20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.
0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.
Jeg vil si at Hargreaves kanskje er den mest realistiske å hente. For det første så har han mange ganger uttalt ønske om å få spille for en klubb i Premier League, da han vel er den eneste landslagsspilleren til England gjennom tidene som har spillt landskamper uten å ha spillt i den øverste divisjonen. På den andre siden så er Owen(nei, ikke den Owen!) et relativt fast innslag på Bayern München, og det er en klubb som hvert eneste år spiller Champions League og stort sett gjør en god figur.Ze Roberto drar på årene, men kan benyttes på venstresiden både i forsvaret og på midtbanen. Over 70 landskamper for Brasil sier vel litt om at han har gode kvaliteter? Han var meget god i Leverkusen, og etter det jeg har sett av han i München er han ikke særlig dårligere. Alderen(31) taler kanskje mot han, men en billig og god kortidsløsning på venstresiden. Kanskje N'Zogbia kan plukke opp noen triks?Deisler er god, og et alternativ både på vingen og sentralt på midten. Har ikke slått helt til i Bayern, så at han forsvinner er ikke urealistisk. Han kan jo kanskje være en billig forsterkning i januar ettersom han helt sikkert er lysten på å spille for Tyskland i VM 2006. Et lite problem med Deisler er det at han har måtte ta fri fra fotballen som følge av depresjoner. Hvor alvorlig det er i dag aner ikke jeg, men det er noe som man bør ha i bakhodet om han skulle bli aktuell for en overgang.
Santa Cruz er spennende, men spørsmålet er om han greier å tilpasse seg Premier League?
---------------------------Given--------------------------Trabelsi(Carr)---Gallas, Helguera---Bou----Bridge------------------Vanlig midtbane---------------------------------Owen(Saviola, Chopra)---Cruz(Ameobi :lol: eller DeJong
DeJong er vel H.back? Men vet jo aldri, kanskje han er den goalgetteren!!