20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Alberto Luque  (Lest 215875 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
Sv: Floppen Luque?
« Svar #900 på: 01. Feb. 2007, 16:55 »
Jeg har nå akkurat postet en kommentar på forsiden om Luque, og den nye, i mine øyne, unødvendige situasjonen. Kort sagt, vi MÅ nå gi Luque en aller siste sjanse til å overbevise.

Og jeg håper, men våger ikke tro, at Roeder tenker i samme bane.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

Benson

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #901 på: 01. Feb. 2007, 17:13 »
Joakim vil bruke Luque  ??? ???
Men han kommer ikkje til og spille. Så du treng ikkje prøva og vri deg unna kritikken Roeder sko hatt.
Mike Ashley killed the soul of Newcastle United FC [04.09.2008]

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #902 på: 01. Feb. 2007, 17:47 »
Men han kommer ikkje til og spille. Så du treng ikkje prøva og vri deg unna kritikken Roeder sko hatt.
Feil, jeg vil ikke at Luque skal spille, men jeg mener han MÅ spille, når vi først kansellerte overgangen til PSV. Det er det eneste økonomiske forsvarlige å gjøre. Men for all del, ikke tro at jeg VIL bruke Luque. Jeg ville helst ha skipet Luque lenger av gårde enn til Eindhoven. Jeg vil ikke bruke Luque whatsoever. Men vi MÅ bruke ham nå. Vi kan ikke gjøre annet.

Benson

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #903 på: 01. Feb. 2007, 18:25 »
Feil, jeg vil ikke at Luque skal spille, men jeg mener han MÅ spille, når vi først kansellerte overgangen til PSV. Det er det eneste økonomiske forsvarlige å gjøre. Men for all del, ikke tro at jeg VIL bruke Luque. Jeg ville helst ha skipet Luque lenger av gårde enn til Eindhoven. Jeg vil ikke bruke Luque whatsoever. Men vi MÅ bruke ham nå. Vi kan ikke gjøre annet.

Men det er jo det me kommer til og gjere ?

Sender ein tanke ned Til Luque. Fy faen det må vera hardt og møta på trening for tida. Ikkje rart han ikkje orker og springa etter ballen, er imponert over at han i det heile tatt klarer og stå på beina etter den behandlingen han har fått. Vitner om sterk ryggrad.

geordie-olav

• Kaptein
    • Vis profil
    • http://Newutd.com
« Svar #904 på: 01. Feb. 2007, 19:21 »
Utrolig irriterende at overgangen ble kansellert.

Erlend Simonsen

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #905 på: 01. Feb. 2007, 19:37 »
det er egentlig Viana historien ennå engang... bare at nå vil vi ikke selge....
Han kom, ble mett og dett var dett....

geordie-olav

• Kaptein
    • Vis profil
    • http://Newutd.com
« Svar #906 på: 01. Feb. 2007, 19:39 »
Denne historien er etter min smak mye verre enn Hugo Viana.

Frode

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #907 på: 01. Feb. 2007, 21:13 »
Denne historien er etter min smak mye verre enn Hugo Viana.

Ja, men de er ganske så like. 2 gode fotballspillere som blir kjøpt dyrt til oss, for så å spille ute av posisjonen sin, underprestere i en uvant rolle, bli satt ut av laget, mister mot og til slutt blir dritt lei hele klubben.
At de ALDRI kan lære!!!!!!!

DanMan

• Gjest
« Svar #908 på: 02. Feb. 2007, 13:14 »
Jeg har klart vist min støtte til Luque, og avsky mot Roeders behandling av han, og trenger følgelig ikke gjenta alt, selv om Roeder igjen gjør det direkte fristende å spy ut eder og galle. Det er INGEN som kjøper at Luque måtte bli pga at en lånesignering eller to ikke gikk gjennom som ønsket. Unggutta fra reservelaget prioriteres jo uansett på benken og på banen, i det som er tidenes skadehelvete, og det er klart som blekk at denne handlingen av Roeder i beste fall er ulogisk. Jeg våger å påstå det skyldes at han er redd for å gi Luque en plattform til å lykkes. Til å vise at "joda, jeg duger".

Vil gi Joakim honnør for en bra artikkel, og storsinn i et ønske - i alle fall indirekte - om å gi Luque en siste sjanse.

Problemet er at sjefen sjøl ALDRI vil gi den..  >:(

Benson

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #909 på: 03. Feb. 2007, 01:40 »
http://fotball.adressa.no/england/article74042.ece

Ser ut til me kan glømma og kjøpe talenter hos PSV ialfall. Til pass for oss :D

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #910 på: 03. Feb. 2007, 17:54 »
Jeg har klart vist min støtte til Luque, og avsky mot Roeders behandling av han, og trenger følgelig ikke gjenta alt, selv om Roeder igjen gjør det direkte fristende å spy ut eder og galle. Det er INGEN som kjøper at Luque måtte bli pga at en lånesignering eller to ikke gikk gjennom som ønsket. Unggutta fra reservelaget prioriteres jo uansett på benken og på banen, i det som er tidenes skadehelvete, og det er klart som blekk at denne handlingen av Roeder i beste fall er ulogisk. Jeg våger å påstå det skyldes at han er redd for å gi Luque en plattform til å lykkes. Til å vise at "joda, jeg duger".

Vil gi Joakim honnør for en bra artikkel, og storsinn i et ønske - i alle fall indirekte - om å gi Luque en siste sjanse.

Problemet er at sjefen sjøl ALDRI vil gi den..  >:(

Ahh, jeg trives når jeg leser innlegg som dette, DanMan!
Helt enig. Stakkars mann. Dette har han ikke fortjent for fem flate øre. Mens Robert gikk til tabloidene og skreik dersom han blei benka en kamp, klarer Luque seg mildt sagt jævla bra.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Øyvinden

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #911 på: 03. Feb. 2007, 18:22 »
no må vi huske på at det er ikkje alt vi veit. Vi veit ikkje kor han presterer på trening eller kva innstilling han går rundt med. Men kanskje han skulle "tatt en robert" og komme seg ut av klubben før han blir ødelagt endå meir. Noko framtid i Newcastle har han i alle fall ikkje så lenge Roeder er manager, og det kjem han nok til å være ei stund til.

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #912 på: 03. Feb. 2007, 21:33 »
Luque har seg selv å takke for at han ikke har fått spille fotball.

Og jeg har aldri uttrykt noe ØNSKE om å gi Luque en siste sjanse. Jeg mener vi MÅ gi ham en siste sjanse når vi først stoppet dealen med PSV. Det er ingen annen utvei. Hvis han ikke får spille etter at vi stoppet PSV-dealen, så beviser det at det ikke var noe poeng i å stoppe den. Så selv om jeg ikke vil se mannen i sort og hvitt igjen, så MÅ vi bruke ham. Det finnes ingen annen utvei.

Benson

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #913 på: 04. Feb. 2007, 14:56 »
Koffer trur du Luque blei kalla tilbake, for og vere backup?
Lånet  blei trekkt tilbake bare på pur faen. Sikkert for og knekka det siste av motivasjoen Luque har. Prøver dei og få han til og legge opp? Så dei slepper og betale lønn?

Øyvinden

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #914 på: 08. Feb. 2007, 15:40 »
eg og syns det var rart at han blei kalt tilbake. Så langt bak i køa han er så er det lite sannsynlig at vi nokon gong vil få bruk for han. Han burde heller fått reise til PSV, og om han hadde fått skikk på ferdighetene igjen kunne vi kanskje henta han tilbake. Men at Roeder driver å fryse ut Luque fordi han mislika personen har eg lita tru på.