20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Alberto Luque  (Lest 215844 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
Sv: Alberto Luque
« Svar #1200 på: 05. Sep. 2007, 20:55 »
Jeg synes huske jeg ønsket deg lykke til da du først offentliggjorde at du skulle trykke LUQUE 19  på din nye drakt, Fredrik. Du skjønte ikke bæra av det da, skjønner du mer nå?
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

Benson

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1201 på: 05. Sep. 2007, 20:58 »
m2. Hadde tenkt og kjøpe den nye Newcastle drakten med Luque bakpå når eg skal over på min første kamp. Men det spørs om eg får tak i den nå.
  Eller kanskje det finnes ein haug med Luque drakter på billigsalg nå ?  :D
Mike Ashley killed the soul of Newcastle United FC [04.09.2008]

Fredrik

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1202 på: 05. Sep. 2007, 21:00 »
Jeg synes huske jeg ønsket deg lykke til da du først offentliggjorde at du skulle trykke LUQUE 19  på din nye drakt, Fredrik. Du skjønte ikke bæra av det da, skjønner du mer nå?

Joda. Det var alltid sjanser for at han kom til å gå til en annen klubb. Men jeg mente aldri at jeg trengte lykke til mtp at han kunne komme til å spille bra i Newcastletrøya fremover.

Bærer den med fryd ja, DanMan  ;), men en nedtur er det uansett. Kanskje det blir Ajaxdrakt med LUQUE 10 på ?  ;D
# 9 Alan Shearer - World Legend

http://www.indkast.dk/upload/Nzogbia.jpg

Daniel

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1203 på: 05. Sep. 2007, 21:08 »
Når jeg var i Newcastle i 05 stod valget mellom Emre og Luque på drakta. Glad jeg valgte Emre! :D

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1204 på: 05. Sep. 2007, 21:10 »
Når jeg var i Newcastle i 05 stod valget mellom Emre og Luque på drakta. Glad jeg valgte Emre! :D
Ja, du gjorde et meget godt valg der.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

Benson

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1205 på: 05. Sep. 2007, 21:14 »

Kanskje det blir Ajaxdrakt med LUQUE 10 på ?  ;D

Si fra om du kjøper og kor du bestiller ifra. ;)
Ikkje umulig eg joiner :P

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1206 på: 05. Sep. 2007, 21:16 »
Hadde jeg ikke hatt en trang økonomi skulle jeg gjerne hevet meg på, jeg også!
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

TooN

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1207 på: 06. Sep. 2007, 15:01 »
Vurderer kjøpe den nye hjemmedrakta med Hugo Viana bak jeg.

André S

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1208 på: 06. Sep. 2007, 16:15 »
m2. Hadde tenkt og kjøpe den nye Newcastle drakten med Luque bakpå når eg skal over på min første kamp. Men det spørs om eg får tak i den nå.
  Eller kanskje det finnes ein haug med Luque drakter på billigsalg nå ?  :D

De trykker opp draktene fortløpende på stadion når noen skal ha med navn på ryggen. Det er ingen problem å få trykket LUQUE på ryggen, men du må nok betale full pris. 50 pund...

Abel

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #1209 på: 06. Sep. 2007, 16:21 »
Skjønner ikke hvordan dere kan vurdere å kjøpe en drakt med Luque bak, han er jo en av tidenes flopper og har kostet klubben vanvittig mye penger. Nå skal jeg ikke legge all skyld på Luque selv, men kan ikke forstå hvordan dere kan vurdere å trykke Luque når vi har en drøss av spillere som har ofret 100% både på trening og i kamp.
an sparker ikke Bobby Robson??

kø1

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1210 på: 06. Sep. 2007, 17:44 »
Vurderer kjøpe den nye hjemmedrakta med Hugo Viana bak jeg.

45 og Viana klinger fortsatt like godt på tyneside... :P
BOOM BOOM CHEICK CHEICK THE ROOM

DanMan

• Gjest
« Svar #1211 på: 06. Sep. 2007, 17:49 »
Skjønner ikke hvordan dere kan vurdere å kjøpe en drakt med Luque bak, han er jo en av tidenes flopper og har kostet klubben vanvittig mye penger. Nå skal jeg ikke legge all skyld på Luque selv, men kan ikke forstå hvordan dere kan vurdere å trykke Luque når vi har en drøss av spillere som har ofret 100% både på trening og i kamp.

Nå skal jeg holde meg unna drakt-debatten, med unntak av det jeg sa tidligere, men å kalle Luque en av tidenes flopper blir både i overkant tabloid og historieløst. I tillegg begynner "ofre 100%"-kortet å bli veldig slitt i denne debatten. Praktmål i reservelagskamp, treners uttalelser om at han står på, matchvinnerscoring i UEFA-cupen, og generell begavethet blir iskyggesatt av han ikke løper som Alan Smith mot veldig middels motstand (det var som regel det i kampene han fikk under Roeder).

Benson

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1212 på: 06. Sep. 2007, 17:59 »

Ja Mens Luque bare ofra karriera si.
Har aldri hadt navn bakpå drakta mi. Men skal eg ha navn så vil det bli Luque.

Doffi

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1213 på: 06. Sep. 2007, 18:28 »
Benson er du Luque supporter eller Newcastle supporter ? ::) siden du har det bildet, den quoten og skal ha navnet til en som ikke presterte en dritt bakpå _NEWCASTLE_ drakta di.
lt;3 Newcastle <3

Benson

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1214 på: 06. Sep. 2007, 18:38 »
Benson er du Luque supporter eller Newcastle supporter ? ::) siden du har det bildet, den quoten og skal ha navnet til en som ikke presterte en dritt bakpå _NEWCASTLE_ drakta di.

Må eg velge :|

Og
Bildet og quoten er heilt på sin plass. Newcastle har behandla Luque som ei mus blandt katter.
Og det lukker eg ikkje augene for.
« Siste redigering: 06. Sep. 2007, 19:13 av Benson »