20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Glede seg?  (Lest 6991 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Noreng

• Gjest
Glede seg?
« på: 03. Des. 2005, 18:00 »
Får gledet jeg meg til hver eneste kamp... Beklager, men jeg gjør ikke det lenger... Det er trist.. Jeg klarer ikke å glede meg når Newcastle scorer... Jeg klarer ikke å bli glad for noe som NUFC-supporter lenger... Bare trist.

Håper dette gir seg snart, når (håper det, ikke hvis) Souness får sparken!

Thomas Beckheim

• Kaptein
    • Vis profil
Glede seg?
« Svar #1 på: 03. Des. 2005, 18:06 »
Jeg ble glad da Shearer banka inn straffen og 3poeng muligens var på vei. Tittet på tabellen og vi hadde da 21 poeng. Kun 5 poeng bak 4 plassen og CL. Med tanke på alle vi har skadet så så jeg noen lysglimt..

Så bare raser alt, Tottenham vinner mot Sunderland og havner på 27poeng menst vi blir stående på 19 poeng!! Åhhhhh.. Blir så forbanna..

Fjern Souness så kan kanskje håpet komme tilbake igjen!!

Cutthroat

• Supersub
    • Vis profil
Glede seg?
« Svar #2 på: 03. Des. 2005, 18:15 »
Det er på ein måte tyngre å sjå framover til neste kamp no som det går dårleg, men på den andre sida seg eg nesten meir framover til desse kampane, fordi eg veit at det kjem til å snu, det er berre eit tidsspørsmål.

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
Glede seg?
« Svar #3 på: 03. Des. 2005, 19:32 »
Jeg er litt i begge leirer her. Jeg ser ikke frem mot hver eneste kamp lenger. Jeg er ikke like full av forventninger som før. Men jeg møter trofast opp på hver enkelt kamp og prøver så langt jeg får det til å være optimistisk. Jeg er fortsatt som en liten unge hver gang vi scorer mål. Jeg var meget glad da Shearer satte inn straffen (alle gode ting er tre...). Men jeg må innrømme at det var veldig tungt å motivere seg til kamp mot Wigan, og til dagens kamp. Og etter Wigan-kampen har jeg sluttet å føle den enorme skuffelsen hver gang vi ikke får det til. Men det skal sies at den som så meg etter Everton-kampen var vitne til en ung herremann som var så forbanna som forbanna kan bli. På dommer, på egne spillere, på egen manager, på alt. Etter Wigan-kampen var jeg kraftig oppgitt. Men jeg greide å beherske meg, i og med at vi ble rundspilt i 2x45, og i realiteten aldri hadde en sjanse.
I dag rister jeg bare lett på hodet, og sukker, mens jeg drømmer om å skrive breaking news på forsiden på newutd.com, med overskriften "Souness ferdig i Newcastle". Jeg gleder meg ikke hemningsløst til hver kamp lenger. Jeg ser ikke med stor forventning om å bli underholdt, frem til neste kamp. Men misforstå meg rett, jeg håper BESTANDIG at Newcastle skal vinne. Selv om jeg fortsatt må slite med Greame "Dr. Evil" Souness. Men klubben kommer foran alt annet. Jeg bare håper at Greame Souness en gang kan innse klubbens beste, og legge personlig prestisje til side.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
Glede seg?
« Svar #4 på: 04. Des. 2005, 00:47 »
Jeg ser frem til alle kamper, men er for tiden så jævla lei og trist, at jeg ikke klarer å ha noen forhåpninger. Alt går lissom til helvette  :x
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Benson

• Kaptein
    • Vis profil
Glede seg?
« Svar #5 på: 04. Des. 2005, 01:12 »
Fryktelig trist for tidå. Er ikkje kjekkt å vera avhengig av Newcastle. Sko noko  gonger i sånne tider ønska ein heia på eit anna lag eller ikkje brydde seg om fotball. Men det går ikkje ann. Newcastle for alltid.
Mike Ashley killed the soul of Newcastle United FC [04.09.2008]

Thomas Beckheim

• Kaptein
    • Vis profil
Glede seg?
« Svar #6 på: 04. Des. 2005, 01:26 »
Har god trening med dette jeg.. Brann og Newcastle kommer fint til å fixe et hjerteattack på meg før eller senere!! Tror jeg må få opperert inn et nødagregat snart!!

