20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Om det skulle bli managerbytte iløpet de neste ukene  (Lest 18162 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Thommazz

• Supersub
    • Vis profil
Om det skulle bli managerbytte iløpet de neste ukene
« Svar #60 på: 05. Des. 2005, 15:18 »
Vi er jo nesten like gode med det laget vi har i dag som det de hadde den gang, men vi trenger noen sterke spillere(og da mener jeg IKKE midtbane). 2-3 forsvarere og 1-2 spisser og noen ut.. Bramble ut, Elliot ut.. Ameobi UT!! Faye ut..
Inn med 2 klassespillere og 2-3 gode standarspillere..

Vi er nøtt til å kjøpe noen til januar.. Og ut må noen.. Ameobi spiller SÅ elendig, klarer ingenting! Han har jeg kristisert i nesten 1 og 1/2 år nå og fortsetter med det!

O'leary kunne ha fått laget opp i høydenee igjen.. men for guds skyld, få han inn før januar starter.. Eller O'Neil.. (men bare ikkegjør samme tabbe som da vi sparket Bobby. Sparket han 2 dager før overgangsvinduet stengte og vi fikk ikke skaffet noen erstatter for Woody)

O'neil eller O'leary  er mine favoritter
homas- NUFC og FC LYN OSLO for alltid

spirous

• Flaskebærer
  • *
    • Vis profil
« Svar #61 på: 05. Des. 2005, 16:33 »
Sitat fra: "Souey"
Sitat fra: "Joakim"

Jeg vil ikke si at det var kjøpene som gjorde at Leeds havnet i uføret. Det var at de ikke greide å hente inn erstattere for spillerne som styreformannen gladelig solgte. Er ikke så sikker på om O'Leary ønsket å slippe alle ungguttene til Leeds. O'Leary er en klart bedre manager enn Souness, men han har gjort det overraskende svakt i Villa de siste to sesongene.

Tull fra ende til annen. O'Leary klarer bare å prestere når han har en helt bunke med pundsedler å benytte seg av. Villa er forøvrig langt dårligere nå enn de var under Gregory, til tross for at O'Leary har fått bruke en del penger i sommer. Med spillere som Ferdinand, Woodgate, Kewell i form, Dacourt i form, Viduka, Keane+++++++ mange flere skulle det bare mangle at han ikke greide å oppnå noe. Likevel vant ikke dette fantastiske Leeds laget noe som helst de 5 årene DOL satt på Elland Road. Som nevnt tidligere klarte selv Souness å vinne noe med langt mindre ressurser i Blackburn. O'Leary klarer ikke å organisere et lag. Det ble hans bane i Leeds, og det kommer til å bli hans bane i Villa. Den mannen skal ikke bli manager i Newcastle. Gud forby.
Noe sånt jeg mente,dog ikke i like sterke ordelag. Mannen fikk kjøpe de han ville. Da de store inntektene uteble så styret seg nødt til å selge unna stjernene som de aldri klarte å erstatte igjen. Derfor havnet Leeds i uføret. Og det er ikke p.g.a at O'Leary er en dårlig manager. Han skaper bare for dårlige resultater i forhold til pengeforbruket.
 - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -

Fotball er ikke et spill på liv og død, det er mye viktigere enn som så

Mushans

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #62 på: 05. Des. 2005, 17:38 »
Når vant en engelsk trener serien? Jeg mener vi må se utover de engelske grense nok engang når vi skal ansette trener, men denne gangen må vi ansett kvalitet, ikke tull fra Skotland!
aurent Robert: "We finished last season so badly that, towards the end, I just laughed at him. "

Kesse

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #63 på: 05. Des. 2005, 18:28 »
Sitat fra: "Souey"
Sitat fra: "Joakim"

Jeg vil ikke si at det var kjøpene som gjorde at Leeds havnet i uføret. Det var at de ikke greide å hente inn erstattere for spillerne som styreformannen gladelig solgte. Er ikke så sikker på om O'Leary ønsket å slippe alle ungguttene til Leeds. O'Leary er en klart bedre manager enn Souness, men han har gjort det overraskende svakt i Villa de siste to sesongene.

