20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Om det skulle bli managerbytte iløpet de neste ukene  (Lest 18166 ganger)

0 medlemmer og 3 gjester leser dette emnet.

spirous

• Flaskebærer
  • *
    • Vis profil
Om det skulle bli managerbytte iløpet de neste ukene
« Svar #45 på: 04. Des. 2005, 15:47 »
Min føste post på dette mekka av et forum :wink:

Big Sam blir nok ikke et tema med det første skal man tro alle artikler jeg har lest i det siste. For som FAT Fred sa så vil Newc ikke satse på noen av de managerene som ikke ville forrige gang, og Sam va jo som kjent en av de.

Men fra neste sommer ville jo O'Neill vært et scoop. Mannen har peiling. Det viste han i Celtic. Og blir vi kvitt subben med Robert i spiss (joda, vet han er en glitrende spiller i sine øyeblikk, men gud bedre for en personlighet) så kan vi bli et av de bedre lagene.

Gi gode gamle Al sjansen fram til sommeren. Souness har fått inn en del gode spillere men noen god manager er han ikke i mine øyne i alle fall :?
 - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -

Fotball er ikke et spill på liv og død, det er mye viktigere enn som så

Noreng

• Gjest
« Svar #46 på: 04. Des. 2005, 15:56 »
Sitat fra: "spirous"
Min føste post på dette mekka av et forum :wink:

Ja, ikke sant! ^_^ Håper du blir aktiv og velkommen hit

spirous

• Flaskebærer
  • *
    • Vis profil
« Svar #47 på: 04. Des. 2005, 17:40 »
Takker for det  :lol:

Og regner med at dette blir en fin plass å ta ut all frustrasjon mot meget uheldige valg av ny manager når det kommer (ikke hvis :D )

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
Re: Om det skulle bli managerbytte iløpet de neste ukene
« Svar #48 på: 04. Des. 2005, 18:26 »
Alan Curbishley og Charlton har gått på en skikkelig smell etter en god start på sesongen. Nå går det rykter om at Charlton manageren kan være på vei til Rangers eller NUFC ifølge Sky Sports:

Alan Curbishley has been moved to express his continued commitment to Charlton amidst talk of interest from Rangers and even Newcastle.

With Alex McLeish on borrowed time at Ibrox, Curbishley has been linked with a switch to the Glasgow giants - along with Newcastle, as Graeme Souness feels the heat in the North East.

However, Curbishley is to sit down with Addicks chairman Richard Murray in January to discuss a new contract for when his current deal expires in 18 months' time.

''I've got no thoughts about not signing,'' said Curbishley.

''I have to see what he offers first, but it's not about money. I could have got a lot more money elsewhere but money is not my motivation.

''When I came here 15 years ago it was a job no one would have wanted.

''Now the chairman would not have to ring anybody. He'd have a long list and people would be calling him.''

Meanwhile, it would appear as though Lee Bowyer is all set for a January return to The Valley.

The former Charlton favourite is reportedly in talks with his former taskmaster after failing to cement a regular starting berth at Newcastle, with the player also keen for a return south.
"Ler og godtar meg over dei er inne som er forbanna på Ashley og Co. No gidde eg ikkje innpå denne tråden meir og lese om alle som meinar Ashley er verdens mest gnitne person, kor KATASTROFE denne sommaren har vore, kor REVVA klubben verte styrt."

Kesse

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #49 på: 04. Des. 2005, 19:00 »
Sitat fra: "Joakim"
FOR GUDS SKYLD. IKKE NEVN BEGREPET "SEXY FOTBALL" IGJEN. Ihvertfall ikke i forbindelse med Newcastle eller Kevin Keegan.
Fotball skal ikke være sexy i England. Det har aldri vært det og vil aldri bli det.