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
Glede seg?
« Svar #7 på: 04. Des. 2005, 01:34 »
Sitat fra: "Thomas Beckheim"
Har god trening med dette jeg.. Brann og Newcastle kommer fint til å fixe et hjerteattack på meg før eller senere!! Tror jeg må få opperert inn et nødagregat snart!!

You are not alone, buddy....
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

plebbster

• Gjest
Glede seg?
« Svar #8 på: 04. Des. 2005, 11:45 »
Det at vi ikke vinner så mye lenger får meg bare til å bli mer glad hver gang vi vinner.

FVM

• Supersub
    • Vis profil
    • http://www.sanderil.no
Glede seg?
« Svar #9 på: 04. Des. 2005, 13:22 »
Gleder meg alltid til kampene j. Girer meg opp til di grader og tror på seier. Må jo glede seg på forhånd! For etterpå er det bare deprimerende....
FVM

Mack

• Kaptein
    • Vis profil
    • http://magnar.com
Glede seg?
« Svar #10 på: 04. Des. 2005, 14:06 »
Jeg er nok ikke like urealistisk optimist som i "gamle dager". Jeg hadde en tendens til å tro at vi hadde verdens beste lag, og kunne slå hvemsomhelst. Jeg har fortsatt tro på at vi kan slå hvemsomhelst. Men jeg vet at vi antakelig taper mot lag som Wigan B. Huff! Det er noe dritt å være realist. Noe av sjarmen med fotball er den enorme gleden og forventningene i forkant av kampene, og dette har det blitt litt for lite av i det siste. Det er synd.
Toon, Toon,
Black and white army

geordie-olav

• Kaptein
    • Vis profil
    • http://Newutd.com
Glede seg?
« Svar #11 på: 04. Des. 2005, 14:25 »
Jeg har det samme problemmet som Noreng. Å se Newcastle score er ikke så gledelig lenger, for vi blir middelhavsfarende allikevel. Å vinne en kamp på hattrick betyr mer for meg enn at Newcastle vinner. Hvor langt ned kan man synke da? Moralen min er elendig. Kanskje er jeg en elendig supporter også? Tror dessverre det.
Men så fant jeg ut en ting: Fotballformen min avhenger av at Newcastle spiller bra! Etter at Souness tok over Newcastle, har jeg blitt en dårligere fotballspiller. Kanskje dette har noe med det psykiske å gjøre?
Så om Newcastle kommer til CL, da kan kanskje min egen fotballkarriere få en bedre fortsettelse? Ikke vet jeg.

Torjus

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Glede seg?
« Svar #12 på: 04. Des. 2005, 14:35 »
Sitat fra: "geordie-olav"
Jeg har det samme problemmet som Noreng. Å se Newcastle score er ikke så gledelig lenger, for vi blir middelhavsfarende allikevel. Å vinne en kamp på hattrick betyr mer for meg enn at Newcastle vinner. Hvor langt ned kan man synke da? Moralen min er elendig. Kanskje er jeg en elendig supporter også? Tror dessverre det.
Men så fant jeg ut en ting: Fotballformen min avhenger av at Newcastle spiller bra! Etter at Souness tok over Newcastle, har jeg blitt en dårligere fotballspiller. Kanskje dette har noe med det psykiske å gjøre?
Så om Newcastle kommer til CL, da kan kanskje min egen fotballkarriere få en bedre fortsettelse? Ikke vet jeg.

Begynn å spill fotball igjen da, ditt døuhau!  :lol:

geordie-olav

• Kaptein
    • Vis profil
    • http://Newutd.com
Glede seg?
« Svar #13 på: 04. Des. 2005, 15:38 »
Da må først Newcastle vinne kamper! Jeg nekter å spille fotball igjen, før Newcastle har kvalifisert seg til CL!

Bad Religion

• Kaptein
  • ptthunem.no
    • Vis profil
Glede seg?
« Svar #14 på: 04. Des. 2005, 15:42 »
Er forbanna glad for kvar gang Newcastle skårer!

Ta dokke sjølv i nakken. :evil:

Men eg er litt frustrert over at det er Souness som er manager. Men eg gleder meg over skåringer lika vel.
Trade your prayer of Salvation
for a logical solution!