20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Souness til Rangers!  (Lest 4000 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

NUFranC

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Souness til Rangers!
« Svar #15 på: 30. Nov. 2005, 11:18 »
som sagt, ALT er bedre enn smess, he he :wink:
Who else...... Alan Shearer

Torjus

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Souness til Rangers!
« Svar #16 på: 30. Nov. 2005, 18:43 »
Sitat fra: "DanMan"
O'Leary???  :lol: Ja, daaa blir jo aalt såå mye bedre.. Så vidt jeg vet ligger vel Villa 6 poeng under oss på tabellen? Greit nok at han ikke har midlene Souey har fått, men når man blåser dough på spillere à la Baros, Hughes og nesten Bellamy og O'Brien, da fortjener man ikke mer! Nekter å ende opp som set ex-Leeds han ser ut til å bygge.

Forøvrig en saklig tråd.

Leeds? Det var da faen ikke hans skyld at Leeds gikk i gjørma... Han ble jo sparket, når Leeds var i toppen av Engelsk fotball og etter han ble sparket gikk jo alt til helvete!
Baros er da sinnsykt god, og jeg har ikke sett at Hughes har gjort store blundere for AstonVilla. Jeg synes, ja jeg vet hvor mye motstand jeg får nå, at Hughes er er en god spiller.

chickenman

• Kaptein
    • Vis profil
Souness til Rangers!
« Svar #17 på: 30. Nov. 2005, 19:13 »
Sitat fra: "Torjus"
Sitat fra: "DanMan"
O'Leary???  :lol: Ja, daaa blir jo aalt såå mye bedre.. Så vidt jeg vet ligger vel Villa 6 poeng under oss på tabellen? Greit nok at han ikke har midlene Souey har fått, men når man blåser dough på spillere à la Baros, Hughes og nesten Bellamy og O'Brien, da fortjener man ikke mer! Nekter å ende opp som set ex-Leeds han ser ut til å bygge.

Forøvrig en saklig tråd.

Leeds? Det var da faen ikke hans skyld at Leeds gikk i gjørma... Han ble jo sparket, når Leeds var i toppen av Engelsk fotball og etter han ble sparket gikk jo alt til helvete!
Baros er da sinnsykt god, og jeg har ikke sett at Hughes har gjort store blundere for AstonVilla. Jeg synes, ja jeg vet hvor mye motstand jeg får nå, at Hughes er er en god spiller.

Mulig det er jeg som er "lost" nå, men er det vår (tidligere) Aron Hughes du snakker om her?

Torjus

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Souness til Rangers!
« Svar #18 på: 30. Nov. 2005, 19:15 »
Jepp!
Synes han var god rett før han dro fra oss!

chickenman

• Kaptein
    • Vis profil
Souness til Rangers!
« Svar #19 på: 30. Nov. 2005, 19:16 »
Interessant, det var jo lenge før jeg startet her på forumet, men jeg er enig med deg.