20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Newcastle-Aston Villa  (Lest 31945 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

howie

• Flaskebærer
  • *
    • Vis profil
Newcastle-Aston Villa
« Svar #120 på: 04. Des. 2005, 17:21 »
Jeg så kampen i reprise kl. 8.50 på Canal+ i dag og jeg synes at det jeg så ikke var så allerst verst. Newcastle var det beste laget og hadde en del sjanser. SHEARER er normalt ekstremt sikker på straffer og det var i dag også, men skuddet hans i tverrliggerkrysset hadde fortjent en bedre sjebne. AMEOBI er flink til å komme til sjanser, men å score på dem viser seg og ikke være så lett for SHOLA. Ingen skuffelser på rsten av laget, bortsett fra SOUNESS. Jeg synes LUQUE burde ha startet.                  
      Men ASTON VILLA var ikke helt ufarlige de heller. HELDIGVIS for oss klarte BARRY å bomme på straffe. GIVEN var nesten sjanseløs på det harde og velplasserte skuddet til McCANN.

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
Newcastle-Aston Villa
« Svar #121 på: 04. Des. 2005, 18:15 »
Sitat fra: "howie"
Jeg så kampen i reprise kl. 8.50 på Canal+ i dag og jeg synes at det jeg så ikke var så allerst verst. Newcastle var det beste laget og hadde en del sjanser. SHEARER er normalt ekstremt sikker på straffer og det var i dag også, men skuddet hans i tverrliggerkrysset hadde fortjent en bedre sjebne. AMEOBI er flink til å komme til sjanser, men å score på dem viser seg og ikke være så lett for SHOLA. Ingen skuffelser på rsten av laget, bortsett fra SOUNESS. Jeg synes LUQUE burde ha startet.                  
      Men ASTON VILLA var ikke helt ufarlige de heller. HELDIGVIS for oss klarte BARRY å bomme på straffe. GIVEN var nesten sjanseløs på det harde og velplasserte skuddet til McCANN.

Hvordan var Chopra?
"Ler og godtar meg over dei er inne som er forbanna på Ashley og Co. No gidde eg ikkje innpå denne tråden meir og lese om alle som meinar Ashley er verdens mest gnitne person, kor KATASTROFE denne sommaren har vore, kor REVVA klubben verte styrt."

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
Newcastle-Aston Villa
« Svar #122 på: 04. Des. 2005, 18:16 »
Sitat fra: "Mack"
Det er ikke mer enn 3-4 kamper siden vi hadde en heftig diskusjon om Souness her. Da var det stille fra alle som ønsket Souness vekk.

Det har du helt rett i. Som jeg har sagt før er det svært mange som bytter mening fra uke til uke.
"Ler og godtar meg over dei er inne som er forbanna på Ashley og Co. No gidde eg ikkje innpå denne tråden meir og lese om alle som meinar Ashley er verdens mest gnitne person, kor KATASTROFE denne sommaren har vore, kor REVVA klubben verte styrt."

Nordin

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
    • http://www.newutd.com
Newcastle-Aston Villa
« Svar #123 på: 04. Des. 2005, 19:33 »
Sitat fra: "Asbjørn"

Det har du helt rett i. Som jeg har sagt før er det svært mange som bytter mening fra uke til uke.

Skifter man mening når man holder kjeft? Jeg holder kjeft når det går bra, selv om jeg er 100% sikker på at Souness ikke er den rette manageren for oss. Ingenting hadde gledet meg mer enn om Souness hadde fått det til i nord-øst.

Når det går dårlig er det klart han får kritikere. Eller mener du vi skal holde kjeft da også, og la ondskapen styre klubben rett i grøfta?

Når man gjør det bra så får man skryt. Når man gjør det dårlig får man negativ kritikk. Sånn er livet.
NewUtd.no: av supportere - for supportere!

shpetim

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Newcastle-Aston Villa
« Svar #124 på: 04. Des. 2005, 19:40 »
Sitat fra: "howie"

Hvordan var Chopra?

Han var ok?? Han var flink til å holde på ballen, han har lært litt av Shearer, noen derimot Ameobi også skulle ha gjort men den store kroppen sin! Ellers ganske annonym!
ax

shpetim

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Newcastle-Aston Villa
« Svar #125 på: 04. Des. 2005, 19:43 »
Sitat fra: "NUFCern"
Sitat fra: "shpetim"
For spillemessig så har jeg blitt imponert

Hvilke kamper er det du har sett?? Liverpool eller kanskje Chelsea? Ingen kan si at vi har imponert spillemessig... Men noen tendenser har vist seg i løpet av sesongen, men det holder ikke. Vi må være stabilt gode for å hevde oss i toppen

F.eks mot Villa, Arsenal, de gangene vi har hat "nesten" full stall! Vær tålmodige, snart :x snart er alle friske, de kan ikke vær skadet for ever, men det et Luxenbourg fra Real Madrid er arbeidsledig kan jo være fristendes :lol:
ax

Noreng

• Gjest
Newcastle-Aston Villa
« Svar #126 på: 04. Des. 2005, 21:37 »
Ameobi var 10 dobbelt så god som Rocky i går!

