20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Souness til Rangers!  (Lest 3988 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Noreng

• Gjest
Souness til Rangers!
« på: 28. Nov. 2005, 17:26 »
Rangers lever nå i skyggen av Celtic og har en elendig sesong, hvor de per i dag bare er Skottlands 4. beste lag. Alex McLeish
er manageren som alle tror at nærmer seg sparken og Graeme Souness kan bli erstatteren.

"Jeg kjenner godt til Rangers sin styreformann David Murray og vi snakker sammen jevnlig. Men vi snakker ikke om at jeg skal bli manager der", sier Souness.

Spekulasjonene skal allikevel ha det til at Souness havner i Rangers dersom han og McLeish får sparken nogenlunde samtidig, noe som fort kan skje hvis de to lagene fortsetter å tape. Går han tilbake til Moore sin gamle klubb?

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
Souness til Rangers!
« Svar #1 på: 28. Nov. 2005, 23:16 »
Gjerne for min del. Og jeg blir ikke overrasket om så skjer.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

NUFranC

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Souness til Rangers!
« Svar #2 på: 29. Nov. 2005, 09:51 »
Det hadde vært julepresang det!!!
Who else...... Alan Shearer

chickenman

• Kaptein
    • Vis profil
Souness til Rangers!
« Svar #3 på: 29. Nov. 2005, 13:42 »
Værsågod Rangers  :lol:

Rolfern

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Souness til Rangers!
« Svar #4 på: 29. Nov. 2005, 14:07 »
Nå er jo McLeish nevnt som en mulig kandidat til den ledige Portsmouth-jobben, så managerstolen på Ibrox er kanskje snart ledig?

Men, Souness er jo ikke særlig populær blant fansen på Ibrox heller da, blant annet som følge av at han de siste årene har kjøpt noen av de beste spillerene vekk fra klubben. Og, det var heller ikke særlig mange som var lei seg for at han forlot klubben i '91. Så, man får heller leve i håpet.
Carr har altfor få landskamper for England!

chickenman

• Kaptein
    • Vis profil
Souness til Rangers!
« Svar #5 på: 29. Nov. 2005, 14:08 »
Sitat fra: "Rolfern"
Nå er jo McLeish nevnt som en mulig kandidat til den ledige Portsmouth-jobben, så managerstolen på Ibrox er kanskje snart ledig?

hørte du det Souness ?

:wink:  :D

John Marius

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Souness til Rangers!
« Svar #6 på: 29. Nov. 2005, 14:10 »
Run, Souy, run  :lol:

Tyneside

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
Souness til Rangers!
« Svar #7 på: 29. Nov. 2005, 14:44 »
Øsnker han god tur! Hadde vært topp!-- Men hvem skulle bli erstatteren?
ynesides black and white army..!

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
Souness til Rangers!
« Svar #8 på: 29. Nov. 2005, 14:56 »
Forøvrig, så skal vi ikke utelukke at bare Rangers-jobben blir ledig, så kan det fort hende at Souness løper nordover før han rekker å få sparken av Shepherd. Han er jo flink til å forlate synkende skip akkurat i tide.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
Souness til Rangers!
« Svar #9 på: 29. Nov. 2005, 16:13 »
Sitat fra: "Joakim"
Forøvrig, så skal vi ikke utelukke at bare Rangers-jobben blir ledig, så kan det fort hende at Souness løper nordover før han rekker å få sparken av Shepherd. Han er jo flink til å forlate synkende skip akkurat i tide.

Fikk ikke han sparken i Liverpool, Benfica, Torino, Gala, Southampton? Mulig jeg er på jordet her men mener å huske det.

Om Souness skulle få sparken iløpet av sesongen, og det er like mange som vil ha jobben nå som forrige gang så kan det virkelig bli artig. Skulle ikke forundre meg om vi ender opp med defensive Steve Bruce eller offensive David OLeary som knapt vet hva defensiv organsiering er.

Er ganske så sikker på at Souness sitter ut sesongen. Det vil helt klart være det smarteste om man har planer om å gi han sparken. Langt lettere å få tak i en kvalitetsmanager etter at sesongen er over. Kanskje kona til Martin O`Neill har blitt bedre iløpet av året også. Han har ihvertfall sagt at han skal minst være 1 år borte fra fotballen.
"Ler og godtar meg over dei er inne som er forbanna på Ashley og Co. No gidde eg ikkje innpå denne tråden meir og lese om alle som meinar Ashley er verdens mest gnitne person, kor KATASTROFE denne sommaren har vore, kor REVVA klubben verte styrt."

Ã…smund

• Kaptein
  • Lala lala Geordie!
    • Vis profil
Souness til Rangers!
« Svar #10 på: 29. Nov. 2005, 19:28 »
Bare reis og ta med deg Ameobi nordover!

Romance

• Kaptein
    • Vis profil
Souness til Rangers!
« Svar #11 på: 29. Nov. 2005, 23:25 »
Ingen tvil om at det hadde vært deilig å fått inn en ny manager.. Det eneste jeg liker med Souness er ambisjonene hans som gjenspeiles i spillere han ønsker å hente til klubben.. Tror nok mange ikke en gang hadde forsøkt å hente Owen, noe som egentlig var en mirakuløs handlig.. Spark Souness etter han har hentet Bridge, Nihat og Joaqin(stavet feil!?) i januar.. Og enig, ta med Ameobi....og Babayaro

Med tanke på arvtager så hadde det mest perfekte vært å la Alan Shearer få prøve seg :D ..
The Woods Are Lovely
Dark and Deep,
But I Have Promisess To Keep,
And Miles To Go Before I Sleep...

NUFranC

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Souness til Rangers!
« Svar #12 på: 29. Nov. 2005, 23:36 »
Jeg mener det er feil å bruke Shearer som manager enda, men om noen år så :lol:

God tur nordover Smess, og stopp ikke før du kommer til nordpolen!!

NUFranC

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Souness til Rangers!
« Svar #13 på: 30. Nov. 2005, 00:38 »
Håper o'leary blir å komme etter cup tapet, alt er bedre enn Smess!!! :twisted:

DanMan

• Gjest
Souness til Rangers!
« Svar #14 på: 30. Nov. 2005, 11:00 »
O'Leary???  :lol: Ja, daaa blir jo aalt såå mye bedre.. Så vidt jeg vet ligger vel Villa 6 poeng under oss på tabellen? Greit nok at han ikke har midlene Souey har fått, men når man blåser dough på spillere à la Baros, Hughes og nesten Bellamy og O'Brien, da fortjener man ikke mer! Nekter å ende opp som set ex-Leeds han ser ut til å bygge.

Forøvrig en saklig tråd.