20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Alberto Luque  (Lest 217755 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Noreng

• Gjest
Floppen Luque?
« Svar #600 på: 03. Okt. 2006, 20:39 »
Sitat fra: "Asbjørn"
Liverpool sliter på keeperfronten. En tabbe av Dudek fører til at talentet Troisi putter 0-2.

Gror godt med spisstalenter. Trosi scorer mye, mens Carroll putter uhemnigt mye.

HÃ¥vard

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Floppen Luque?
« Svar #601 på: 03. Okt. 2006, 20:39 »
Hvor ser du kampen?
Kom gjerne med flere spørsmål, jeg deler gladelig av min visdom på dette punktet.

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
Floppen Luque?
« Svar #602 på: 03. Okt. 2006, 20:40 »
Sitat fra: "Noreng"
Liverpool sliter på keeperfronten. En tabbe av Dudek fører til at talentet Troisi putter 0-2.

Gror godt med spisstalenter. Trosi scorer mye, mens Carroll putter uhemnigt mye.

Men viktigere å gi spisstalentene til Man Utd A-lags erfaring tydeligvis.
"Ler og godtar meg over dei er inne som er forbanna på Ashley og Co. No gidde eg ikkje innpå denne tråden meir og lese om alle som meinar Ashley er verdens mest gnitne person, kor KATASTROFE denne sommaren har vore, kor REVVA klubben verte styrt."

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
Floppen Luque?
« Svar #603 på: 03. Okt. 2006, 20:40 »
"Ler og godtar meg over dei er inne som er forbanna på Ashley og Co. No gidde eg ikkje innpå denne tråden meir og lese om alle som meinar Ashley er verdens mest gnitne person, kor KATASTROFE denne sommaren har vore, kor REVVA klubben verte styrt."

Noreng

• Gjest
Floppen Luque?
« Svar #604 på: 03. Okt. 2006, 20:44 »
Sitat fra: "Noreng"

Men viktigere å gi spisstalentene til Man Utd A-lags erfaring tydeligvis.

Hehe, bra sagt. Ja, men burde vel heller brukt Luque og Carroll heller Rossi.

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
Floppen Luque?
« Svar #605 på: 03. Okt. 2006, 20:52 »
Roeder hentet Rossi for at han hadde en god scoringsstatistikk på reservelaget til Man Utd. Vi har da også unggutter som putter for reservelaget.

Benson

• Kaptein
    • Vis profil
Floppen Luque?
« Svar #606 på: 03. Okt. 2006, 20:57 »
Og hente Rossi på lån er jo bare latterligt.
Skulle trodd me var Preston NE.
Men når Rossi og Rooney ruler gata I United så kan me jo skrayta over at han har spilt for oss :lol:
Mike Ashley killed the soul of Newcastle United FC [04.09.2008]

Benson

• Kaptein
    • Vis profil
Floppen Luque?
« Svar #607 på: 03. Okt. 2006, 21:27 »
Luque igjen!!!
2 mål så langt mot Liverpool reservene

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
Floppen Luque?
« Svar #608 på: 03. Okt. 2006, 21:29 »
Virker som nok et kjempemål.  Spiller nok liten rolle nå som Man Utd spilleren Rossi kan spille igjen. Kanskje Luque får 15 minutter i neste UEFA cup kamp om han er heldig.

validus

• Supersub
    • Vis profil
Floppen Luque?
« Svar #609 på: 03. Okt. 2006, 21:31 »
Tror du han får en sjanse fra start nå...? neppe.... ikkje med roeder i høgsetet....
ieron Dyer

Benson

• Kaptein
    • Vis profil
Floppen Luque?
« Svar #610 på: 03. Okt. 2006, 21:46 »
Nope.
Og det er til og grina av.

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
Floppen Luque?
« Svar #611 på: 03. Okt. 2006, 21:58 »
Nufc.co.uk skriver at Luque var soleklart dagens MOM.

1-4 slutt, Finnigan scoret det siste.

NUFC

• Supersub
    • Vis profil
Floppen Luque?
« Svar #612 på: 03. Okt. 2006, 23:10 »
Luque må få starte en A-lag kamp snart......
Arne Scheie:
For mye fotball på TV?? Jeg sier som Sølve Grotmol: Det er for mange bøker på biblioteket også.

