20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Newcastle-Aston Villa  (Lest 32111 ganger)

0 medlemmer og 4 gjester leser dette emnet.

Thomas Beckheim

• Kaptein
    • Vis profil
Newcastle-Aston Villa
« Svar #105 på: 03. Des. 2005, 17:55 »
Sitat fra: "Lasse Rødland Mikkelsen"
får souye fyken nå da?

Nope, holder han nok enda i jobben dette.. Men etter kampen 10des. mot Arsenal bør han pakke dritten sin...

Cutthroat

• Supersub
    • Vis profil
Newcastle-Aston Villa
« Svar #106 på: 03. Des. 2005, 17:59 »
Spørs nok om ikkje dette var Souness sin siste kamp i managerstolen for Newcastle, 1-1 heime mot eit Aston Villa-lag som ikkje har prestert noko i det siste, og spesielt måten kampen utviklar seg, der Newcastle ikkje klarar noko etter at Aston Villa utliknar vitnar om ein manager som verken klarar å sette opp ein taktikk som fungerar eller å motivera spelarane...

J-La

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
    • http://www.sp2004.tk
Newcastle-Aston Villa
« Svar #107 på: 03. Des. 2005, 18:02 »
Tviler på han får sparken. Det vil si at Fat Fred innrømmer at han har bæsja på leggen ved å sparke Bobby. Husker for to år siden når det var "krise" i Newcastle fordi vi lå bare på 6 plass. Nå ligger vi på 12 (før dagen kjempe resultat) Og det er bare fansen som reagerer! Virker som hele skrot gjengen er fornøyd! Skrøyt uhemmet av å vinne tre på rad for en liten stund siden. Det skulle faen meg bare mangle at vi vinner tre kamper på rad! Vi skal liksom være et av PL største fotballag!!!!! Vi har brukt X-Antall milioner og spillerkjøp og driter oss ut mot minilag som Everton,Wigan og Aston Villa!!

Takk skal du faen meg ha Graeme Souness!
jære kjære Gud, Glen Roeder suug! Med han i stolen vinner vi aldri ligan, please please send oss Kevin Keagan!!!

Noreng

• Gjest
Newcastle-Aston Villa
« Svar #108 på: 03. Des. 2005, 18:05 »
Sitat fra: "J-La"
Tviler på han får sparken. Det vil si at Fat Fred innrømmer at han har bæsja på leggen ved å sparke Bobby. Husker for to år siden når det var "krise" i Newcastle fordi vi lå bare på 6 plass. Nå ligger vi på 12 (før dagen kjempe resultat) Og det er bare fansen som reagerer! Virker som hele skrot gjengen er fornøyd! Skrøyt uhemmet av å vinne tre på rad for en liten stund siden. Det skulle faen meg bare mangle at vi vinner tre kamper på rad! Vi skal liksom være et av PL største fotballag!!!!! Vi har brukt X-Antall milioner og spillerkjøp og driter oss ut mot minilag som Everton,Wigan og Aston Villa!!

Takk skal du faen meg ha Graeme Souness!

Veldig vel talt... Kan ikke bli mere enig... Souness må gå nå! Synd ingen kan sparke Shepherd!

Nordin

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
    • http://www.newutd.com
Newcastle-Aston Villa
« Svar #109 på: 03. Des. 2005, 18:05 »
Sitat fra: "Thomas Beckheim"
Nope, holder han nok enda i jobben dette.. Men etter kampen 10des. mot Arsenal bør han pakke dritten sin...

Jeg skal på denne kampen selv og ber til høyere makter om at Souness har blitt sparket før det. Det vil være så utrolig mye mer moro å se et inspirtert Newcastle lag med guts og ny manager, enn å se et grått og tannløst Newcastle-lag med mange skader, ledet av en totalt udugelig frosk av en manager.
NewUtd.no: av supportere - for supportere!

Thomas Beckheim

• Kaptein
    • Vis profil
Newcastle-Aston Villa
« Svar #110 på: 03. Des. 2005, 18:10 »
Sitat fra: "Nordin"
Sitat fra: "Thomas Beckheim"

Jeg skal på denne kampen selv og ber til høyere makter om at Souness har blitt sparket før det. Det vil være så utrolig mye mer moro å se et inspirtert Newcastle lag med guts og ny manager, enn å se et grått og tannløst Newcastle-lag med mange skader, ledet av en totalt udugelig frosk av en manager.

Blir nok en fin tur det Nordin, bortsett fra det rent sportslige da :P Dessverre har jo Newcastle blitt et grått og tannløst lag. Er trist å være Newcastle supporter om dagen!

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
Newcastle-Aston Villa
« Svar #111 på: 03. Des. 2005, 18:40 »
Følgende er ute  mot Arsenal: Parker, Emre, Baba, Carr, Owen(tvilsom), Dyer, Moore, Taylor, Zogbia.
"Ler og godtar meg over dei er inne som er forbanna på Ashley og Co. No gidde eg ikkje innpå denne tråden meir og lese om alle som meinar Ashley er verdens mest gnitne person, kor KATASTROFE denne sommaren har vore, kor REVVA klubben verte styrt."

