20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Newcastle - Mansfield  (Lest 41560 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Lasse

• Kaptein
    • Vis profil
    • http://www.brann.no
Newcastle - Mansfield
« Svar #30 på: 07. Jan. 2006, 14:34 »
Sitat fra: "Kalifen"
på en måte håper jeg at vi taper, for da forsvinner GARANTERT souey. Men dette burde egentlig ikke være noe match for Newcastle. :wink:

er det garantert at han forsvinner da? jeg er villig til å satse penger på at han ikke forsvinner selv om vi taper.
Norsk fotball, Norge og all reaksjonær nisseluementalitet som er tilknyttet denne nasjonen må brenne på et bål for min del. Det eneste som teller er at Brann vinner serien og Champions League.

NUFCern

• Midtbaneanker
    • Vis profil
    • http://rbk.no/
Newcastle - Mansfield
« Svar #31 på: 07. Jan. 2006, 15:11 »
Her er laget:

.............................Given....................

Carr.......Boumsong.......Bramble.....Babayaro

Solano.......Brittain.......Clark.......N'Zogbia

...............Shearer...........Luque.........

Reserver: Harper, Elliott, O'Brien, Ramage, Chopra

Jaja, noe av det jeg håpet på tror jeg. Bra at Luque fortsetter som spiss

geordie-olav

• Kaptein
    • Vis profil
    • http://Newutd.com
Newcastle - Mansfield
« Svar #32 på: 07. Jan. 2006, 15:13 »
Tipper:

Given

Carr - Ramage - Boumsong - Elliott

Solano - Faye - Bowyer - N`Zogbia

Shearer - Luque

Kan hende at noen av disse spillerne er skadet. Har ikke alle skadene under kontroll.

geordie-olav

• Kaptein
    • Vis profil
    • http://Newutd.com
Newcastle - Mansfield
« Svar #33 på: 07. Jan. 2006, 15:14 »
Du kom meg i forkjøpet der Nufcern. Trodde at Bramble og Babayaro var skadet jeg, og glemte nesten Clark.

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
Newcastle - Mansfield
« Svar #34 på: 07. Jan. 2006, 15:18 »
Sitat fra: "geordie-olav"
Tipper:

Given

Carr - Ramage - Boumsong - Elliott

Solano - Faye - Bowyer - N`Zogbia

Shearer - Luque

Kan hende at noen av disse spillerne er skadet. Har ikke alle skadene under kontroll.

Her var det mye rart. Faye er i Afrika og Bowyer er suspendert.
"Ler og godtar meg over dei er inne som er forbanna på Ashley og Co. No gidde eg ikkje innpå denne tråden meir og lese om alle som meinar Ashley er verdens mest gnitne person, kor KATASTROFE denne sommaren har vore, kor REVVA klubben verte styrt."

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
Newcastle - Mansfield
« Svar #35 på: 07. Jan. 2006, 15:21 »
Sitat fra: "Kalifen"
på en måte håper jeg at vi taper, for da forsvinner GARANTERT souey. Men dette burde egentlig ikke være noe match for Newcastle. :wink:

Hallo Hallo Hallo er det noen hjemme? Håpe på tap i verdens største cup, og den eneste muligheten til et trofee denne sesongen.

Ahhhhhhhhh nå forstår jeg. Du er Sunderland supporter.
"Ler og godtar meg over dei er inne som er forbanna på Ashley og Co. No gidde eg ikkje innpå denne tråden meir og lese om alle som meinar Ashley er verdens mest gnitne person, kor KATASTROFE denne sommaren har vore, kor REVVA klubben verte styrt."

NUFCern

• Midtbaneanker
    • Vis profil
    • http://rbk.no/
Newcastle - Mansfield
« Svar #36 på: 07. Jan. 2006, 15:23 »
Ja kast ut disse Sunderland supporterne!! Nei det går ikke, det er et fritt forum...

Men jeg håper selvfølgelig på seier!! HOWAY THE LADS!!!!

Paul Andreas

• Supersub
    • Vis profil
Newcastle - Mansfield
« Svar #37 på: 07. Jan. 2006, 15:29 »
Startoppstilling:

Newcastle Utd: Shay Given, Stephen Carr, Jean Alain Boumsong, Titus Bramble, Celestine Babayaro, Martin Brittain, Charles N'Zogbia, Lee Clark, Nobby Solano, Albert Luque, Alan Shearer
Subs: Robbie Elliott, Steve Harper, Peter Ramage, Michael Chopra, Alan O'Brien

Mansfield Town: Kevin Pressman, Gareth Jellyman, Rhys Day, Alex Baptiste, Stephen Dawson, Gus Uhlenbeek, Richie Barker, Giles Coke, Jake Buxton, Adam Rundle, Allan Russell
Subs: Jason White, Adam Birchall, Frazer McLachlan, Nathan Arnold, Jon Olav Hjelde

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
Newcastle - Mansfield
« Svar #38 på: 07. Jan. 2006, 15:31 »
Å. Jeg visste ikke at Jon Olav spilte for Mansfield. Men reserve? Er han blitt så dårlig at han ikke er god nok for førstelaget til Mansfield? Scary...
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
Newcastle - Mansfield
« Svar #39 på: 07. Jan. 2006, 15:33 »
Sitat fra: "Joakim"
Å. Jeg visste ikke at Jon Olav spilte for Mansfield. Men reserve? Er han blitt så dårlig at han ikke er god nok for førstelaget til Mansfield? Scary...

Huff, da begynner det å bli alvorlig.

Paul Andreas

• Supersub
    • Vis profil
Newcastle - Mansfield
« Svar #40 på: 07. Jan. 2006, 15:33 »
Hehe, ja det var artig.. Det har vel blitt litt for mye fish 'n chips på godeste Hjelde. Morsomt med Kevin Pressman også..

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
Newcastle - Mansfield
« Svar #41 på: 07. Jan. 2006, 15:38 »
Sitat fra: "thepaul"
Hehe, ja det var artig.. Det har vel blitt litt for mye fish 'n chips på godeste Hjelde. Morsomt med Kevin Pressman også..

Noen som har peiling på om vi har møtt Kevin Pressman på SJP etter den septemberdagen i 1999?
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

Paul Andreas

• Supersub
    • Vis profil
Newcastle - Mansfield
« Svar #42 på: 07. Jan. 2006, 15:44 »
Sitat fra: "Joakim"
Noen som har peiling på om vi har møtt Kevin Pressman på SJP etter den septemberdagen i 1999?

Jeg er ganske sikker på at vi ikke har det. Han spilte i Sheffield Wed frem til sist sesong. Da spilte han i Leicester, før han i år dro til Mansfield. Vi møtte ikke Leicester i fjor, og Sheffield har vi ikke møtt siden 99. Eneste må i såfall være i en treningskamp, men tviler på det..

Panzer Stormo

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
Newcastle - Mansfield
« Svar #43 på: 07. Jan. 2006, 15:46 »
forsvarsspilleren Baptiste på Mansfield har jeg erfaring med fra FM, et talent som er veldig god...
Forresten, har noen steam eller radio link?
Bobby Robson:
"We didnt underestimate them ,they just were a lot better then we thought"

http://www.last.fm/user/Panzer_Stormo/

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
Newcastle - Mansfield
« Svar #44 på: 07. Jan. 2006, 15:56 »
Kan de som har raido oppdatere det som skjer. Sitter på jobb uten tilgang til nettradio.