Førre

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Floppen Luque?
« Svar #613 på: 04. Okt. 2006, 16:43 »
Lenge Leve Alberto! :D

DanMan

• Gjest
Floppen Luque?
« Svar #614 på: 05. Okt. 2006, 14:55 »
Sitat
Luque slenger med leppa - igjen
Skrevet av Paul Andreas, 1 Oktober 06
Forholdet mellom Luque og Roeder har ikke akkurat vært rosenrødt siden sistnevnte tok over treneransvaret i klubben. I mai gikk Luque medias vei for å fortelle hvor forferdelig hans nye manager er. Nå er han i gang med sutringen igjen og spørsmålet er hvor lenge Roeder gidder å finne seg i 28-åringens barnslige og lite profesjonelle oppførsel.

Albert Luque forteller at han er frustrert på grunn av manglende førstelagsspill i Newcastle. Han rangeres for øyeblikket som femte valg på spissplassen, altså er han sistevalg på spissplassen. Denne sesongen står han kun oppført med en Premier League-kamp.

Luque floppet totalt etter overgangen fra Deportivo La Coruna for godt og vel ett år siden. Roeder har tidligere gjort det klart at spillere som presterer på trening vil få muligheten i kamp, mens de som ikke yter maks, må finne seg i å sitte på benken eller i verste fall tribunen. Roeders lederstil er nådeløs, men likevel rettferdig.

Til den spanske avisen El Mundo Deportivo skal Luque ha sagt følgende:

?Jeg er ikke fornøyd fordi treneren ikke gir meg sjanser. Jeg vet ikke om det er spillestilen min han ikke liker, det eneste jeg vet er at personen som brakte meg til klubben ikke er her lenger og jeg må prøve å vinne over den nye treneren.?

?Jeg signerte for Newcastle fordi jeg ville spille fotball. Jeg vil ikke bare tjene penger, jeg vil tjene dem på banen. Jeg mener selv jeg kan bidra sterkt, men det blir vanskelig å forandre på situasjonen fordi trenerens tillit ligger hos andre spillere,? sier Luque som kanskje først og fremst bør konsentrere seg om seg selv og sin egen utvikling dersom han ønsker å vinne Roeders tillit.

Det store spørsmålet som nå stilles er hvordan Roeder vil reagere på Luques siste utsagn. Det meste tyder på at Luques dager i Newcastle er talte og at han forsvinner på billigsalg når overgangsvinduet åpner i januar. Dette til tross for at Roeder har vist seg å være en tilgivende mann (les: Nicky Butt).

(Kilde: Sky Sports)

Mulig det er litt sent (og feilplassert?) å kommentere denne saken, men tar meg likevel bryet.

Først og fremst, dette er IKKE et angrep mot skribenten. Jeg nyter å lese sakene skrevet av folk her inne, og en personlig vri er meg ikke imot, så stå på videre. Det som først og fremst provoserer meg er når sakens vinkling ikke har rotfeste i virkeligheten i det hele tatt.

Ord som sutring, barnslig og lite profesjonell tyder på at her er det store ting på ferde. Da blir det et voldsomt "antiklimaks" å lese det gutten faktisk sier:

Han er ikke fornøyd med å ikke få sjansen. Bra. Han konstaterer at Souness ikke er i klubben. Korrekt. han vil spille fotball, ikke sitte på benken og tjene penger. Supert! Han konstaterer at trenerens tillit ligger hos andre spillere. Igjen, korrekt. Jeg tillater meg derfor å spørre, hvor er sutringen? Hvor er den barnslige og lite profesjonelle oppførselen?

Mulig du er en stor tilhenger av Roeder og hans filosofi, og det skal du selvsagt få lov til, men det er ikke grunn nok til å vinkle en sak så til de grader ute av proporsjoner. Og det å si at han floppet totalt uten å engang nevne den verste hamstringskaden våre fysioer har sett noensinne, som satte ham ute av spill i 3 måneder like etter ankomst, blir for dumt.

Viva Luque!