20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Alberto Luque  (Lest 215846 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
Sv: Alberto Luque
« Svar #1050 på: 27. Juli 2007, 01:04 »
SAM Allardyce wants to see the real Albert Luque emerge under his management at Nwecastle United.

Following the Spanish striker's two-goal show in the 4-1 friendly hammering of Celtic at St. James' Park, Allardyce revealed that he had followed Luque's career closely but could not afford to buy him from Real Mallorca when manager of Bolton Wanderers.

Big Sam said: "I knew more about Albert Luque than I did about Oba Martins because I've been watching Albert Luque since he was a young lad at Real Mallorca, which is about seven years ago now.

"He was playing alongside Samuel Eto'o at Real Mallorca and I remember saying at the time that I would like to buy those two but they were out of my price range at Bolton.

"It's always been interesting for me to see how they developed ? it was strange to see Albert Luque at Newcastle and never playing. It was up to me to try and find out why- that's my job as a manager.

"At the moment we are just trying to get him fit. If we can get him fit he will feel better physically and mentally and then we will see what he can produce because he will be better able to do it more often.

"It's up to him whether he wants to continue through the pain barrier, as he has been doing in the past few weeks.

"When he is fit it will help his mental state and the football talent will emerge."
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Tommy Sten

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #1051 på: 28. Juli 2007, 12:34 »
Herlig at Luque scorte to, det virker som om Allardyce har litt mer peiling på den mentale helsa til spillerne enn det Souness og Roeder hadde... GO LUQUE sier jeg hvertfall ! Nå skal jeg ikke ta helt av etter bare 1 kamp, men likevel : Jeg har tro på at dette kan bli meget bra!
Asked to describe Wise, Keegan, who had a 2½-hour training-ground chat with the former Leeds manager on Thursday, replied, "Short."

annern

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1052 på: 30. Juli 2007, 16:15 »
Nå håper jeg at Luque fortsetter å skåre slik at vi får ham forran Ameobi i køen neste sesong.

Han kommer også til å få sjangser på vingen håper jeg.  Hvis vi får luque til å bli den spilleren han var før, vil det bli det samme som en stor signering for oss. La oss håpe at han slår igjennom.
(     ""    )
 \   NU  /
   \ FC /
     \  /

Fredrik

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1053 på: 30. Juli 2007, 16:22 »
Ja, jeg håper også, som sikkert alle andre håper, at Luque får mer spilletid. Men når det gjelder spissrollen så kommer han dessverre som nr 4 i køen bak Owen, Martins og Viduka. Men hvis vi kjører en 4-3-3 formasjon så tror jeg han får mer spilletid.

Mange alternativer:

Martins - Viduka - Owen
Luque - Viduka - Martins
Luque - Owen - Martins
Ameobi - Viduka - Owen

osvosv...
# 9 Alan Shearer - World Legend

http://www.indkast.dk/upload/Nzogbia.jpg

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1054 på: 30. Juli 2007, 16:27 »
Tror vi blir å se Newcastle i 4-4-2-formasjon fra start av ihvertfall. Har prestert bra i den formasjonen i oppkjøringa. Tror Owen og Viduka er spissparet når sesonge starter.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

Fredrik

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1055 på: 30. Juli 2007, 17:08 »
Martins er for god til å sitte på benken. Foreløpig ville jeg foreslått denne XI:

-----------Given
Carr - Taylor - Rozehnal - NY!
-----------Geremi
-----Milner-------N`Zogbia
---Owen----Viduka----Martins

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1056 på: 30. Juli 2007, 17:21 »
Fullt klar over det. Men Jeg ser vanskelig for meg at Big Sam spiller med tre spisser da. Ser også heller ikke at Owen kan fungere veldig bra på kanten i 4-3-3.

Erlend Simonsen

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1057 på: 30. Juli 2007, 18:00 »
ut ifra hva Sam sier om skaden han så virker det som om han er en mer betenkt mann en våre tidligere managere... han tenker litt ekstra over ting før han kaster spillerne ut i ilden på banen...:) tror vi har en solid mann til å lede laget.

Det at han går ut og skryter av Luque, og sier at han har fulgt med han over mange år syndes jeg er veldig artig, synd at Hugo Viana ikke spiller her ennå:D hhaha...
Han kom, ble mett og dett var dett....

mpolo

• Flaskebærer
  • *
    • Vis profil
« Svar #1058 på: 01. Aug. 2007, 12:27 »
hva med denne elleveren til sesongstart(minus skader og evt nye spillere):
                    given
solano   rozenhal    taylor       NY
                   geremi
Milner                          n`zogbia
                   loque
          martins         owen

Fredrik

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1059 på: 01. Aug. 2007, 18:31 »
Da har jeg fått LUQUE 19 trykk på den nye drakten også. Sweet! ;D

Tommy Sten

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #1060 på: 02. Aug. 2007, 05:17 »
Da har jeg fått LUQUE 19 trykk på den nye drakten også. Sweet! ;D

Aaah, heldiggris ! =)
Asked to describe Wise, Keegan, who had a 2½-hour training-ground chat with the former Leeds manager on Thursday, replied, "Short."

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1061 på: 06. Aug. 2007, 23:42 »
Luque ble nok en gang skadet i kveldens kamp mot Gateshead. Måtte av etter 10 min. Shola scoret to, mens Troisi scoret det siste.
"Ler og godtar meg over dei er inne som er forbanna på Ashley og Co. No gidde eg ikkje innpå denne tråden meir og lese om alle som meinar Ashley er verdens mest gnitne person, kor KATASTROFE denne sommaren har vore, kor REVVA klubben verte styrt."

Benson

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1062 på: 07. Aug. 2007, 00:00 »
Luque ble nok en gang skadet i kveldens kamp mot Gateshead. Måtte av etter 10 min. Shola scoret to, mens Troisi scoret det siste.

#### i #######  >:( >:( >:(
Mike Ashley killed the soul of Newcastle United FC [04.09.2008]

Chris

• Supersub
    • Vis profil
    • girls and corpses

Benson

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1064 på: 07. Aug. 2007, 17:32 »
Latterlig artikkel.