20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Alberto Luque  (Lest 217679 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

André S

• Kaptein
    • Vis profil
Floppen Luque?
« Svar #660 på: 01. Nov. 2006, 15:14 »
Rødder sier at Luque kommer til å starte på torsdag... Så da får han en ny sjanse til å vise seg fram...

HÃ¥vard

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Floppen Luque?
« Svar #661 på: 01. Nov. 2006, 15:25 »
Deilig  :D Og nå er jo Ameobi ute resten av sesongen så da kan det jo bli flere kamper fra start fremover hvis Roeder tar til fornuft og han spiller bra i kveld?
Kom gjerne med flere spørsmål, jeg deler gladelig av min visdom på dette punktet.

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
Floppen Luque?
« Svar #662 på: 01. Nov. 2006, 16:15 »
La oss håpe at han kan få 5-6 kamper fra start, selvom han skulle ha en svak kamp imorgen. Vi kan ikke forvente at han skal storspille allerede imorgen etter flere måneder uten førstelagsfotball.
"Ler og godtar meg over dei er inne som er forbanna på Ashley og Co. No gidde eg ikkje innpå denne tråden meir og lese om alle som meinar Ashley er verdens mest gnitne person, kor KATASTROFE denne sommaren har vore, kor REVVA klubben verte styrt."

Eivind

• Kaptein
    • Vis profil
Floppen Luque?
« Svar #663 på: 01. Nov. 2006, 16:17 »
Nå bør det satses på Luque 100% frem til Januar, slik at vi i værste fall kan få en slump penger for han. Hvis han slår til er det jo greit, da har vi en klassespiss!

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
Floppen Luque?
« Svar #664 på: 01. Nov. 2006, 16:32 »
Det vil ikke bli satset 100% på Luque med mindre han skulle overbevise absolutt alle og spille sitt livs aller beste fotballkamp og score 20 mål i morgen kveld. Det skal veldig, veldig, veldig, veldig, veldig mye til for at Luque skal prioriteres foran Rossi og Sibierski.
Og alle vet at når Martins er frisk, så er han bankers.

Jeg vil helst ikke ha Martins og Luque som spisser. Da er det jo ikke en levende sjel i newcastle-drakt inne i boksen når vi angriper.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

Doffi

• Kaptein
    • Vis profil
Floppen Luque?
« Svar #665 på: 01. Nov. 2006, 17:20 »
v.
lt;3 Newcastle <3

Benson

• Kaptein
    • Vis profil
Floppen Luque?
« Svar #666 på: 01. Nov. 2006, 18:02 »
Sitat fra: "Joakim"

Jeg vil helst ikke ha Martins og Luque som spisser. Da er det jo ikke en levende sjel i newcastle-drakt inne i boksen når vi angriper.

Då får me prøve og skyte fra utsiden av boksen istedefor og gå til linja =)
Mike Ashley killed the soul of Newcastle United FC [04.09.2008]

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
Floppen Luque?
« Svar #667 på: 01. Nov. 2006, 19:31 »
Sitat fra: "Joakim"
Det vil ikke bli satset 100% på Luque med mindre han skulle overbevise absolutt alle og spille sitt livs aller beste fotballkamp og score 20 mål i morgen kveld. Det skal veldig, veldig, veldig, veldig, veldig mye til for at Luque skal prioriteres foran Rossi og Sibierski.

Å synd er det. At vi skal prioritere en ScumBoy og en avdanket reservelagsspiller fra Man City foran Luque er ikke annet en skammelig og uprofft. Aller ser at dette er spillere som IKKE får oss til å produsere de målene vi trenger om dagen. Vi har INGENTING å tape på å prøve Luque i noen kamper nå.

Irritabelt at enkelte må score 20 mål pr kamp for å få tillitt, mens andre kan score 1 mål pr 10. kamp for å så få det berømte klippekortet.
"Ler og godtar meg over dei er inne som er forbanna på Ashley og Co. No gidde eg ikkje innpå denne tråden meir og lese om alle som meinar Ashley er verdens mest gnitne person, kor KATASTROFE denne sommaren har vore, kor REVVA klubben verte styrt."

