20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Newcastle-Aston Villa  (Lest 32078 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

chickenman

• Kaptein
    • Vis profil
Newcastle-Aston Villa
« på: 01. Des. 2005, 13:48 »
går av stabelen på Lørdag. På tide å starte tråden? Har startet et par før og da vant vi jo :D
Neida, fra spøk til alvor. Vi er inne i nok en down periode, som vi tydligvis har flere av enn det motsatte ser det ut til. Derfor har jeg liten tro på seier, men håper på et positivt utfall av kampen. Ja nå blir jeg litt stygg her, men alt annet enn seier på Lørdag vil være uakseptablet i mine øyne, og konsekvensen bør da være sparken for Souness.

Skadene har vi som vanlig nok av:
Babayaro er garantert ute, soner straff og er skadet, ikke den viktigste, men med Elliot som erstatter er det ille nok. Taylor kommer til å bli savnet i midtforsvaret, og til tross for at jeg er fornøyd med Ramage (på høyrebacken) ønsker jeg meg snart Carr tilbake.
Midtbanen vår blir nok svak da Dyer er borte, og mest sannsynlig Emre som ble skadet igjen igår. Og skulle ikke Owen rekke kampen ser det snart helsvart ut for oss Newcastle fans.

Er det lov å tørre å håpe på dette laget:
Given
--------
Carr
Ramage
Boumsong
Elliot
--------
Solano
Parker
Clarck\Bowyer
N'Zogiba
--------
Luque
Shearer

Har også litt troa på å slippe til Brittain og Chopra utover i kampen og la de prøve seg.

Håper dette blir Souness sin siste kamp som Newcastle manager!

Kesse

• Kaptein
    • Vis profil
Newcastle-Aston Villa
« Svar #1 på: 01. Des. 2005, 13:56 »
Tipper du har rett med det laget der! Håper Bowyer starter på midten sammen med parker. Aston Villa er en slu motstander som vi aldri helt vet hvor vi har henner.. Så det blir en vanskelig kamp!

La oss alle be om at Souness forsvinner etter denne kampen.

Mulig lagoppstilling

------given-----
Ram-bramble-boum-elliot

nobby-parker-bowyer-zoggy

Shearer-Luque

Benson

• Kaptein
    • Vis profil
Newcastle-Aston Villa
« Svar #2 på: 01. Des. 2005, 14:45 »
Villa tapa 3-0 for Doncaster i Ligacupen så dette blir nok litt av ein drittkamp :mrgreen:
Mike Ashley killed the soul of Newcastle United FC [04.09.2008]

Thomas Beckheim

• Kaptein
    • Vis profil
Newcastle-Aston Villa
« Svar #3 på: 01. Des. 2005, 14:54 »
Noen som vet noe om Emre og Parker sin skadesituasjon?
Har ingen tro på seier mot Villa på lørdag,men håpet er jo der!

DanMan

• Gjest
Newcastle-Aston Villa
« Svar #4 på: 01. Des. 2005, 15:33 »
Håper på:

------------ Given ------------

Carr - Boum - Bramble - Ramage

Brittain - Parker - Bowyer - N'Zogbia

------ Chopra -- Luque -----

Benk:

Harper
Huntington
Solano
Shearer
Ameobi

ALT annet enn Elliott, hvorav Huntington på benk.

Brittain bør få muligheten til å vise seg frem på bekostning av en Solano som kan ha godt av litt hvile.

Hvile vil jeg også gi Shearer, og samtidlig se om Luque og Chopra kan utgjøre et godt spisspar.

EDIT: Owen skadet, Bramble tilbake. Bramble starter, Ramage tar over venstrebacken, N'Zog dyttes frem, og det samme gjør Luque.

Cutthroat

• Supersub
    • Vis profil
Newcastle-Aston Villa
« Svar #5 på: 01. Des. 2005, 18:05 »
Sitat
DanMan:

Carr - Boum - Ramage - N'Zogbia

Brittain - Parker - Bowyer - Luque

------ Owen/Shearer -- Chopra

Spennande lag, men litt skremmande at dette faktisk kan vera det beste alternativet Newcastle kan stille med! Manglar ein del på å vera eit lag som skal vera med i kampen om Europacup-plassar...

Benson

• Kaptein
    • Vis profil
Newcastle-Aston Villa
« Svar #6 på: 01. Des. 2005, 18:28 »
ja

luktar ikkje cl av det laget der
Mike Ashley killed the soul of Newcastle United FC [04.09.2008]

NUFCern

• Midtbaneanker
    • Vis profil
    • http://rbk.no/
Newcastle-Aston Villa
« Svar #7 på: 01. Des. 2005, 19:25 »
Håper gutta er ekstremt revansjesugne etter noen tafatte kamper i det siste. En hjemmekamp mot Aston Villa er en kamp vi MÅ vinne hvis vi skal ha ambisjoner om en topplassering i PL. Alt annet er uakseptabelt.

Kjenner jeg Souness og Owen rett, sier vel Souness at det er store sjanser for at Owen spiller, men rett før kampstart får vi vite at han ikke ble 100% klar til kampen og NUFC vil dermed ikke riske å bruke han fra start. Samme gamle regla om og om igjen...

Men selvfølgelig håper jeg at Owen spiller fra start, det samme gjelder Carr og Emre. Men sistnevnte er det vel kanskje lurt at står over.

Tipper 1-0 til Newcastle :?

NUFranC

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Newcastle-Aston Villa
« Svar #8 på: 02. Des. 2005, 09:58 »
Owen skada ja, Dritt! Det eneste som er positivt med at vi med stor sannsynlighet taper er at Mess får fyken!!!!
Who else...... Alan Shearer

Cutthroat

• Supersub
    • Vis profil
Newcastle-Aston Villa
« Svar #9 på: 02. Des. 2005, 11:23 »
Nåja, Aston Villa har ikkje akkurat vore i storslag dei siste kampane, og rauk ut mot vetle Doncaster i Ligacupen. Dei er ein klubb i motgang, som Newcastle, og begge klubbane har mykje å bevise, men at det er større sannsyn for at Newcastle skal tapa enn sigra er eg ikkje heilt samd i.
Det betyr ikkje dermed at eit tap er usannsynleg, men eg har trua på at spelarane òg skjønar at etter fadesen mot Wigan er dei nøydde til å bretta opp erma, og verkeleg gjera ein god kamp til helga.
Og eg ser heller SoonMess ei veke til i managerstolen, enn at Newcastle tapar!

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
Newcastle-Aston Villa
« Svar #10 på: 02. Des. 2005, 15:26 »
Bowyer spilte så til de grader elendig mot Wigan, at jeg foreslår at vi lar han få tresmak i baken (selv om "benken" er en stol som ser ganske god ut. Ikke rart Souness trives så godt). I stedet foreslår jeg at vi putter Solano inn sentralt (av mangel på noe bedre). Kreativitet er nødvendig.
På topp foreslår jeg at også Luque får smake benken. Shearer og Chopra danner spissduo. Alternativet er Chopra/Ameobi.
N'Zogbia tar den plassen som er hans, venstrevingen, og Elliott går ut på venstre (med mindre Carr plutselig har stått opp fra de døde). Bramble er HELDIGVIS tilbake, og får naturligvis stopperplassen.
Det burde gi følgende 11:

Ramage/Carr - Boum - Bramble - Elliott/Ramage

Brittain - Parker - Solano - N'Zogbia

-------- Chopra -- Shearer -----

Benk:
Harper
Faye
Bowyer
Ameobi
Luque
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

Lasse

• Kaptein
    • Vis profil
    • http://www.brann.no
Newcastle-Aston Villa
« Svar #11 på: 03. Des. 2005, 00:47 »
håper på følgende lag:

given
ramage - boum - bramble - elliot
solano - bowyer - parker - zoggy
luque - shearer

harper
huntington
brittain
chopra
faye

legg merke til at ameobi her er kastet på hodet og ræv utav laget!!!
Norsk fotball, Norge og all reaksjonær nisseluementalitet som er tilknyttet denne nasjonen må brenne på et bål for min del. Det eneste som teller er at Brann vinner serien og Champions League.

Noreng

• Gjest
Newcastle-Aston Villa
« Svar #12 på: 03. Des. 2005, 10:15 »
-------Given------
-Ramage-Bou-Bramble-Elliott--
-Solano-Parker-Bowyer-Zogbia
----------Luque--------------
-------------Shearer--------

Apeslutt det beste vi kan få ut av laget..... Villa kan bli vanskelige. Er det sikkkert at Soumess får sparken?

Jarle

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Newcastle-Aston Villa
« Svar #13 på: 03. Des. 2005, 11:40 »
Seier blir nok meget, meget vanskelig. Aston Villa kommer for å få uavgjort, og med dagens Newcastle-lag er det stor sannsynlighet for at de vil klare det. Shearer og Ameobi på topp er ubrukelig kort og godt, og Bowyer på midten er ikke det samme som Emre.

Jeg ser ikke hvordan Newcastle skal greie å score mål, for å si det enkelt.

Med over 50% sannsynlighet tror jeg det ender 0-0 i en svært kjedelig fotballkamp hvor Newcastle presser, men skaper maks 2-3 sjanser. Massiv buing ved kampslutt, og fohåpentligvis farvel til Graeme Souness.

André S

• Kaptein
    • Vis profil
Newcastle-Aston Villa
« Svar #14 på: 03. Des. 2005, 12:06 »
given
ramage - boum - bramble - elliot
solano - bowyer - parker - zoggy
luque - shearer

Enig i dette laget, men hadde helst sett at Elliot holdt seg milevis unna startoppstillinga...