Det var litt ironi i den Sexy fotballen min Joakim!;) hehe... Men jeg syntes fotball kan være "sexy" i England jeg. Arsenal for 2 år siden når det var klikk klakk helt frem til mål og en vanvittig god franskmann på topp som vridde kula i kryset minst 1 gang i kampen! DA er det sexy fotball på de Britiske Øyer!:)

spirous

• Flaskebærer
  • *
    • Vis profil
« Svar #50 på: 04. Des. 2005, 20:45 »
Joda. men begrepet "sexy fotball" er jo for evig forbundet med en galning, så derfor er begrepet bannlyst :wink:

Thommazz

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #51 på: 04. Des. 2005, 23:00 »
Jeg vil gjerne ha David O'leary.. Han har hatt en dårlig sesong med Aston Villa og kommer snart til å få sparken han og.. Så da kan vi hente han..Alle husker han sine dager i Leeds.. Semi finalen i CL  og 3 plass i PL :D   Han kunne gjort Newcastle til det nye Leeds.. Han henter forsvarere og gjør laget godt.. Tenk han styret Skipet mot suksess :)  :D  

Aston Villa har ikke halvparten så godt lag som oss.. Ikke halvparten av et så godt lag som Leeds var. Med Newcastle United, kunne han ført oss til topps.. Det er jeg HELT sikker på=)

Noen enige?? Noen uenige??
homas- NUFC og FC LYN OSLO for alltid

Benson

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #52 på: 04. Des. 2005, 23:10 »
Sitat fra: "Thommazz"
Jeg vil gjerne ha David O'leary.. Han har hatt en dårlig sesong med Aston Villa og kommer snart til å få sparken han og.. Så da kan vi hente han..Alle husker han sine dager i Leeds.. Semi finalen i CL  og 3 plass i PL :D   Han kunne gjort Newcastle til det nye Leeds.. Han henter forsvarere og gjør laget godt.. Tenk han styret Skipet mot suksess :)  :D  

Aston Villa har ikke halvparten så godt lag som oss.. Ikke halvparten av et så godt lag som Leeds var. Med Newcastle United, kunne han ført oss til topps.. Det er jeg HELT sikker på=)

Noen enige?? Noen uenige??

Etter det O Leary har gjort med Villa så er eg litt skepsisk til O Leary.
O`Neill hadde vert perfekt.
Mike Ashley killed the soul of Newcastle United FC [04.09.2008]

Bad Religion

• Kaptein
  • ptthunem.no
    • Vis profil
« Svar #53 på: 04. Des. 2005, 23:23 »
Begrepet "Sexy football" var Ruud Gullit som kom med. Og det skal aldri bli nevnt! :wink:

Mine kandidater som ny manager er:

O'Neill, Hitzfeld, Le Guen
Trade your prayer of Salvation
for a logical solution!

Kesse

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #54 på: 04. Des. 2005, 23:25 »
Jeg er veldig positiv til O'Leary. Han er en god manager!! Eneste negative jeg kan komme på er at han muligens ikke har et så stort nettverk i Europa som mange andre muligens hadde hatt.

Mack

• Kaptein
    • Vis profil
    • http://magnar.com
« Svar #55 på: 04. Des. 2005, 23:29 »
Sitat fra: "Hans Emil"
Mine kandidater som ny manager er:

O'Neill, Hitzfeld, Le Guen

Og Kong Alan Shearer!
Toon, Toon,
Black and white army

Jarle

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #56 på: 05. Des. 2005, 00:14 »
Jeg tipper at ny manager blir klar FØR nåværende blir sparket. Ergo at ny blir presentert samme dag som Souness får fyken, slik som da Ruud Gullit ble klar for syv år siden.

Vil ikke være sunt om en klubb i fritt fall nå går managerløs midt i sesongen.

Graeme Souness må vekk uansett, og om Martin O'Neill (mitt håp) ikke ønsker å ta over før til sommeren, så får klubben sy sammen en løsning imellomtiden. Alan Shearer kjenner spillergruppa, mens Glenn Roeder har managererfaring... Kan funke i fem måneder det!

spirous

• Flaskebærer
  • *
    • Vis profil
« Svar #57 på: 05. Des. 2005, 07:30 »
DOL var i og for seg en god manager. Men han brukte penger over evne. Hvem handlet så Leeds i det uføret de til slutt havnet i. Det va kjøpene til DOL. Der har vi vært før og vil ikke havne igjen.

