20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

avstemning

Har vi sett nok av ameobi?

Ja, nå er jeg lut lei!
17 (68%)
Nei, han det kommer til å løsne for han!
8 (32%)

Stemmer totalt: 23

Avstemning er avsluttet: 28. Nov. 2005, 00:35

Skrevet av Emne: Fått nok av ameobi?  (Lest 2634 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Lasse

• Kaptein
    • Vis profil
    • http://www.brann.no
Fått nok av ameobi?
« på: 28. Nov. 2005, 00:35 »
Nå sitter jeg her midt på natten, skal på skolen i måren tidlig. Det jeg tenker på, er hvorfor i alle dager Mr. Ameobi får fornøyet tillit av souness gang etter gang! Er det fler enn bare jeg som er drittlei av å se han løpe utpå banen, mens stortalentet Chopra sitter på benken uten noen som helst tillit?

Jeg stemmer et beinhard JA på avstemningen, og vil gjerne se hva dere andre her på forumet mener!
Norsk fotball, Norge og all reaksjonær nisseluementalitet som er tilknyttet denne nasjonen må brenne på et bål for min del. Det eneste som teller er at Brann vinner serien og Champions League.

Benson

• Kaptein
    • Vis profil
Fått nok av ameobi?
« Svar #1 på: 28. Nov. 2005, 01:11 »
luta lei han for lenge siden.

Benson- Skulker i mårra
Mike Ashley killed the soul of Newcastle United FC [04.09.2008]

Leslie

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Fått nok av ameobi?
« Svar #2 på: 28. Nov. 2005, 01:12 »
må jo forstå at ameobi ikkje spiller bra i lag med shearer, eg synes ameobi spillte bedre enn shearer i dag,men når shearer spiller så må han spille med owen eller chopra, og ameobi kan spille med owen og chopra,Luque derimot kan spille med alle sammen vil eg tro!Både shearer og ameobi spiller dårlig når de spiller med hverandre
quot;No har du kasta deg te hundane" Skambankt skal ta dei!

NUFranC

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Fått nok av ameobi?
« Svar #3 på: 28. Nov. 2005, 08:50 »
Ameobi må ut! Faens fyr :evil:
Who else...... Alan Shearer

BegBie

• Supersub
    • Vis profil
    • http://www.ratemycameltoe.com
Fått nok av ameobi?
« Svar #4 på: 28. Nov. 2005, 10:43 »
Ameobi og shearer passer ikke sammen, det har de aldri gjort. Prøv Ameobi med Owen ellerno sånt. la han spille sammen med en spiss som ikke er lik han, kanskje da får vi se det beste av ham. Hvem vet kanskje det løsner, men sammen med shearer vil han alltid være elendig.
ouness:""I am the most attack-minded coach this club has had in recent history"

3 Kamper uten mål, kun en spiss.

André S

• Kaptein
    • Vis profil
Fått nok av ameobi?
« Svar #5 på: 28. Nov. 2005, 16:28 »
Jeg har trua på at det løsner for ham. Vi har jo sett hva han kan tidligere...

Bjørn

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Fått nok av ameobi?
« Svar #6 på: 28. Nov. 2005, 17:34 »
Det går alt for lang tid mellom hver gang han glimter til, jeg synes synd på gutten jeg pga alt pepperet han får hele tiden, men det er ikke helt uten grunn heller. Skal man spille på Newcastle United må man prestere bedre enn det han har gjort over tid. Han har vel scoret like mange mål siden jul i fjor som Owen har laget på 4-5 kamper! (jeg har ikke sjekket å sett om det stemmer, men bær over meg!)

Og Owen er jo også en helt annen spiller enn Ameobi, men poenget er der fremdeles, vi trenger spillere som Owen og Luque, ikke som Ameobi mener jeg!
Han er jo god, hadde han ikke vært det ville han ikke spilt i Newcastle i det hele tatt, men over en lengre tid nå, har han ikke vært god nok. Det er på tide at Souness innser dette!