Thomas Beckheim

• Kaptein
    • Vis profil
Newcastle-Aston Villa
« Svar #112 på: 03. Des. 2005, 18:45 »
Sitat fra: "Asbjørn"
Følgende er ute  mot Arsenal: Parker, Emre, Baba, Carr, Owen(tvilsom), Dyer, Moore, Taylor, Zogbia.

Er jo enda en uke til kamp!!Må jo regne med at flere skader seg på trening neste uke. Eks. Bramble.
Men Emre,Parker,Dyer,Morre,Baba,Taylor og N`Zog er vel 100% sikkert ute!!

geordie-olav

• Kaptein
    • Vis profil
    • http://Newutd.com
Newcastle-Aston Villa
« Svar #113 på: 03. Des. 2005, 18:50 »
Dette er Souness sin statestikk i PL i år: 5 seiere, 4 uavgjort og 6 tap.

Ikke godt nok. Han har hatt nesten 1 1/2 sesonger nå, og har bare dratt oss lenger ned i søla. Ut med Souness!

Tor Ingar

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
Newcastle-Aston Villa
« Svar #114 på: 03. Des. 2005, 23:29 »
hadde bare douglas hall og resten av gjengen vært litt mere interesert i fotball hadde nok shepherd måtte gå. et annet problem er jo at han eier føkkings mye av klubben, og så lenge shep støtter souness sliter vi.

de eneste som kan stoppe denne galskapen er at folk slutter å møte opp på kamper og heller møter på treningsfeltet for å demonstrere. jeg tror straks antallet på hjemmekamper synker ned under 50000 snakker vi trøbbel. men folk er nok for interesert i fotball og newcastle til å kunne utføre slike handlinger.

NUFCern

• Midtbaneanker
    • Vis profil
    • http://rbk.no/

shpetim

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Newcastle-Aston Villa
« Svar #116 på: 04. Des. 2005, 14:38 »
Hva hvis Newcastle vinner de neste 4 kampene? Hva sier dere om Souness da?

Så taper han 2 nye kamper så er vi her igjen-----)
Er på grunn av alle skadene vi sitter her og har det vondt alle sammen, så snart alle begynner å blir friske så skal dere se at Newcastle kommer til å vinne kamper. For spillemessig så har jeg blitt imponert, carr,dyer,emre,parker,luqe,owen osv har aldri spilt en kamp sammen!!!!! :(
ax

NUFCern

• Midtbaneanker
    • Vis profil
    • http://rbk.no/
Newcastle-Aston Villa
« Svar #117 på: 04. Des. 2005, 15:05 »
Sitat fra: "shpetim"
For spillemessig så har jeg blitt imponert

Hvilke kamper er det du har sett?? Liverpool eller kanskje Chelsea? Ingen kan si at vi har imponert spillemessig... Men noen tendenser har vist seg i løpet av sesongen, men det holder ikke. Vi må være stabilt gode for å hevde oss i toppen

Rolfern

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Newcastle-Aston Villa
« Svar #118 på: 04. Des. 2005, 15:40 »
Sitat fra: "shpetim"
Hva hvis Newcastle vinner de neste 4 kampene? Hva sier dere om Souness da?

Så taper han 2 nye kamper så er vi her igjen-----)
Er på grunn av alle skadene vi sitter her og har det vondt alle sammen, så snart alle begynner å blir friske så skal dere se at Newcastle kommer til å vinne kamper. For spillemessig så har jeg blitt imponert, carr,dyer,emre,parker,luqe,owen osv har aldri spilt en kamp sammen!!!!! :(

Jo, enkelte forandrer nok meningen sin om Souness om vi skulle gå på fire strake seirer. Slik er det i alle leirer. Se bare på Liverpool som er formlaget i Premier League for øyeblikket, det var de som ønsket spanjolen vekk etter den dårlige starten på årets sesong, det samme hører man i ManUtd-leiren om Rooney & co skulle gå på noen tap. Slik vingling fra enkelte deler av fansen får man bare leve med.

Jeg skifter ikke mening om Souness om vi skulle gå inn i en formperiode. Jeg har null tro på at Souness er mannen som kan gjøre Newcastle til et stabilt topplag og en seriøs utfordrer til seriegullet, til tross for mye penger til spillerkjøp og en solid stall. Souness sin største svakhet er organisering av laget og det å få til et spillemønster, og det alene bør være grunn nok til at han ikke skal være manager for Newcastle. Man kan ikke lenger si til spillerene sine at de skal gå ut og sparke ball og gi alt i duellene. Slik sett har fotballen endret seg enormt de siste 20 årene.
Carr har altfor få landskamper for England!

Mack

• Kaptein
    • Vis profil
    • http://magnar.com
Newcastle-Aston Villa
« Svar #119 på: 04. Des. 2005, 16:45 »
Det er ikke mer enn 3-4 kamper siden vi hadde en heftig diskusjon om Souness her. Da var det stille fra alle som ønsket Souness vekk.
Toon, Toon,
Black and white army