20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Alberto Luque  (Lest 215928 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

VepsoO

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Sv: Floppen Luque?
« Svar #930 på: 24. Feb. 2007, 13:02 »
Jeg var i Newcastle for å se på kampen mot Zulte og jeg snakket med flere engelskmenn som var forbanna på at Roeder i det hele tatt brukte Luque foran spillere som Carroll. Og det sier sitt.
I avisen dagen etterpå også var det flere som mente at Luque aldri skulle ha spilt.
Men nå skal det sies at Luque gjorde en helt OK match og var nesten på høyde med Martins i det han ble byttet ut (men så scorte Martins 3 min senere og viste hvor MYE bedre han er)

Min personlige mening er at det var helt greit å starte med Luque mot belgierne noe han nesten måtte få lov til siden Roeder kansellerte flere utlånsmuligheter for han. Men vi får håpe for alles del at Luque drar tilbake til Spania til sommeren.

Men til Luques forsvar så var innsatsen på torsdag betraktelig bedre enn på lenge og han var til og med nede og hjalp til defensivt og viste interresse når det gjaldt oppbygningen av spillet. Men du kan se at stakkaren mangler selvtillitt og det synes jeg ikke er rart siden han mangler både managerens og fansens tillitt
Feel free to drink as much tequila as you want, but if you do not drink you could have some beer

You are never stuck in traffic - you are traffic

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
Sv: Floppen Luque?
« Svar #931 på: 24. Feb. 2007, 22:16 »
Selvsagt bar Luque preg av at han manglet matchtrening og manglet selvtillitt. Men han viste samtidig også noe av grunnen til at Roeder har valgt å vrake ham gang etter gang.

Med tanke på at vi blokkerte PSV-dealen var det bare rett og rimelig at Luque fikk sjansen fra start i kampen. Men Luque mangler "the cutting edge". Han er heller ingen typisk spiss etter britisk standard.

Luque gjorde en ok førsteomgang, men falt mer og mer sammen utover i andre omgang. Og selv om Carroll ikke markerte seg særlig, så var det neppe feil å bytte ut Luque.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

Graxel

• Flaskebærer
  • *
    • Vis profil
Sv: Alberto Luque
« Svar #932 på: 16. Mai 2007, 09:29 »
Tipper at Sam kvitter seg med han fort som svint! Tror han kommer til å kvitte seg med alle som er med på å dra ned moralen i laget, og det er det vel liten tvil om at Luque har bidratt med..,.

DanMan

• Gjest
« Svar #933 på: 16. Mai 2007, 10:19 »
Sam selv sa at alle starter med blanke ark og får en mulighet til å vise seg frem, vise om de VIL spille for klubben. Håper Luque tar denne sjansen og viser hvor god han faktisk er. En Luque i form blir som et nytt spillerkjøp å regne.

geordie-olav

• Kaptein
    • Vis profil
    • http://Newutd.com
« Svar #934 på: 16. Mai 2007, 12:36 »
Luque forsvinner nok til sommeren uansett. Tror ikke at han gir OSS en sjanse til.

djmattis

• Gjest
« Svar #935 på: 16. Mai 2007, 13:42 »
Tipper at Sam kvitter seg med han fort som svint! Tror han kommer til å kvitte seg med alle som er med på å dra ned moralen i laget, og det er det vel liten tvil om at Luque har bidratt med..,.

Når har han dratt ned på moralen?

Benson

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #936 på: 16. Mai 2007, 13:49 »
Lurer eg og på.
Moralen til Luque er da i verdenstoppen.
Mike Ashley killed the soul of Newcastle United FC [04.09.2008]

djmattis

• Gjest
« Svar #937 på: 16. Mai 2007, 13:54 »
Jeg mener å ha hørt Luwue "klage" en gang kanskje to i media? og da har han bare sagt at han er missfornøyd ved å sitte på benken men vil gjøre allt for å få en plass i startelveren.
Men alltså, alle sier jo det så klart hvis d sitter på benken, har ikke noe å gjøre med moral.
hvor lenge har han vært her nå?
Er det noen som har vist dårlig moral mot noen her så er det vel newcastle som klubb i forhold mot Luque (PSV saken).
Tror du må se over litt fakta før du sier han ikke har moral.
Skjønner ikke helt hvor du vil hen?

Benson

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #938 på: 16. Mai 2007, 14:06 »
Eg kan bare ikkje sjå for meg ein einaste spiller i samme ferdighetsnivå som Luque som hadde godtatt den behandlinga han har fått. Sjønner ikkje at Luque ikkje har reist fra Tyneside enda.

TooN

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #939 på: 16. Mai 2007, 14:23 »
fordi han er en jævla idiot og syns lønna er grei når den kommer. 100% ENIG ØYVINDEN! han har fått nok av sjanser og hver jævla gang går han og tusser rundt på topp.

Benson

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #940 på: 16. Mai 2007, 14:37 »
Ja enig. Luque er ein jævla idiot som godtar dette. Han burde ha lagt i stand eit helvete by now. Men den dårlige moralen hans får han til og holde kjeft.

Graxel

• Flaskebærer
  • *
    • Vis profil
« Svar #941 på: 16. Mai 2007, 14:44 »
Jeg mener at en spiller som så tydelig er misfornøyd med tingenes tilstand, automatisk drar ned moralen. Dårlig innsats på trening, dårlig kommunikasjon med manageren, og ser også ut som han går mye alene. De gangene man ser han sitte på benken prater han ikke med noen av medspillerne og ser veldig misfornøyd ut. Håper enten at Sam kan klare å motivere Luque, eller at vi kvitter oss med denne utgiften.

DanMan

• Gjest
« Svar #942 på: 16. Mai 2007, 15:17 »
Eg kan bare ikkje sjå for meg ein einaste spiller i samme ferdighetsnivå som Luque som hadde godtatt den behandlinga han har fått. Sjønner ikkje at Luque ikkje har reist fra Tyneside enda.

Så utrolig sant! Og på den annen side, spillere langt under Luques ferdighetsnivå har tiltet for vesentlig mindre.

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #943 på: 16. Mai 2007, 15:34 »
Sant sant. Hadde Big Sam kommet tidligere tror jeg enda Luque kunne blitt noe, men nå er jeg redd det er en lost case.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Kesse

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #944 på: 16. Mai 2007, 16:56 »

Så utrolig sant! Og på den annen side, spillere langt under Luques ferdighetsnivå har tiltet for vesentlig mindre.

Noe av grunnen er selvsagt at han tjener MYE penger i Newcastle, hadde han dratt til PSV som han først hadde tenkt til måtte han ha halvert lønnen, da ombestemte han seg brått og ble værende på benken i Castle!:) hehe.. Håper Sam får det beste ut av han eller selger han fortere enn svint!