20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Alberto Luque  (Lest 217694 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Agurksaft

• Gjest
Floppen Luque?
« Svar #570 på: 30. Sep. 2006, 09:06 »
Altså, han spelar jo ikkje godt, difor får han ikkje spela.
Herligheit, Roeder ville latt han spela dersom han spelte godt.

Edit: Viss du har sett nokon kampar så ser du at Loque alltid spelar under par, han vinn null duellar og er enormt anonym- han spelar rett og slett dårlig.

validus

• Supersub
    • Vis profil
Floppen Luque?
« Svar #571 på: 30. Sep. 2006, 09:51 »
Gje han tre kampa frå start, så ser vi at han blomstra, elle selg han te en anna pl-klubb, så ser vi at han blomstra der!
ieron Dyer

Agurksaft

• Gjest
Floppen Luque?
« Svar #572 på: 30. Sep. 2006, 10:02 »
Pølsevev!
Han har fått nok av sjansar.
Han må prestera for å få sjansar frå no av.
Fyren er ikkje verdt meir enn ein sekk med hår inntil han blir solgt.

NUFC

• Supersub
    • Vis profil
Floppen Luque?
« Svar #573 på: 30. Sep. 2006, 22:56 »
Luque er ferdig som fotballspiller på toppnivå....Han er ikke lenger en fotballspiller i internasjonal klasse....Tror ikke at han er god nok for en klubb i The Chamionship en gang :?
Arne Scheie:
For mye fotball på TV?? Jeg sier som Sølve Grotmol: Det er for mange bøker på biblioteket også.

HÃ¥vard

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Floppen Luque?
« Svar #574 på: 30. Sep. 2006, 23:35 »
Jeg har ennå ikke gitt opp håpet på at Luque skal slå til, kall meg gjerne dum eller noe...

Han kan spille i Premier League! Han kunne i alle fall det i debuten mot Man U. Men så kom den skade... Den tror jeg desverre har ødelagt mye for ham.
Kom gjerne med flere spørsmål, jeg deler gladelig av min visdom på dette punktet.

Benson

• Kaptein
    • Vis profil
Floppen Luque?
« Svar #575 på: 01. Okt. 2006, 02:21 »
Sitat fra: "Håvard"
Jeg har ennå ikke gitt opp håpet på at Luque skal slå til, kall meg gjerne dum eller noe...

Han kan spille i Premier League! Han kunne i alle fall det i debuten mot Man U. Men så kom den skade... Den tror jeg desverre har ødelagt mye for ham.

Enig. Han var frisk i den kampen og burde hatt minst 1 godkjent mål. Men han har slitt enormt etter skadeavbrekket og eg føler ikkje han har fått noke særlig støtte frå klubben og fansen etterpå heller. Luque kommer tilbake i slag han. Men da etter all sannsynligvis i ein ny klubb.
Mike Ashley killed the soul of Newcastle United FC [04.09.2008]

validus

• Supersub
    • Vis profil
Floppen Luque?
« Svar #576 på: 01. Okt. 2006, 06:22 »
han kjeme te å blomstre i en ny klubb fordi han ikje får støtte fra verken klubb eller fans i Newcastle...
ieron Dyer

NUFranC

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Floppen Luque?
« Svar #577 på: 01. Okt. 2006, 12:06 »
Her er storspilleren vår i action like før Manhore kampen. Taktisk fyr:
http://home.skysports.com/list.aspx?hlid=419339&CPID=8&clid=4&lid=2&title=Luque+hits+out+at+Roeder :?
Who else...... Alan Shearer

MaKo

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Floppen Luque?
« Svar #578 på: 01. Okt. 2006, 12:13 »
Veldig positivt at Luque prøver så hardt han kan for å spille, og forbedre seg osv :) Enkelte spillere hadde slått seg til ro med en så høy lønn som han har.