Tull fra ende til annen. O'Leary klarer bare å prestere når han har en helt bunke med pundsedler å benytte seg av. Villa er forøvrig langt dårligere nå enn de var under Gregory, til tross for at O'Leary har fått bruke en del penger i sommer. Med spillere som Ferdinand, Woodgate, Kewell i form, Dacourt i form, Viduka, Keane+++++++ mange flere skulle det bare mangle at han ikke greide å oppnå noe. Likevel vant ikke dette fantastiske Leeds laget noe som helst de 5 årene DOL satt på Elland Road. Som nevnt tidligere klarte selv Souness å vinne noe med langt mindre ressurser i Blackburn. O'Leary klarer ikke å organisere et lag. Det ble hans bane i Leeds, og det kommer til å bli hans bane i Villa. Den mannen skal ikke bli manager i Newcastle. Gud forby.

han i Leeds 4 år. *pirke* ;)

Grunnen til at det gikk såpass dårlig for Leeds etter to fantastiske sesonger var at styreformannen solgte unna halve laget pga at Leeds ikke kvalifiserte seg for Champions League som de gjorde året før. Hvis det ikke er prestasjon for et ungt Leeds lag å komme seg til semin i CL så hva er det da??

Det at Souness vant ligacupen med Blackburn betyr lite da vi vet hvor seriøs ligacupen er... Tror de fleste her inne ville tatt semi i CL i steden for ligacup tittel.

Selv kunne jeg tenkt meg O'leary. Men O'neill er førstevalget...

spirous

• Flaskebærer
  • *
    • Vis profil
« Svar #64 på: 05. Des. 2005, 22:30 »
Ser i allefall ut til at noen blir misfornøyde uansett :lol:

Såfremt det ikke dukker opp noe helt fantastisk ut av rompa på fat Fred :roll:
 - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -

Fotball er ikke et spill på liv og død, det er mye viktigere enn som så

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #65 på: 05. Des. 2005, 23:05 »
Sitat fra: "kesse"
Jeg er veldig positiv til O'Leary. Han er en god manager!! Eneste negative jeg kan komme på er at han muligens ikke har et så stort nettverk i Europa som mange andre muligens hadde hatt.

DOL har etter min mening ikke bevist noen ting som manager bortsett fra å bruke over en milliard på spillere i Leeds. Etter å ha brukt denne milliarden klarte han ikke engang å komme på CL plass.

Er det underholdene fotball vi ønsker så må han bare komme. Defensiv organisering er noe han ikke har peil på. Mange baklengs har Villa så langt i sesongen? Mener det er 18 mål.
"Ler og godtar meg over dei er inne som er forbanna på Ashley og Co. No gidde eg ikkje innpå denne tråden meir og lese om alle som meinar Ashley er verdens mest gnitne person, kor KATASTROFE denne sommaren har vore, kor REVVA klubben verte styrt."

Lasse

• Kaptein
    • Vis profil
    • http://www.brann.no
« Svar #66 på: 05. Des. 2005, 23:31 »
mener at Gud burde fått ta over frem til sommeren, og la ledelsen tenke nøye gjennom og bruke god tid på å ansette en frem mot neste sesong!
Norsk fotball, Norge og all reaksjonær nisseluementalitet som er tilknyttet denne nasjonen må brenne på et bål for min del. Det eneste som teller er at Brann vinner serien og Champions League.

Ã…smund

• Kaptein
  • Lala lala Geordie!
    • Vis profil
« Svar #67 på: 05. Des. 2005, 23:33 »
For å være ærlig tror jeg newcastle hadde gjort det bedre uten manager, enn med Souness som manager!! His tactics are shait!

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #68 på: 06. Des. 2005, 01:13 »
Feta Bruce fortsetter sin fantastiske managerkarriere idag med hjemmetap mot West Ham.
"Ler og godtar meg over dei er inne som er forbanna på Ashley og Co. No gidde eg ikkje innpå denne tråden meir og lese om alle som meinar Ashley er verdens mest gnitne person, kor KATASTROFE denne sommaren har vore, kor REVVA klubben verte styrt."

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
Re: Om det skulle bli managerbytte iløpet de neste ukene
« Svar #69 på: 06. Des. 2005, 06:14 »
Stakkars Nicky Butt. Nå får han ikke plass på et skadeforfulgt Birmingham heller. I går kom han inn for en skadet Izzet. Til opplysning så ledet Birmingham 1-0 på det tidspunktet.

Benson

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #70 på: 06. Des. 2005, 11:21 »
Sitat fra: "Åsmund Singstad"
For å være ærlig tror jeg newcastle hadde gjort det bedre uten manager, enn med Souness som manager!! His tactics are shait!

