20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: HERREGUD!!!! Fat Fred skjønner ingenting!!!  (Lest 3260 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Kesse

• Kaptein
    • Vis profil
HERREGUD!!!! Fat Fred skjønner ingenting!!!
« på: 01. Des. 2005, 12:48 »
http://www.nufc.premiumtv.co.uk/page/NewsDetail/0,,10278~748978,00.html

Jaja, vi kan bare glemme å bli kvitt Souness med det første hvis vi skal tro Fat Fuck Fred.!! Er så dritt lei... Skal vedde for at han rett og slett ikke tør å sparke han, for da må han innrømme at han gjort en feil ved å ansette han. Men NÅ er tiden inne for et manager bytte.

Jeg HÅPER faktisk på en tap mot Aston Villa til lørdag slik at han får sparken. Tror det er det beste for klubben, spillerne, fansen og ikke minst Souness.

Benson

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1 på: 01. Des. 2005, 14:28 »
hehe

Nå skal du ikkje stola på noko fat fred seie dao. Det bør du snart lera deg til ass.
Mike Ashley killed the soul of Newcastle United FC [04.09.2008]

Kesse

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #2 på: 01. Des. 2005, 14:31 »
Fullstendig klar over det. Men jeg tror muligens det ligger mye mer til grunn her enn kun det sportslige... Er dyrt å sparke en manager.

chickenman

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #3 på: 01. Des. 2005, 14:33 »
Sitat fra: "kesse"
Fullstendig klar over det. Men jeg tror muligens det ligger mye mer til grunn her enn kun det sportslige... Er dyrt å sparke en manager.

dyrt å kjøpe Owen å... ;)

Kesse

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #4 på: 01. Des. 2005, 14:35 »
Sant. Men det er litt mer velbrukte penger etter min mening. Først kjøper vi fra Souness fra sin kontrakt, så bruker vi masse penger på å kjøpe oss ut av vår kontrakt når vi ikke har noen managere i sikte. menmen... for all del! håper Fred punger ut!!:)

Thomas Beckheim

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #5 på: 01. Des. 2005, 14:37 »
Finnes jo folk som lever av å drepe da!! Blir jo billigere enn å betale Souness ut!

Kesse

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #6 på: 01. Des. 2005, 14:38 »
WORD!! 8)

chickenman

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #7 på: 01. Des. 2005, 14:39 »
Sitat fra: "Thomas Beckheim"
Finnes jo folk som lever av å drepe da!! Blir jo billigere enn å betale Souness ut!

Kjenner du noen foreslår jeg et spleiselag.

chickenman

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #8 på: 01. Des. 2005, 14:39 »
Sitat fra: "kesse"
Sant. Men det er litt mer velbrukte penger etter min mening. Først kjøper vi fra Souness fra sin kontrakt, så bruker vi masse penger på å kjøpe oss ut av vår kontrakt når vi ikke har noen managere i sikte. menmen... for all del! håper Fred punger ut!!:)

det var det jeg ville høre!

Benson

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #9 på: 01. Des. 2005, 14:42 »
Vist dåkk finne eit godt alternativ til å ta over jobben hans så er eg med på tanken.

chickenman

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #10 på: 01. Des. 2005, 14:45 »
Sitat fra: "Benson"
Vist dåkk finne eit godt alternativ til å ta over jobben hans så er eg med på tanken.

hvor mye verre for det blitt uansett ?

Thomas Beckheim

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #11 på: 01. Des. 2005, 14:45 »
Vil bare ha en manager som har et "spillemønster" som fungerer jeg. Driter i hva han heter! Hva med Neil Warnock i Sheffield-United? Har jo hatt en bra sesong hvertfall.

Benson

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #12 på: 01. Des. 2005, 15:00 »
Sitat fra: "chickenman"
Sitat fra: "Benson"

hvor mye verre for det blitt uansett ?

Trenger ikkje bli værre men ein ny manager i samme sjikte som Souness er desto værre enn å holde ut med Souness ei stund til.

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #13 på: 01. Des. 2005, 15:09 »
Vel. O'Leary har ihvertfall en viss greie på hva han driver med. Samme med Curbishley og Allardyce. Eller forresten, de to har faktisk peiling.
Jeg kan være enig i at det ikke trenger bli stort bedre, men hovedpoenget er at vi bare ikke har råd til å fortsette med Souness. Personlig synes jeg Shearer kan ta roret frem til sommeren, så har vi bedre tid på oss. Og hent tilbake Carver med det samme!

Vi kan på ingen måte fortsette med Souness. Da gjør vi bare vondt verre. Det kan være vanskelig å få inn en ny meget god manager nå, men det er Shepherd som har stilt oss i den situasjonen. Souness burde vært sparka i sommer, eller, forresten, han burde ikke vært ansatt i det hele tatt. Men ettersom den tabben først var begått burde vi sparka han i sommer. Nå må vi bare gjøre det beste ut av situasjonen. Og det er å sparke Souness før vi rykker ned!
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

Ã…smund

• Kaptein
  • Lala lala Geordie!
    • Vis profil
« Svar #14 på: 01. Des. 2005, 15:21 »
Enig. Carver og Shearer frem til sommeren. Hadde gjort det mye bedre enn Souey. Time to go man!