

• Kaptein
    • Vis profil
    • http://www.brann.no
Woody?
« Svar #14 på: 14. Feb. 2006, 10:37 »
Hvor har du dette fra?
Norsk fotball, Norge og all reaksjonær nisseluementalitet som er tilknyttet denne nasjonen må brenne på et bål for min del. Det eneste som teller er at Brann vinner serien og Champions League.