:lol:
Og kem sko då tatt ut laget ?
Tror det hadde blitt slåsskampar både før og i og etter kampen då :lol:
Mike Ashley killed the soul of Newcastle United FC [04.09.2008]

DanMan

• Gjest
« Svar #71 på: 06. Des. 2005, 11:39 »
Vi kan ikke sikte så lavt som DOL eller Bruce. Det fører INGEN steder.

Hva med Burley? (gjorde ting svært bra, men ble sparket av den litauanske mafiaen)
Jewell? (bare en drøm, men likevel)
O'Neill? (som trenger flere mnd ennå)
Shearer? (bør han få et så stort ansvar allerede?)

NUFranC

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #72 på: 06. Des. 2005, 11:56 »
Sitat fra: "DanMan"
Vi kan ikke sikte så lavt som DOL eller Bruce. Det fører INGEN steder.

Hva med Burley? (gjorde ting svært bra, men ble sparket av den litauanske mafiaen)
Jewell? (bare en drøm, men likevel)
O'Neill? (som trenger flere mnd ennå)
Shearer? (bør han få et så stort ansvar allerede?)

Enig med det siste punktet ditt om at det kanskje er for tidlig for 9ern, DanMan.
O'Neill er vel det alternativet som klinger best på din liste, men som trenger tid (noe vi ikke har) :lol:
Who else...... Alan Shearer

Rolfern

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #73 på: 06. Des. 2005, 12:15 »
Sitat fra: "Mushans"
Når vant en engelsk trener serien? Jeg mener vi må se utover de engelske grense nok engang når vi skal ansette trener, men denne gangen må vi ansett kvalitet, ikke tull fra Skotland!

Sistemann var Howard Wilkinson med Leeds United i 1991/1992. Men, både Dalglish og Ferguson som senere har vunnet serien er begge skotske.

Når du nevner engelske kandidater så er jeg spent på hva Big Sam hadde fått til med de ressurser som er tilgjengelige i Newcastle. Til tross for små ressurser har han greidd å etablere Bolton på øvre halvdel i Premier League. Det er en god prestasjon.

En jeg virkelig håper på er Martin O'Neill. Meget godt utført jobb i Leicester, og har også gjort det bra i Skottland, selv om jeg vil vektlegge det han gjorde i Leicester i denne sammenheng. Så spørs det om vi har råd til å vente til sommeren.
Carr har altfor få landskamper for England!

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #74 på: 06. Des. 2005, 15:11 »
Problemet med enhver manager er samarbeidsproblemene som veldig fort kan oppstå med vår styreformann, som må være enhver managers mareritt, samtidig som han er deres beste venn.
Dyktige managere er som regel veldig sterke personligheter. Det kan fort skape problemer i forholdet til Fatty. Det skjedde med Dalglish. De greide ikke samarbeide. Og da Robson trodde Fatty var hans beste venn tverrsnudde plutselig tjukken og svingte øksa. Keegan greide heller ikke samarbeide med tjukken, og forlot til slutt klubben for å spare fansen for noe de ikke fortjente, en såpeopera med drittslenging fra begge kanter, som trolig ville ha gått utover spillernes prestasjoner på banen. Gullit snakket jo et helt annet språk, så han er jo en helt annen sak.

Souness virker derimot å være på godfot med tjukken. Sannsnynligvis fordi han på mange måter virker å tenke ganske likt som tjukken. De virker å være veldig på bølgelengde med hverandre. Og derfor tror jeg nok også tjukken har spart på øksa foreløpig, og jeg tror krisen må nå uante høyder for at det skal være mulig for tjukken å sparke Souness.

for meg er det nøyaktig det samme om manageren kommer fra England, skottland, wales eller afghanistan. Så lenge fyren duger kan han snakke gresk for min del. Jeg vil lansere en ypperlig kandidat til å ta over jobben for Souness. Trond Sollied!

Vi trenger ingen andre. Eneste problemet er dette: Han vil ALDRI I VERDEN klare å samarbeide med Shepherd.

For meg er det samme hvilke meritter en ny manager har å vise til også. Han kan ha de dårligste merittene av alle. Så lenge han får Newcastle til å spille fotball, så er jeg fornøyd. Jeg gir blanke i om vi ikke vinner serien på 50 nye år. Jeg gir blaffen i om vi ikke vinner noe som helst. Så lenge vi kjemper om trofeene, og er oppe i toppen, der vi hører hjemme, og laget spiller ordentlig fotball. Da er jeg fornøyd. Det er det eneste jeg ber om.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon