20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Alberto Luque  (Lest 215942 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

chickenman

• Kaptein
    • Vis profil
Sv: Luque skal satses på
« Svar #1035 på: 12. Juli 2007, 18:13 »
haha ,jeg skal begynne lese mine innlegg før jeg poster dem. skriver så tastene flyr så blir noen feil her og der. :) Men dere skjønner vel tegninga:)

"Rediger-funksjon"... ;)

TooN

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1036 på: 12. Juli 2007, 18:15 »
hehe.. hadde jeg visst hvordan så :) hvordan limer du inn mitt tidligere innlegg og?Og svarer på det under

chickenman

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1037 på: 12. Juli 2007, 18:25 »
hehe.. hadde jeg visst hvordan så :) hvordan limer du inn mitt tidligere innlegg og?Og svarer på det under
Sjekk til høyre like ovenfor postene, der har du "sitat funksjonen". Den bruker du til å svare et innlegg (slik som jeg har gjort her). Ganske praktisk, men litt slitsom ved overdrevet bruk. Oppe til høyre der finner du også "rediger funksjonen" som gjør at du kan endre det du har skrevet i dine tidligere poster.

TooN

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1038 på: 12. Juli 2007, 19:51 »
Sjekk til høyre like ovenfor postene, der har du "sitat funksjonen". Den bruker du til å svare et innlegg (slik som jeg har gjort her). Ganske praktisk, men litt slitsom ved overdrevet bruk. Oppe til høyre der finner du også "rediger funksjonen" som gjør at du kan endre det du har skrevet i dine tidligere poster.

hjertelig takk kylling :)

Ø.L

• Supersub
    • Vis profil
Sv: Alberto Luque
« Svar #1039 på: 13. Juli 2007, 00:02 »
Håper også Luque kan få det til iår, ingen tvil om at fyren har potensiale. Dog, jeg sliter også med og see hvor vi skal bruke han på banen. Kan umulig tenke meg at han får en spissplass,  hvertfall slik det ser ut per dags dato.
Da har vi venstreflanken igjen, hvor vi har Zog og Duff. Ingen av disse 3 vil være fornøyd med tribuneplass iår, så tror en kan forsvinne før jul hvertfall.
quot;Jeg dro til Nederland full av optimisme, men allikevel sikker på at vi skulle tape"
"Det var grusomt varmt i Nederland, men gutta spilte som om det skulle være +11 grader"
KKR vm kvaliken '93

Newcastle-Lyn

Tim S

• Midtbaneanker
    • Vis profil
    • muscleraw.com
« Svar #1040 på: 13. Juli 2007, 00:27 »
Så er jo Duff skadet i 5 måneder, så Luque kan godt spille ML for min del. Zoggi overbevist ivertfall ingenting sist sesong og med den primadonna holdningen hans kan han bare benkes.
Newcastlesupporter siden 1992

geordie-olav

• Kaptein
    • Vis profil
    • http://Newutd.com
« Svar #1041 på: 13. Juli 2007, 00:45 »
Fint at han virkelig begynner å ta ting seriøst nå, men jeg kan ikke fatte at noen ville sette egentrening foran bryllupsreise  :o

Panserfauzt

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #1042 på: 13. Juli 2007, 01:28 »
Bra at Sam satser på Luque, håper han finner frem til god gammel form. Og det tror jeg at han gjør, for nå er det virkelig glød og iver i hele klubben virker det som.

Luque synest jeg fikk alt for dårlig behandling under Souness, og spesielt Roeder. Det er godt mulig han presterte dårlig på treninger, men når moralen er på bånn er det ikke et menneske i verden som gir 100%.

Jeg var en av de som helst så at han forsvant vekk fra klubben, både med tanke på lønning til en mann som aldri spilte, men også for hans egen del... Men nå er jeg glad vi fortsatt har han:)
Roses are gay, violets are gayer, fuck this poem and listen to Slayer.

André S

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1043 på: 13. Juli 2007, 21:11 »
Fint at han virkelig begynner å ta ting seriøst nå, men jeg kan ikke fatte at noen ville sette egentrening foran bryllupsreise  :o

Kan vel kanskje ha noe med å gjøre at han gifter seg etter at ferien er ferdig?  ;)

Ingen kan forvente å få bryllupsferie fra jobben sin så lenge de ikke har ferie å bruke...

Benson

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1044 på: 13. Juli 2007, 23:47 »
Men kvifor bedriv han egentrening da?

Han kunne vel reist på bryllupsferie istede for og drive egenetrening? Egentrening er valgfri?
Mike Ashley killed the soul of Newcastle United FC [04.09.2008]

NUFranC

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #1045 på: 14. Juli 2007, 10:38 »
Mannen er jo Newc fans! Kona kommer i annen rekke :D Akkurat som hjemme!
Who else...... Alan Shearer

NUFCern

• Midtbaneanker
    • Vis profil
    • http://rbk.no/
« Svar #1046 på: 17. Juli 2007, 01:29 »
Tenk folkens, tenk hvor artig det hadde vært om Luque hadde hadde fått tillit nå til sesongstart, og STORSPILT?! Det hadde vært så konge! Med utsøkte pasninger, vanvittige frispark i krysset, og en glød som har viste i Deportivo.

Jeg drømmer, for enda ser jeg ikke Luque, i likhet med Owen, som en Newcastle-spiller, rett og slett fordi han ikke har spilt nok.
Jeg håper det klaffer for godeste Luque i år!

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1047 på: 21. Juli 2007, 13:26 »
Luque injury has lasted two years – Allardyce
Jul 21 2007

by Lee Ryder, Evening Chronicle

ALBERT LUQUE has redoubled his efforts to impress Sam Allardyce by training on his days off – but the Newcastle United boss insists he isn’t ready yet to figure in his pre-season programme, (writes LEE RYDER).

Astonishingly, Allardyce has revealed that the former Deportivo la Coruna and Real Mallorca ace is still recovering from the hamstring injury he picked up almost two years ago when he limped off against Fulham on Michael Owen’s debut.

The Spaniard actually went up the pecking order yesterday after Owen was hurt in a shooting practice with an injured thigh which will now rule him out until the Juventus game in eight days’ time.

However, the Toon Army will have to wait a little longer to see Luque’s re-emergence despite extra efforts in training and the fact he scrapped his honeymoon after getting married a fortnight ago.

Allardyce told the Chronicle: “Albert is still quite some way off because he missed the Austria trip.

“We will now start seeing more of James Milner and Geremi but not Albert.

“In Albert’s case, deconditioning players throws their injury risk right up.

“We will monitor his fitness on a daily basis, and the medical team and sports science team come along and override you as a manager in terms of their expertise.

“That’s why you must bring them in and listen to their advice. Otherwise you could throw a player in and they could have a 45% chance of getting injured.

“So an injured player just goes backwards, which has been one of Albert’s problems over the last two years.

“That extends back to the first few days of his career here when he severely tore his hamstring.

“Even two years on he doesn’t feel like he’s at the level he was in Spain before he arrived.

“I have to be patient and get him first to the physical level and then the mental level to see if he can adjust to the
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Benson

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1048 på: 21. Juli 2007, 13:41 »
Kloke ord.
Mike Ashley killed the soul of Newcastle United FC [04.09.2008]

Erlend Simonsen

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1049 på: 27. Juli 2007, 00:57 »
Må si at det var artig å se 2 mål ifra han :)
Han kom, ble mett og dett var dett....