20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Alberto Luque  (Lest 215858 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

HÃ¥vard

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Sv: Alberto Luque
« Svar #945 på: 16. Mai 2007, 16:59 »
Det var heller Newcastle som holdt ham tilbake fordi vi ikke fikk Piquionne tror jeg. Da ble Luque bedt om å bli fordi Roeder ikke ville miste en av spissene sine.
Kom gjerne med flere spørsmål, jeg deler gladelig av min visdom på dette punktet.

Benson

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #946 på: 16. Mai 2007, 17:00 »
??
Luque ombestemte seg ?
Det var nå ROEDER som gjorde det. Luque ville vekk han men respekterte Roeders sin grunn utrolig nok.
Mike Ashley killed the soul of Newcastle United FC [04.09.2008]

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #947 på: 16. Mai 2007, 17:59 »
Luque har all mulig grunn til å være forbanna på Roeder.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

djmattis

• Gjest
« Svar #948 på: 16. Mai 2007, 20:08 »
Jeg skjønner ikke, og kommer ikke til å skjønne meg på de folka som alvorlig talt mener at Luque har fått sjansen i denne klubben.
For det er løgn, rett og slett!

Tim S

• Midtbaneanker
    • Vis profil
    • muscleraw.com
« Svar #949 på: 16. Mai 2007, 20:28 »
Folk kan vel ikkje meine at Luque fikk nok sjanser til å vise seg frem. Roeder ga han jo aldri tillit. Spillere som han må spille 5-6kamper på rad før dem begynner å slå seg løs, men Roeder meinte han skulle slå til fra første kamp, noe han ikkje gjor, og derfor likte Roeder aldri Luque og ga han aldri mer sjanser
Newcastlesupporter siden 1992

TooN

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #950 på: 17. Mai 2007, 04:08 »
Han fikk mer enn nok sjanser. ikke under roeder men under souness. er ikke rart han ikke fikk flere etter slike tafatte oppvisninger som han haDDE. noe av den verste innstasen jeg noen gang har vært vitne til. hadde jeg vært manager hadde jeg fått han ut av klubben for lengst.

Benson

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #951 på: 17. Mai 2007, 04:10 »
spilte vel ein kamp og scora eit mål.
Mike Ashley killed the soul of Newcastle United FC [04.09.2008]

Mariusen

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #952 på: 17. Mai 2007, 10:28 »
Jeg skjønner ikke, og kommer ikke til å skjønne meg på de folka som alvorlig talt mener at Luque har fått sjansen i denne klubben.
For det er løgn, rett og slett!

Neineinei, Luque har potensialet i seg, og er en video jeg synes er fin å se på. Han var jo en gang blande de beste spillerene i spania, så eg tror han vil komme til å få sitt gjennombrudd.

Frode

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #953 på: 17. Mai 2007, 10:45 »
Enig med de som mener at Luque bør få en ny sjanse under Sam Allardyce! Klarer Allardyce å gi Luque selvtilliten tilbake samt lysten til å spille for klubben etter hans tragiske 1,5 år under Roeder, vil vi supportere og NUFC ha gleden av å ha en av Spanias beste venstrevinger! Er vel omtrent bare Vicente på Valencia som kan måle seg med en Luque i form og gi konkurranse om en plass i Spanias landslagstropp!?

« Siste redigering: 17. Mai 2007, 10:46 av Frode »

HÃ¥vard

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #954 på: 17. Mai 2007, 11:40 »
Kom gjerne med flere spørsmål, jeg deler gladelig av min visdom på dette punktet.

Thomas

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #955 på: 17. Mai 2007, 11:57 »
Som dere nevner kan Luqe få en ny vår. Er det en ting Big Sam er god til, er det å få det beste ut av spillerne.

Frode: Bildet ditt er så bra at jeg måtte bare stjele det, makan til frekkhet..hehe.  ;D La til en passe tekst også..  En slik drastisk situasjon som castle er i nå krever drastiske tiltak!
« Siste redigering: 17. Mai 2007, 12:01 av InspectorC »

djmattis

• Gjest
« Svar #956 på: 17. Mai 2007, 13:14 »
Skjønner ikke folk eller?
Vi sitter med kanskje en av spanias beste vinger, og så vil vi ha han vekk??
Og vi vil vinne champions league og premier league?
ufattelig.
Blir nesten skremt helt ærlig.
Se på videoene av Luque, det er ikke ljug og ikke editert, det er ren spansk kraft!!
faen for noen mål han skårer.

Frode

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #957 på: 17. Mai 2007, 14:53 »
Frode: Bildet ditt er så bra at jeg måtte bare stjele det, makan til frekkhet..hehe.  ;D La til en passe tekst også..  En slik drastisk situasjon som castle er i nå krever drastiske tiltak!
Jasså, synd jeg ikke tok patent på dette bildet da, kunne jo kansje blitt rik!?  :D

Forøvrig enig med djmattis beskrivelse av ham!

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #958 på: 17. Mai 2007, 15:23 »
Han fikk ikke mange sjansene av Souness fordi han var lenge ute med hamstringskade. Spilte godt i sin debut mot ManU, før han blei skada neste kamp mot Fulham. Etter det tok det lang tid før han var tilbake, og kom ikke 100% tilbake under Souness. Fikk noen kamper fra benken, og så ble Roeder innsatt og laga Luques lille helvette.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Thomas

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #959 på: 17. Mai 2007, 16:10 »
Jasså, synd jeg ikke tok patent på dette bildet da, kunne jo kansje blitt rik!?  :D

Forøvrig enig med djmattis beskrivelse av ham!

Jepp, jeg hadde aldri gjort dette hvis du hadde slengt på en copyright.. ;)

luqe har ikke imponert meg de kampene han har spilt. Men det som er sykt er at han har spilt så få kamper fra start. Latterlig ikke å bruke ham når både Zog og Duff har vært ute..Nesten som gode gamle leeds dette. Betale over £9 mill for en spiller for å ham som benkfyll.