*Så kampen*

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
Newcastle-Aston Villa
« Svar #127 på: 05. Des. 2005, 00:26 »
Atpåtil som ving. Som igjen sier at Ameobis vanlige elendige spill har null med plasseringa på banen å gjøre, kan en si. For sesongbeste forrige sesong var vel mens han var på banen som ving mot Everton. Hvilket som igjen sier at grunnen til at Ameobi ofte ikke evner å ta ned en ball eller bevege seg noen meter fremover med den ikke har noe med plasseringa og gjøre, men dagsformen.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

chickenman

• Kaptein
    • Vis profil
Newcastle-Aston Villa
« Svar #128 på: 05. Des. 2005, 13:02 »
Sitat fra: "Nordin"

Skifter man mening når man holder kjeft? Jeg holder kjeft når det går bra, selv om jeg er 100% sikker på at Souness ikke er den rette manageren for oss. Ingenting hadde gledet meg mer enn om Souness hadde fått det til i nord-øst.

Når det går dårlig er det klart han får kritikere. Eller mener du vi skal holde kjeft da også, og la ondskapen styre klubben rett i grøfta?

Når man gjør det bra så får man skryt. Når man gjør det dårlig får man negativ kritikk. Sånn er livet.

God post her. Gledet meg da vi vant noen kamper, men forandret ikke mening om Souness for det. Har mistet ALL troen på ham.

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
Newcastle-Aston Villa
« Svar #129 på: 05. Des. 2005, 13:23 »
shpetim, hvordan er det mulig å bli imponert over Villa-kampen? Og husk nå at Arsenal-kampen var årets første ligakamp. Vi hadde tilnærmet full stall, spillerne hadde ikke rukket å spille seg ut av form, og de leverte en helhjerta innsats. Men vi kan ikke si at Souness er en god manager bare på¨bakgrunn av den kampen.
Og når det gjelder Villa-kampen. Absolutt ALLE rapporter sier at det var begredelig spill i kampen, og at vi var veldig heldige som ledet til pause. Straffen til Shearer var heller ikke imponerende. Hard, selvsagt, men hadde den vært løsere hadde Sørensen reddet. Det var ikke noe spesielt godt spill å spore verken før eller etter 1-0 i førsteomgang. I andreomgang skapte vi en par, tre gode sjanser, og Shearer hadde kanskje fortjent å score på en av dem, men vi lar Villa få komme tilbake i kampen, og straks etter utlikningen var det de som hadde alt. De fleste rapporter sier at vi bør skjemmes voldsomt over innsatsen mot Villa. Dreadful har jeg hørt brukt om kampen. Kan vi da ha vært imponerende gode?

Men igjen, some people really get easilly impressed...

Jeg gleder meg over alle kamper vi vinner, men jeg har ikke hauset opp Souness etter noen av dem. For i enkelte kamper har vi marginene litt mer på vår side, og spillerne er inspirerte og våkne. Jeg har ikke skiftet mening etter denne tiden sist sesong. Selv ikke i vår lange rekke uten tap i fjor vår. Jeg har aldri hatt særlig stor tro på Souness. Det vil si, jeg mistet den ihvertfall veldig tidlig, og jeg kommer aldri til å få den igjen. Det skal være sikkert og visst.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

Tor Ingar

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
Newcastle-Aston Villa
« Svar #130 på: 05. Des. 2005, 21:20 »
og kan noen fortelle sist vi tok igjen en 1-0 ledelse og vant, samt spilte noe underholdende.

souness står kun for total planløs fotball. slik synes det hvertfall idag.

Benson

• Kaptein
    • Vis profil
Newcastle-Aston Villa
« Svar #131 på: 05. Des. 2005, 22:44 »
Sitat fra: "Tor Ingar"
og kan noen fortelle sist vi tok igjen en 1-0 ledelse og vant, samt spilte noe underholdende.

Du meine vel lørdag :oops:
Mike Ashley killed the soul of Newcastle United FC [04.09.2008]

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
Newcastle-Aston Villa
« Svar #132 på: 06. Des. 2005, 15:27 »

Under Greame Souness har vi A L D R I kommet tilbake og vunnet kampen etter å ha ligget under. Tar motstanderen ledelsen, kan vi garantere at vi ikke vinner kampen. Jeg tror faktisk at kampen mot Fulham (1-1) i høst er den eneste kampen under Souness, der vi har i det hele tatt fått med oss et poeng etter at motstanderen har tatt ledelsen. Forøvrig skremmende å tenke på at vi scoret årets første ligamål først etter fem kamper.

Og sannsynligvis er den beste kampen vi har spilt under Souness, fjorårets hjemmekamp mot Fulham. Da tapte vi 1-4...
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

Noreng

• Gjest
Newcastle-Aston Villa
« Svar #133 på: 06. Des. 2005, 16:22 »
Sitat fra: "Joakim"

Under Greame Souness har vi A L D R I kommet tilbake og vunnet kampen etter å ha ligget under. Tar motstanderen ledelsen, kan vi garantere at vi ikke vinner kampen. Jeg tror faktisk at kampen mot Fulham (1-1) i høst er den eneste kampen under Souness, der vi har i det hele tatt fått med oss et poeng etter at motstanderen har tatt ledelsen. Forøvrig skremmende å tenke på at vi scoret årets første ligamål først etter fem kamper.

Og sannsynligvis er den beste kampen vi har spilt under Souness, fjorårets hjemmekamp mot Fulham. Da tapte vi 1-4...

Skumle fakta

DanMan

• Gjest
Newcastle-Aston Villa
« Svar #134 på: 07. Des. 2005, 09:09 »
Ja, det var jo et meget fortjent 1-4-tap, som garantert hadde ende 8-0 dersom mannen på benken hadde vært noen andre..