Når det gjelder Glenn Roeder så håper jeg for guds skyld vi ikke henter ham. Med alt det talentet de hadde i West Ham på den tiden han var der skapte han ingenting. Han klarte i så måte å skape et middelmådig førstedivisjonslag før han fikk sparken. Da tar jeg heller et midlertidig tospann med Shearer og Beardo før Glenn Roeder. Og satser på at O'Neill kommer til sommeren

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #58 på: 05. Des. 2005, 13:34 »
Sitat fra: "Torjus"
Begge  

Vanskelig, spørs om spissene hadde spilt ilag eller spissene sammen med Shearer... Blir jo litt rart dette for det går jo ikke IRL, men hadde Shearer-Ameobi spilt på topp hadde jeg satset på Ameobi som scorer, hadde Chopra-Shearer vært på topp hadde jeg satset på Chopra som scorer og hadde Ameobi-Chopra spilt hadde jeg satt pengene Chopra.
Rotete, men de fleste håper jeg skjønner...

Dust!
Det var jo ikke dette jeg mente da.
Når du skal velge hvem du vil bruke av de to, da er det ikke snakk om de skal spille sammen. Og det er ikke snakk om hvorvidt den ene eller andre spiller sammen Shearer. Når Shola er totalt ute av form og Chopra storspiller og bøtter inn for reservene. Hvem tror du har størst sjanse for å score mål? Hvem ville du satt pengene på som målscorer av de to? Det er den du ville satt pengene på, som du skal velge som partner til Shearer/Owen. Skjønner du? Eller må du ha det inn med en enda mindre skje?

Altså, du skal velge partner til Shearer eller Owen, basert på hvem du tror har størst sjanse for å score mål. Ameobi er ute av form og sliter med selvtillitten, Chopra bøtter inn med mål på reservelaget, men har spilt lite førstelagsfotball. Hvem ville du satt penger på som målscorer av de to? Hvem har størst sjanse for å score mål (da ser vi selvsagt bort fra partneren, Shearer eller Owen)? Den du tror har lettest for å putte ballen i kassa skal velges. Hvem hadde du satt penger på? Hvem hadde du valgt?
Det er spørsmålet du skal svare på, Torjus. Ikke alle eventualiteter.

Jeg vil ikke si at det var kjøpene som gjorde at Leeds havnet i uføret. Det var at de ikke greide å hente inn erstattere for spillerne som styreformannen gladelig solgte. Er ikke så sikker på om O'Leary ønsket å slippe alle ungguttene til Leeds. O'Leary er en klart bedre manager enn Souness, men han har gjort det overraskende svakt i Villa de siste to sesongene.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

KingKev

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #59 på: 05. Des. 2005, 13:55 »
Sitat fra: "Joakim"

Jeg vil ikke si at det var kjøpene som gjorde at Leeds havnet i uføret. Det var at de ikke greide å hente inn erstattere for spillerne som styreformannen gladelig solgte. Er ikke så sikker på om O'Leary ønsket å slippe alle ungguttene til Leeds. O'Leary er en klart bedre manager enn Souness, men han har gjort det overraskende svakt i Villa de siste to sesongene.

Tull fra ende til annen. O'Leary klarer bare å prestere når han har en helt bunke med pundsedler å benytte seg av. Villa er forøvrig langt dårligere nå enn de var under Gregory, til tross for at O'Leary har fått bruke en del penger i sommer. Med spillere som Ferdinand, Woodgate, Kewell i form, Dacourt i form, Viduka, Keane+++++++ mange flere skulle det bare mangle at han ikke greide å oppnå noe. Likevel vant ikke dette fantastiske Leeds laget noe som helst de 5 årene DOL satt på Elland Road. Som nevnt tidligere klarte selv Souness å vinne noe med langt mindre ressurser i Blackburn. O'Leary klarer ikke å organisere et lag. Det ble hans bane i Leeds, og det kommer til å bli hans bane i Villa. Den mannen skal ikke bli manager i Newcastle. Gud forby.