20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Bosman-spillere  (Lest 5479 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

molala

• Supersub
    • Vis profil
Bosman-spillere
« Svar #15 på: 07. Des. 2005, 23:48 »
Ballack (Bayern) - har et drøyt år igjen i toppfrom, velger aldri newcastle!
Helguera (Real Madrid) - avleggs, annen spillestil i beina.
Hamann(Liverpool) - glem det
De Jong (Ajax) - god back, ving.. ung og spennende
Cruz (Inter) - Ikke knallgod nei! scorer for lite, dessuten aldres han!
Maxwell (Ajax) - niks
Deisler (Bayern) - god, etablert spiller, go for it!
Trabelsi (Ajax) - han må vi ha! god, og i fin alder!
Gallas (Chelsea) - off nei, greit han er stjerne, men ikke lenge igjen nå..
Saviola (Barcelona) - vi har jo allerede en Owen.. + at han har dabba av!
Pires (Arsenal) - om vi skal ha noen til å representere oss utafor banen så.
Pienaar (Ajax) - Meget lovende, garantert en tilvekst i det positive.. spørsmålet er om han liker seg i england!
Cassano - barnslig? pøh bellamy scora jo mål han og, men denne karen er en stjerne! velger heller arsenal desverre...
ancs and Scousers, go to H***!!

chickenman

• Kaptein
    • Vis profil
Bosman-spillere
« Svar #16 på: 08. Des. 2005, 16:30 »
Sitat fra: "DanMan"
Kunne vi få Emre, Luque og Owen kan vi få alle..  :lol:

S&S kan helt klart kunsten å forhandle.

Akkurat det vil vel vise seg dersom Owen har denne fordømte klausulen så han kan forlate oss for £12 mill pund til sommeren til Liverpool da vi betalte £16 for ham.....

Tommy Sten

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Bosman-spillere
« Svar #17 på: 12. Des. 2005, 22:34 »
Helguera og Saviola hadde jo vært fin fint
Asked to describe Wise, Keegan, who had a 2½-hour training-ground chat with the former Leeds manager on Thursday, replied, "Short."

chickenman

• Kaptein
    • Vis profil
Bosman-spillere
« Svar #18 på: 12. Des. 2005, 22:55 »
Sitat fra: "Tommy Sten"

"helt greitt" liksom  :wink:

Thomas Beckheim

• Kaptein
    • Vis profil
Bosman-spillere
« Svar #19 på: 12. Des. 2005, 23:07 »
Blir mye med "utlendinger" i Newcastle om ønska våres skulle gått inn. Det er jo litt trist. Shearer sin erstatter kommer jo neppe til å bli engelsk om jeg ikke tar feil! Derfor hadde det vært gøyt om vi kunne fått Bridge gratis i sommer "selv om han ikke er bosman-spiller"

chickenman

• Kaptein
    • Vis profil
Bosman-spillere
« Svar #20 på: 12. Des. 2005, 23:24 »
Sitat fra: "Thomas Beckheim"
Blir mye med "utlendinger" i Newcastle om ønska våres skulle gått inn. Det er jo litt trist. Shearer sin erstatter kommer jo neppe til å bli engelsk om jeg ikke tar feil! Derfor hadde det vært gøyt om vi kunne fått Bridge gratis i sommer "selv om han ikke er bosman-spiller"

ja, la oss prøve oss på Gerard og Ronney i stedet...  :P  

:wink:

Thomas Beckheim

• Kaptein
    • Vis profil
Bosman-spillere
« Svar #21 på: 12. Des. 2005, 23:32 »
Hehe neida, men du ser sikkert poenget.. Ville ikke stille et lag uten en britisk spiller liksom som Chelsea og Arsenal har gjort og fint klarer neste runde om de vil. Med Taylor,Ramage,Parker,Owen og Dyer i stallen har vi mange "unge" spillere å bygge på med videre!

chickenman

• Kaptein
    • Vis profil
Bosman-spillere
« Svar #22 på: 13. Des. 2005, 14:45 »
Sitat fra: "Thomas Beckheim"
Hehe neida, men du ser sikkert poenget.. Ville ikke stille et lag uten en britisk spiller liksom som Chelsea og Arsenal har gjort og fint klarer neste runde om de vil. Med Taylor,Ramage,Parker,Owen og Dyer i stallen har vi mange "unge" spillere å bygge på med videre!

Såklart ser jeg poenget ditt, den posten var bare en spøk egentlig. Helt enigmed deg også, noe jeg har sagt tidligere og da jeg møtte motstand, men det er en annen sak. Men de du nenver er pr idag gode nok til førstelaget på Newcastle bare de er skadefrie og de representerer for meg et minimum av engelske spillere vi BØR ha med. Jeg regner også med Given og Carr selv om de er irske. Walisere, Skotter og "Nord-Irer"(?) er også akseptert hos meg.

molala

• Supersub
    • Vis profil
Bosman-spillere
« Svar #23 på: 14. Des. 2005, 23:37 »
Sitat fra: "chickenman"
Sitat fra: "Tommy Sten"

"helt greitt" liksom  :wink:

nei takk sier jeg.. Helguera er over toppen, og har spansk fotball i blodet etter mange års spill.. Saviola er jeg litt mer positiv til, men sats heller på en som er up&coming.. Saviola har dabbet siden Barcadagene..
ancs and Scousers, go to H***!!

MortenM

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Bosman-spillere
« Svar #24 på: 01. Jan. 2006, 21:38 »
Slik Newcastle er no, vil eg sjå på Ballack som urealistisk. Det betyr ikkje at Souness ikkje skal prøve - Ein klassespelar med kort tid igjen av kontrakten er obligatorisk å tenkje på, og vurdere framstøt på.

Trabelsi, Gallas og Deisler hadde vore mine favorittar på denne lista...