20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Alberto Luque  (Lest 217421 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

HÃ¥vard

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Floppen Luque?
« Svar #750 på: 17. Nov. 2006, 13:18 »
Sitat fra: "molala"
Ser du ikke forskjellen på et rent sitat om en spiller, og en offisiell uttalelse om et lags prestasjoner??

Selvfølgelig vil Roeder bruke han om han fortjener det! få opp øynene!

:lol:
Hvordan tror du det ville vært hvis Roeder hadde sagt at han ikke liker Luque og at han aldri kommer til å få spille mens han er manager?

Selvfølgelig kan ikke en manager snakke stygt om spillerne sine til den offisielle hjemmesiden. Det burde til og med du skjønt.
Kom gjerne med flere spørsmål, jeg deler gladelig av min visdom på dette punktet.

molala

• Supersub
    • Vis profil
Floppen Luque?
« Svar #751 på: 17. Nov. 2006, 13:36 »
poenget mitt er å få deg til å se at Roeder ikke bløffer om det, det er kanskje et unntak fra sidens generelle journalistikk, det legger ikke jeg meg bort.. det kan du diskutere andre plasser, uansett så er det ikke Roeders feil at Luque ikke er fast inventar i dagens Newcastle-lag!
ancs and Scousers, go to H***!!

molala

• Supersub
    • Vis profil
Floppen Luque?
« Svar #752 på: 17. Nov. 2006, 13:41 »
Det Roeder gjør er helt rett! og har du bevis for at han ikke liker Luque? det er snakk om en spiller som må yte, for en plass på laget, ikke at han velger å vrake han for personlige grunner. Men du vet kanskje mer om en evnt. privat uoverenstemmelse mellom de to?

Roeder spiller ballen! det er opp til Luque å ta i mot!

molala

• Supersub
    • Vis profil
Floppen Luque?
« Svar #753 på: 17. Nov. 2006, 13:43 »
men for å svare på spørsmålet ditt Håvard så tror jeg Luque hadde blitt forbanna og forlatt klubben ved neste stopp, noe som og ikke hadde vært så aller verst!

Benson

• Kaptein
    • Vis profil
Floppen Luque?
« Svar #754 på: 17. Nov. 2006, 15:15 »

Roeder spillte omsider ballen til Luque da han så seg nødt til det for Luque var einaste tilgjengelige spilleren mot Palermo. Vil si Luque tok i mot ballen med bravur eg. Matchvinner og greier vil sei det er eit bra mottak!

Dette var sikkert fryktelig teit. For alle kunne jo scora på den :roll:
Ikkje prøv dere. Da har dere virkelig misforstått fotballen.
Da er eg Ruud Van Nistelroy i så fall!
Mike Ashley killed the soul of Newcastle United FC [04.09.2008]

KingKev

• Supersub
    • Vis profil
Floppen Luque?
« Svar #755 på: 17. Nov. 2006, 15:20 »
Sitat fra: "Benson"

Roeder spillte omsider ballen til Luque da han så seg nødt til det for Luque var einaste tilgjengelige spilleren mot Palermo. Vil si Luque tok i mot ballen med bravur eg. Matchvinner og greier vil sei det er eit bra mottak!

Dette var sikkert fryktelig teit. For alle kunne jo scora på den :roll:
Ikkje prøv dere. Da har dere virkelig misforstått fotballen.
Da er eg Ruud Van Nistelroy i så fall!

Benson, jeg er helt enig. Slike flåsete utsagn som "Der ville bestemora vil også ha scora" er noe av det mest barnsligste, patetiske man kan dra inn i en debatt. De som prøver seg på slike skjønner rett og slett ikke hvordan fotball fungerer.

amt

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Floppen Luque?
« Svar #756 på: 17. Nov. 2006, 15:22 »
Roeder mener Luque er i altfor dårlig form. Og han ser heller ikke at Luque presser seg selv hardt nok for å komme i opptimal form! Men det må jo være å spille kamper som gjør at spillere kommer i skikkelig form. Han klager på motivasjonen til Luque. Jeg skjønner LUque godt når han blir vraket gang på gang. Roeder gjør meg forbanna!
Andreas Martins

Benson

• Kaptein
    • Vis profil
Floppen Luque?
« Svar #757 på: 17. Nov. 2006, 15:35 »
Sitat fra: "amt"
Roeder mener Luque er i altfor dårlig form. Og han ser heller ikke at Luque presser seg selv hardt nok for å komme i opptimal form! Men det må jo være å spille kamper som gjør at spillere kommer i skikkelig form. Han klager på motivasjonen til Luque. Jeg skjønner LUque godt når han blir vraket gang på gang. Roeder gjør meg forbanna!