KingKev

• Supersub
    • Vis profil
Floppen Luque?
« Svar #579 på: 01. Okt. 2006, 12:22 »
Til dere som hevder at Luque har fått nok av sjanser:

Vel, han har faktisk ikke startet en eneste PL-kamp etter at Roeder tok over. Ja, det kaller jeg virkelig å ha "fått nok sjanser". Det er ikke mye man får utrettet når man kun slipper til når det er et kvarter igjen av kampen.

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
Floppen Luque?
« Svar #580 på: 01. Okt. 2006, 12:28 »
Sitat fra: "KingKev"

Vel, han har faktisk ikke startet en eneste PL-kamp etter at Roeder tok over. Ja, det kaller jeg virkelig å ha "fått nok sjanser". Det er ikke mye man får utrettet når man kun slipper til når det er et kvarter igjen av kampen.

Enig, når en spiller som Sibierski får sjansen i stedet kan man begynne å lure. Det irriterer meg også grenseløst at vi bruker et Man Utd talent framfor spanjolen. Forstår faktisk Luque godt her.
"Ler og godtar meg over dei er inne som er forbanna på Ashley og Co. No gidde eg ikkje innpå denne tråden meir og lese om alle som meinar Ashley er verdens mest gnitne person, kor KATASTROFE denne sommaren har vore, kor REVVA klubben verte styrt."

VepsoO

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Floppen Luque?
« Svar #581 på: 01. Okt. 2006, 12:55 »
Sitat fra: "GeirAndreas"
jævlig bra på FM da om ikke annet  :D

Hehe. Luque lagde hattrick i min første kamp som Newcastle manager på FM 2007 demoen  :D
Feel free to drink as much tequila as you want, but if you do not drink you could have some beer

You are never stuck in traffic - you are traffic

Bad Religion

• Kaptein
  • ptthunem.no
    • Vis profil
Floppen Luque?
« Svar #582 på: 01. Okt. 2006, 13:23 »
Heilt greit at Luque ikkje får spele med denne instillinga der. Han kan ikkje berre kreve at han skal spele. Han må JOBBE for det.

Eg har alltid likt Luque, men eg er av den omfattninga av at ein bør kjempe seg til ein plass på laget.
Trade your prayer of Salvation
for a logical solution!

validus

• Supersub
    • Vis profil
Floppen Luque?
« Svar #583 på: 01. Okt. 2006, 13:50 »
Ette sånn som eg forsto artikkelen, så seie han jo at han prøva å kjempe seg til en plass på laget...?

Men når han ikkje har fått en kamp fra start siden Roeder tok over, så e de noke som ikkje e som de skal....
ieron Dyer

chickenman

• Kaptein
    • Vis profil
Floppen Luque?
« Svar #584 på: 01. Okt. 2006, 14:09 »
Sitat fra: "Asbjørn"
Sitat fra: "KingKev"

Enig, når en spiller som Sibierski får sjansen i stedet kan man begynne å lure. Det irriterer meg også grenseløst at vi bruker et Man Utd talent framfor spanjolen. Forstår faktisk Luque godt her.

At vi skal bruke et MænJu talent foran vår egen Luque er et mysterium for meg også.
Hvor "frisk" Rossi var da han kom inn mot Everton vet jeg ikke helt. Virker som om det er positivt og bra at han fyrer av et par skudd som ikke resulterer i noe. Bare en mistanke jeg har, men er redd Luque hadde fått kritikk for å vært for egoistisk og først og fremst tenkt på seg selv og ikke lagets beste om han hadde kommet inn og fyrt av de to skuddene. Men mulig det er bare meg.
Alikevel ser jeg ikke helt hva Rossi har bidratt med som gjør at han skal prioriteres før Luque.

Med Sibierski føler jeg at situasjonen er en litt annen:
han ble primært hentet inn som squad spiller og tårn når vi trenger en target man. Og selv om jeg ikke har sett ham altfor mye i aksjon har jeg inntrykk av at Sibierski har gjort det noenlunde greitt de gangene han har fått muligheten. At han startet mot Levadia fremfor Luque antar jeg var fordi Roeder trengte et tårn og en target man, noe Luque ikke er.