20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Alberto Luque  (Lest 215863 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Øyvinden

• Kaptein
    • Vis profil
Sv: Alberto Luque
« Svar #975 på: 13. Juni 2007, 15:56 »

Fredrik

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #976 på: 13. Juni 2007, 16:03 »
# 9 Alan Shearer - World Legend

http://www.indkast.dk/upload/Nzogbia.jpg

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #977 på: 13. Juni 2007, 16:37 »
Denne her skjønner ikke jeg heller.
Luques agentfar sier at Sam overhodet ikke har ytret et ord til dem om Luques fremtid. Sky Sports sier at Sam har gjort det klinkende klart at Luque ikke har noen fremtid på SJP. Og etter bloggen å dømme er det ikke bare jeg som er forvirret.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #978 på: 16. Juni 2007, 12:16 »
Agenter er agenter, og agenter vil få fortgang i ting, derfor skal man alltid ta det de sier med en klype salt.
Tror vi skal vente på uttalelser fra enten Luque selv eller aller helst Sam Allardyce. Han er nok ihvertfall man nok til å si det rett til Luque, at han er ferdig, istedet for å gjøre som Roeder.
Det jeg derimot ikke helt skjønner, er Luque i PSV eller ikke?
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

chickenman

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #979 på: 16. Juni 2007, 12:21 »
Hvis jeg har forstått det riktig så er nok IKKE Luque i PSV, men jeg er faktisk usikker. Det virket vel nærmest sikkert at han ville gå dit på lån neste sessong, men nå høres det ut som om det kollapset fordi PSV ikke kunne imøtekomme Luques krav til lønn.

Uansett om det er tilfelle eller ikke, så håper jeg denne hersens sagaen om "Luque og Newcastle" snart kommer til en løsning på en eller annen måte. Det er ikke til å stikke under en stol at han er en glimrende fotballspiller som er i ferd med å bli ødelagt, og det kan ikke Newcastle som klubb være særlig stolte av å måtte ta en stor del av skylden for.

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #981 på: 22. Juni 2007, 16:02 »
Jeg er ingen fan av Luque, og jeg har liten tro på at han vil endre seg nevneverdig, og hvordan vi skal få bruk for ham. Men vi får stole på at Big Sam vet hva han gjør, og vi kan jo selvsagt håpe på et mirakel.

Benson

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #982 på: 22. Juni 2007, 17:51 »
Spennnende.
Men eg tror Luque hadde hadt best av og forset karriera i ein klubb som backer opp spillere.
Mike Ashley killed the soul of Newcastle United FC [04.09.2008]

Benson

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #983 på: 22. Juni 2007, 20:06 »
I don't want to be too critical of what has happened here in the past, but in my opinion, there has not be enough focus on what is happening in a player's life away from the training ground and the club.

Ååå Så deilig og ha ein fornuftig og klok manager
Mike Ashley killed the soul of Newcastle United FC [04.09.2008]

chickenman

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #984 på: 22. Juni 2007, 20:19 »
Hadde vært en drøm om Luque kunne nærmet seg toppnivået han viste i Deportivo FØR det som til nå bare har vært et mareritt for Luque i Newcastle.

Panzer Stormo

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #985 på: 22. Juni 2007, 22:22 »
Hvis det er noen som kan gjøre han til den spillern han har potensiale til, så er det Big Sam ;)
Bobby Robson:
"We didnt underestimate them ,they just were a lot better then we thought"

http://www.last.fm/user/Panzer_Stormo/

Geordieman

• Flaskebærer
  • *
    • Vis profil
« Svar #986 på: 23. Juni 2007, 21:45 »
får luque noen kamper å vise seg på så tror jeg det slår positivt ut , han er nok sugen på å vise hva han kan

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #987 på: 25. Juni 2007, 17:21 »
Tror ikke han er like sugen på det, før han får vite nøyaktig hva som kreves for at han skal lykkes.
Han har hatt elendige holdninger, og har selv kastet bort enhver sjanse til å virkelig vise seg frem.

Hvis Big Sam kan få denne karen til å blomstre, kjempebra, men jeg vil ikke være for sikker på det. Denne gutten hører hjemme i en barnehage, ikke i en fotballklubb.

Eivind

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #988 på: 25. Juni 2007, 17:58 »
Jeg skjønner ikke hvorfor du syns Luque har hatt så elendige holdninger - han vil jo bare spille fotball regelmessig!

Han har faktisk ikke klaget ofte, noe som er helt utrolig med tanke på hvordan han har blitt behandlet.

djmattis

• Gjest
« Svar #989 på: 25. Juni 2007, 19:31 »
Og jeg skjønner fortsatt ikke hvorfor en person i Norge sitter og sier han har dårlige holdninger.
Det er vel ingen her som er og ser på hver eneste trening Newcastle har tross alt.
Luque har blitt psykiskt misshandlet i Newcastle spør du meg, og han har ikke reagert verre enn noen som hellst annen som ikke har fått spillt.

Hva har han egentlig gjort galt? forlatt en kamp i sinne og gått ut i media og sagt at han vil spille regelmessig.
Jeg blir ikke klok på Luque diskusjonen og skjønner ikke hvorfor jeg gidder å bry meg lenger men jeg blir bare så jævlig forbanna noen ganger.