Jepp.
Nå har Luque gått og venta i måneder på og få sjangsen så fekk han endelig ein mulighet mot Palermo. Og viser fine takter. Kampens einaste mål.. Da skulle ein tru han sko få ein mulighet igjen ganske snart som fxs i Ligacupen mot Watford. Men istede for og gi Luque sjangsen så bytta Roeder ut  begge spissa med Mitbanespillere. Fy Faen det er så forbanna provoserende. Det er jo direkte provoserende mot Albert oxo. Eg hadde ialfall slete som ein jævel med og motivasjonen om eg blei behandla på den måten. Ja trur ikkje eg hadde gidda møt opp på trening eingang.
Folk som meiner Luque blir behandla rettferdig sjønner eg bare ikkje. Enten følger det ikkje med,eller er det bare dumme, eller så gjer det det for og provosere.
Mike Ashley killed the soul of Newcastle United FC [04.09.2008]

molala

• Supersub
    • Vis profil
Floppen Luque?
« Svar #758 på: 17. Nov. 2006, 15:35 »
hehe selv jeg ville scora på den:P neida..har ikke tenkt å komme med noe slikt.

Men hva i all verden er det som er galt da? Tror dere at det er uten grunn at han blir benka?

huff og huff..han er en ok reserve..med knapp margin

molala

• Supersub
    • Vis profil
Floppen Luque?
« Svar #759 på: 17. Nov. 2006, 15:37 »
ser jo heller ut til at Luque er guden deres!

KingKev

• Supersub
    • Vis profil
Floppen Luque?
« Svar #760 på: 17. Nov. 2006, 15:42 »

Og det ser ut til at Roeder og Alan Oliver er gudene dine.

KingKev

• Supersub
    • Vis profil
Floppen Luque?
« Svar #761 på: 17. Nov. 2006, 15:45 »
Men hva i all verden er det som er galt da? Tror dere at det er uten grunn at han blir benka?

Det er selvsagt en grunn til at han blir benket. Grunnen tror jeg at Roeder rett og slett ikke tåler trynet på Luque. Roeder tålte heller ikke trynet på Di Canio da han var i West Ham, og holdt på benken i en rekke kamper til supporterne store frustrasjon. Det endte med nedrykk p.g.a Roeders stolthet gikk foran lagets beste.

Et spørsmål: Synes du det er forsvarlig av Roeder å spille med en halvskadet Ameobi når han har Luque i bakhånd?

Kesse

• Kaptein
    • Vis profil
Floppen Luque?
« Svar #762 på: 17. Nov. 2006, 15:48 »

Det er her langt i fra sanneheten. Det er INGEN her inne som mener at Luque er en gud. Det er heller ingen som mener at han har imponert i Newcastle.. Men det noen klør seg i hodet over er at han ALDRI får 2-3 fulle kamper til å vise seg frem!!

Jeg hadde skjønt det hvis det var sånn at vi hadde 3-4 klassespisser forran han i køen, og Newcastle bøtter inn mål etter mål i ligaen. Men er det sånn situasjonen er i Newcastle den dag i dag? NEI!! Vi har muligens ligaens dårligste spissrekker, og vi har scoret stusslige 7 mål på 12 kamper... Så hvorfor prøver vi ikke da Luque? Hva har vi å tape?

molala

• Supersub
    • Vis profil
Floppen Luque?
« Svar #763 på: 17. Nov. 2006, 15:52 »
nå har knapt lest en artikell fra Oliver da men..

noen spørsmål:

Hvordan er farten til Luque nå, kontra når han var i Depor?
Hvordan er touchen?
Hva er forskjellen på spillestilen i premier league kontra primera div?
Hva er backene og stopperene i primera div i forhold til de han møter nå?

Overbevis meg på disse spørsmålene så skal jeg og kjempe for at Luque blir brukt foran Sibierski, sammen med Martins eller Rossi.

Nå er Sibbe og Luque helt forskjellig, og Sibbe utfyller de to andre mye bedre.

molala

• Supersub
    • Vis profil
Floppen Luque?
« Svar #764 på: 17. Nov. 2006, 15:54 »
Ok å prøve han nå, men blir ingen hit desverre...