Bjørn - skarpsynt
url=http://www.intervocative.com/dvdcollection.aspx/Time%20Cop]My Collection[/url]

Howay the Toon
Howay the Lads

chickenman

• Kaptein
    • Vis profil
Fått nok av ameobi?
« Svar #7 på: 29. Nov. 2005, 13:48 »
UT med Ameobi !

John Marius

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Fått nok av ameobi?
« Svar #8 på: 29. Nov. 2005, 13:49 »
Ameobi har fått nok sjanser til å bevise hva han er god for. Men før jeg vil ha han helt ut, vil jeg prøve han sammen med en annen spisstype en Shearer.

Fungerte bra med Ameobi sammen med Lua-Lua i CL for noen år siden;) Men det er jo såklart en stund siden...

chickenman

• Kaptein
    • Vis profil
Fått nok av ameobi?
« Svar #9 på: 29. Nov. 2005, 14:07 »
Sitat fra: "John Marius"
Ameobi har fått nok sjanser til å bevise hva han er god for. Men før jeg vil ha han helt ut, vil jeg prøve han sammen med en annen spisstype en Shearer.

Fungerte bra med Ameobi sammen med Lua-Lua i CL for noen år siden;) Men det er jo såklart en stund siden...

Sant nok, selv om jeg ikke helt husker Lua Lua & Ameobi.

MEN, mot WBA, syns det fungerte ennå bedre med Shearer\Owen enn Amøba\Owen.
Lurer litt på om Luque\Owen kan bli et bra spisspar i fremtiden, tror det... Krever kanskje at vi legger litt om spillet men jeg tror slettes ikke det er umulig.

Lasse

• Kaptein
    • Vis profil
Fått nok av ameobi?
« Svar #10 på: 03. Des. 2005, 00:54 »
Hvorfor skal vi prøve ameobi med en annen spiss da? Shearer er jo kongen! Klarer han ikke prestere sammen med han, når kan han da prestere? Vi har sett gang på gang at gutten ikke duger, what so ever! Han er rett og slett ikke god nok! Hvor lenge skal dere som tror det kommer til å "løsne" for han vente? En sesong? To? Tre? Han har fått MER ENN NOK med sjanser.

Det hadde vært best for alle parter om ameobi hadde skiftet klubb fort som F'en!!!
Norsk fotball, Norge og all reaksjonær nisseluementalitet som er tilknyttet denne nasjonen må brenne på et bål for min del. Det eneste som teller er at Brann vinner serien og Champions League.

Noreng

• Gjest
Fått nok av ameobi?
« Svar #11 på: 03. Des. 2005, 10:22 »
Sitat fra: "Lasse Rødland Mikkelsen"
Hvorfor skal vi prøve ameobi med en annen spiss da? Shearer er jo kongen! Klarer han ikke prestere sammen med han, når kan han da prestere? Vi har sett gang på gang at gutten ikke duger, what so ever! Han er rett og slett ikke god nok! Hvor lenge skal dere som tror det kommer til å "løsne" for han vente? En sesong? To? Tre? Han har fått MER ENN NOK med sjanser.

Det hadde vært best for alle parter om ameobi hadde skiftet klubb fort som F'en!!!

Fordi det har noe med spillerstill og gjøre. Husker du Bellers og Shearer?

Lasse

• Kaptein
    • Vis profil
Fått nok av ameobi?
« Svar #12 på: 03. Des. 2005, 16:20 »
ameobi har fått prøvd seg ved flere anledninger med andre enn shearer. har ikke spilt bra!!!

i dag spiller han vel med chopra på topp?

Lasse

• Kaptein
    • Vis profil
Fått nok av ameobi?
« Svar #13 på: 03. Des. 2005, 18:41 »
vet at det ikke er ameobis feil at han ikke kan spille fotball, men dette er jo en diskusjon om han bør spille eller ikke, samma hvem sin skyld det er...