20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Newcastle-Aston Villa  (Lest 32112 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

NUFCern

• Midtbaneanker
    • Vis profil
    • http://rbk.no/
Newcastle-Aston Villa
« Svar #15 på: 03. Des. 2005, 12:19 »
Jeg vil nesten si at vi er i en vinn-vinn situasjon her nå i dag. Hvis Newcastle vinner kampen, ja, kjempeflott. Men hvis vi skulle gå på et tap, så forsvinner kanskje Souness. Kjempebra også det. Så i mitt hode psyker jeg meg opp på at et tap kanskje kan være det beste for klubbens fremtid i og med at Souness forsvinner.

Men det er kun i hodet, i hjertet mitt så klarer jeg ikke å håpe på tap. Der håper jeg alltid på seier til laget mitt uansett hvem som får æren og ikke.

Mads Andre

• Supersub
    • Vis profil
Newcastle-Aston Villa
« Svar #16 på: 03. Des. 2005, 12:57 »
skal bli intresangt å se åssen går idag ja :?
*¤Newcastle Utd & Vålerenga For Life¤*

Mack

• Kaptein
    • Vis profil
    • http://magnar.com
Newcastle-Aston Villa
« Svar #17 på: 03. Des. 2005, 14:08 »
søndag 4/12 08.50  [CANAL+ SPORT]
Newcastle - Aston Villa
Opptak fra 3/12.

Canal+ Sport viser kampen i opptak i morgen tidlig. Da må jeg vurdere om jeg skal følge med i dag, eller vente til i morgen med å se kamp.
Toon, Toon,
Black and white army

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
Newcastle-Aston Villa
« Svar #18 på: 03. Des. 2005, 14:22 »
Sitat fra: "Mack"
søndag 4/12 08.50  [CANAL+ SPORT]
Newcastle - Aston Villa
Opptak fra 3/12.

Canal+ Sport viser kampen i opptak i morgen tidlig. Da må jeg vurdere om jeg skal følge med i dag, eller vente til i morgen med å se kamp.

Blir lenge å vente da :-)  Pleier selv å vente om kampen går i opptak samme døgn men 08:50 dagen etterpå blir for lenge for meg. Kan hende det dukker opp et stream etterhvert.
"Ler og godtar meg over dei er inne som er forbanna på Ashley og Co. No gidde eg ikkje innpå denne tråden meir og lese om alle som meinar Ashley er verdens mest gnitne person, kor KATASTROFE denne sommaren har vore, kor REVVA klubben verte styrt."

Thomas Beckheim

• Kaptein
    • Vis profil
Newcastle-Aston Villa
« Svar #19 på: 03. Des. 2005, 14:52 »
Om noen finner en stream så vær så snill å gi den!! Har lyst å se denne skjebne kampen.

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
Newcastle-Aston Villa
« Svar #20 på: 03. Des. 2005, 14:59 »
Zogbia er  ute fram til jul, så Elliott spiller garantert denne kampen.
"Ler og godtar meg over dei er inne som er forbanna på Ashley og Co. No gidde eg ikkje innpå denne tråden meir og lese om alle som meinar Ashley er verdens mest gnitne person, kor KATASTROFE denne sommaren har vore, kor REVVA klubben verte styrt."

Paul Andreas

• Supersub
    • Vis profil
Newcastle-Aston Villa
« Svar #21 på: 03. Des. 2005, 15:01 »
Sitat fra: "Asbjørn"
Zogbia er  ute fram til jul, så Elliott spiller garantert denne kampen.

Si at du kødder?

Jaja.. Hvis det er det som skal til for å få vekk Sou, er det nesten greit.. Men ikke helt..

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
Newcastle-Aston Villa
« Svar #22 på: 03. Des. 2005, 15:10 »
Vinner vi dagens kamp vil jeg kalle det en sensasjon.

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
Newcastle-Aston Villa
« Svar #23 på: 03. Des. 2005, 15:26 »
Faye starter dagens kamp. Bowyer og Luque på benken. Chopra starter med Shearer på topp. Elliott på vback.

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
Newcastle-Aston Villa
« Svar #24 på: 03. Des. 2005, 15:28 »
Glimrende at Chopra er med fra start, og Bowyer fortjener tresmak nå. Men Luque da? :S
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
Newcastle-Aston Villa
« Svar #25 på: 03. Des. 2005, 15:29 »
Given
Ramage
Bramble
Boumsong
Elliott
Solano
Faye
Parker
Ameobi
Chopra
Shearer

Benk:

Luque
Bowyer
Harper
Clark
Brittain

NUFCern

• Midtbaneanker
    • Vis profil
    • http://rbk.no/
Newcastle-Aston Villa
« Svar #26 på: 03. Des. 2005, 15:30 »
Lukter svidd av det laget der ja!! (ikke helt kanskje...)

Men kampen skal spilles først, og undre har skjedd før. Kanskje vi vinner selv med 70% av laget ute med skader.

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
Newcastle-Aston Villa
« Svar #27 på: 03. Des. 2005, 15:30 »
Sitat fra: "Kristoffer Eilertsen"
Glimrende at Chopra er med fra start, og Bowyer fortjener tresmak nå. Men Luque da? :S

Kan kanskje være greit å gi Luque 40 min på slutten av 2. omgang når Villa spillerene begynner å bli slitne. Det kan faktisk bli interessant å gi Parker den offensive rollen av de to sentrale for en gangs skyld. Det var den han hadde i Charlton og han scoret faktisk noen mål da.

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
Newcastle-Aston Villa
« Svar #28 på: 03. Des. 2005, 15:32 »
Med Hughes og Ridgewell bak hos Villa kan faktisk alt skje :-)

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
Newcastle-Aston Villa
« Svar #29 på: 03. Des. 2005, 15:59 »
Noen med radiolink eller stream?