20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Problemer med forumet  (Lest 1802 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Rolfern

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Problemer med forumet
« på: 28. Nov. 2005, 13:21 »
Har i det siste merket en del problemer ved forumet. For det første går det saktere å bevege seg rundt enn tidligere, og jeg har i det siste opplevd å få en del dobbeltposter uten at det var min hensikt.

I tillegg så får jeg ikke alltid koblet til forumet. Er dere klar over dette slik at dere ordner dette snarest?
Carr har altfor få landskamper for England!

geordie-olav

• Kaptein
    • Vis profil
    • http://Newutd.com
Problemer med forumet
« Svar #1 på: 28. Nov. 2005, 14:35 »
Slik er det også hos meg. Kan noe gjøres?

Noreng

• Gjest
Problemer med forumet
« Svar #2 på: 28. Nov. 2005, 17:18 »
Det var slik med nesten alle php. forum i en stund.

Nordin

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
    • http://www.newutd.com
Re: Problemer med forumet
« Svar #3 på: 28. Nov. 2005, 22:45 »
Sitat fra: "Rolfern"
Har i det siste merket en del problemer ved forumet. For det første går det saktere å bevege seg rundt enn tidligere, og jeg har i det siste opplevd å få en del dobbeltposter uten at det var min hensikt.

I tillegg så får jeg ikke alltid koblet til forumet. Er dere klar over dette slik at dere ordner dette snarest?

Jeg har liten peiling på phpBB og med mindre det er oppdaget en spesifikk feil så blir det vanskelig å fikse. Får la det gå noen dager og se om det forbedrer seg. Vi har ikke vært inne og rotet med databasene i det siste, så det må være en naturlig feil som kan rette seg selv.
NewUtd.no: av supportere - for supportere!

Rolfern

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Problemer med forumet
« Svar #4 på: 29. Nov. 2005, 15:01 »
Ok. Har ikke hatt dette problemet i dag, så mulig det har løst seg. Uansett en irriterende feil.
Carr har altfor få landskamper for England!