Benson

• Kaptein
    • Vis profil
Floppen Luque?
« Svar #668 på: 01. Nov. 2006, 19:50 »
Sitat fra: "GeirAndreas"
Nå skal det sies at jeg er enig med deg i den forstand at vi har "missbrukt" luque, men å kalle sibierski for "skumboy" er jo bare patetisk. Han er jo faktisk en av de som har prestert over forventningene, og er kanskje det eneste snev av taktikk vi kan lese av sommerkjøpene våre selv om han blir brukt feil!

Ingen som kaller Siberski scumboy. Scumbo var vel meint for Rossi...

Leslie

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Floppen Luque?
« Svar #669 på: 01. Nov. 2006, 19:59 »
hæ? Se no her
Manutd= Scum (Rossi er Scumboy)
Sibierski spilte på reservelaget til Man City førhan kom hit, ergo er det han som er den personen som blir nevnt som "en avdanket reservelagsspiller fra Man City"
quot;No har du kasta deg te hundane" Skambankt skal ta dei!

annern

• Kaptein
    • Vis profil
Floppen Luque?
« Svar #670 på: 03. Nov. 2006, 14:17 »

kloke ord i denne filmen

"Remember, form is temporary. Class i permanent!"
(     ""    )
 \   NU  /
   \ FC /
     \  /

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
Floppen Luque?
« Svar #671 på: 04. Nov. 2006, 15:07 »
Fra Anal Oliver i dag:
"The same applies to goalscorer Albert Luque, with Seppe Rossi available to return to the United starting line-up after not being allowed to play in Europe by his Manchester United boss Sir Alex Ferguson."

Idioten Roeder velger å fortsette å utvikle Scum-talenter istedet for å gi Luque en "run" på skarve to kamper på laget.

http://icnewcastle.icnetwork.co.uk/newcastleunited/news/tm_headline=it-s-now-or-never%26method=full%26objectid=18044217%26siteid=50081-name_page.html#story_continue

Luque selv bønnfaller om en rekke kamper for å bevise at han duger.

Jeg blir så ubeskrivelig forbanna på denne brødgjøken av en manager som driver på som dette. Håper Rossi skader seg.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Benson

• Kaptein
    • Vis profil
Floppen Luque?
« Svar #672 på: 04. Nov. 2006, 15:56 »
Om Luque vrakes i dag så håper eg Newcastle taper som FAEN og ROEDER blir kjeppjaga heile veien til Helv***

Clark tar over laget og styrer oss OPPover.

DanMan

• Gjest
Floppen Luque?
« Svar #673 på: 07. Nov. 2006, 14:40 »
Har det ikke streifet NOEN at Rossi slett ikke er dårlig, men at han SPILLES dårlig? Langballer er ikke akkurat rett måte å gjøre mannen god på. Hvorfor kan ikke BÅDE Luque OG Rossi spille fra start?

Jo, forsi Roeder ikke liker Luque, og det er et trist faktum. Matchvinner mot Palermo til ingen nytte. Benken neste. En helt håpløs måte å behandle spillere på, og jeg etterlyser alle som mislikte Souness pga dårlig man managment skills. Da er det klin UMULIG å like Roeder.

Eivind

• Kaptein
    • Vis profil
Floppen Luque?
« Svar #674 på: 08. Nov. 2006, 20:09 »
Sitat fra: "DanMan"
Har det ikke streifet NOEN at Rossi slett ikke er dårlig, men at han SPILLES dårlig? Langballer er ikke akkurat rett måte å gjøre mannen god på. Hvorfor kan ikke BÅDE Luque OG Rossi spille fra start?

Jo, forsi Roeder ikke liker Luque, og det er et trist faktum. Matchvinner mot Palermo til ingen nytte. Benken neste. En helt håpløs måte å behandle spillere på, og jeg etterlyser alle som mislikte Souness pga dårlig man managment skills. Da er det klin UMULIG å like Roeder.

Ligacup kampen mot Watford beviser ihvertfall at Roeder hater Luque. Istedenfor å bytte Rossi mot Luque, setter han inn en midtbanespiller når vi jager 2-2... Fantastisk. Og i tillegg setter han ikke inn Luque i ekstraomgangen, tross at han er en glimrende straffesparkskytter!