20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Hvem klaget på jerndisiplinen til Souness?  (Lest 2309 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
Hvem klaget på jerndisiplinen til Souness?
« på: 30. Nov. 2005, 18:04 »
http://www.dagbladet.no/sport/2005/11/30/450863.html

Cisse som trolig forsvinner i januar.
"Ler og godtar meg over dei er inne som er forbanna på Ashley og Co. No gidde eg ikkje innpå denne tråden meir og lese om alle som meinar Ashley er verdens mest gnitne person, kor KATASTROFE denne sommaren har vore, kor REVVA klubben verte styrt."

Jarle

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #1 på: 30. Nov. 2005, 20:43 »
Legge merke til hvor uhyre profesjonelt Benitez opptrer ovenfor media! Dette i enorm kontrast til Souness!

Ikke med ett eneste ord omtaler Benitez Cisse med negative ordlag til pressen!

Hvordan Souness oppfører seg i lignende situasjoner har vi sett... Jeg får grøsninger.

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #2 på: 30. Nov. 2005, 23:49 »
Godt poeng.
Souness har regelrett skjelt ut spillere som ikke har oppført seg slik han ønsker i media. Kjeft skal skje innenfor garderobens fire vegger, eller på managerens kontor. Og det skal bli der. I media skal du, så langt som overhodet mulig, forsvare dine spillere.
Også de som ikke er dine favoritter.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

Ã…smund

• Kaptein
  • Lala lala Geordie!
    • Vis profil
« Svar #3 på: 30. Nov. 2005, 23:53 »
He is shait and we know it!

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #4 på: 01. Des. 2005, 00:06 »
Sitat fra: "Jarle"
Legge merke til hvor uhyre profesjonelt Benitez opptrer ovenfor media! Dette i enorm kontrast til Souness!

Ikke med ett eneste ord omtaler Benitez Cisse med negative ordlag til pressen!

Hvordan Souness oppfører seg i lignende situasjoner har vi sett... Jeg får grøsninger.

Nå klager LFC supporterene på VGD at Rafa har gitt stikk til Cisse gjennom media hele sesongen. Alle tror han forsvinner i januar.

RowZ [6301] 30.11.05 10:33  Er innlegget upassende? Tips oss  Svar På  Endre
Om jeg hadde vært Cissé så hadde jeg tent for lenge siden og laget ett helvetes rabalder. Kan nesten ikke huske jeg har sett en spiller som er blitt utsatt for en så ufin behandling som det Cissé har blitt de siste tre-fire mnd.

Konstante stikk i pressen mens andre kun får usannsynlig med skryt. Og "aldri" benyttet slik han er best. Det er greit at Cissé ikke passer Rafa men ett sted må grensen gå.  

http://vg.transact.no/Item.asp?GroupID=116&Group=Fotball+%2D+Engelsk&ThreadID=920845&Thread=Ciss%E9+ikke+med+til+Sunderland&Page=1
"Ler og godtar meg over dei er inne som er forbanna på Ashley og Co. No gidde eg ikkje innpå denne tråden meir og lese om alle som meinar Ashley er verdens mest gnitne person, kor KATASTROFE denne sommaren har vore, kor REVVA klubben verte styrt."

Benson

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #5 på: 01. Des. 2005, 00:11 »
Cisse er ein flopp dao.
Crouch er bedre sjølv om han ikkje har scora enndå :lol:
Mike Ashley killed the soul of Newcastle United FC [04.09.2008]

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #6 på: 01. Des. 2005, 00:15 »
Sitat fra: "Benson"
Cisse er ein flopp dao.

Cisse er langt ifra en flopp i mine øyne. Skulle gjerne byttet han Shearer eller Ameobi.

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #7 på: 01. Des. 2005, 00:25 »
Sitat fra: "Asbjørn"
Cisse er ein flopp dao.

Cisse er langt ifra en flopp i mine øyne. Skulle gjerne byttet han Shearer eller Ameobi.

Sannheten sårer, men ja uten tvil. Kunne hevet Ameobi til Quatar dersom Cisse hadde ankommet.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Benson

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #8 på: 01. Des. 2005, 00:33 »
Sitat fra: "Asbjørn"
Cisse er ein flopp dao.

Så du meine han er vert dei 14M pundå?

Når liverpool ska sella nå så får dei max halvparten.
Flopp. Hadde han sje blitt skada s¨kunne han blitt god men no er han ikkje særleg god. lat er han.
Mike Ashley killed the soul of Newcastle United FC [04.09.2008]

Thomas Beckheim

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #9 på: 01. Des. 2005, 00:38 »
Synst Cisse har helt klart et stort potensiale. Men jeg liker han ikke!! Herregud gud som han ser ut da!! Nils Arne Eggen skulle gitt han en leksjon!

Ameobi skulle jeg sendt til Quatar selv om Abdulah måtte komme til oss!!