20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Alberto Luque  (Lest 217746 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Ã…smund

• Kaptein
  • Lala lala Geordie!
    • Vis profil
Albert Luque
« Svar #525 på: 06. Sep. 2006, 22:52 »
Jeg var en av mange som mente at Chopra burde få 10-15 kamper til å vise seg frem. Det gjorde han med sin egen stil og gav alltid 100%!

Luque gjør det på sin egen stil, men sjelden mer enn 20%. Problemet er vel kanskje og at han er mer ving enn spiss. Han er i allefall ikke den spissen vi lengter etter. Men han kommer da aldri til å danke ut Duff/Zogie!

Lasse

• Kaptein
    • Vis profil
    • http://www.brann.no
Albert Luque
« Svar #526 på: 06. Sep. 2006, 23:06 »
Sitat fra: "Joakim"
Det står ikke på innsatsen?
Hvordan kan du da forklare at han står bom stille i den kampen som burde passe ham best. Hjemme mot Ventspils. Er ikke det gode arbeidsforhold, så vet ikke jeg. Han hadde tusen anledninger til å score om han bare hadde løpt, og løpt riktig. Men når han løper stopper han på halvveien og gjemmer seg bak de få forsvarsspillerne som kan sies å finnes.
Er det å ikke gi opp? Er et så svakt lag dårlige arbeidsforhold? Vingene våre rundspilte jo backene som om de ikke fantes, og slo mange gode innlegg inne i feltet. Noen lave, noen høye. Nok av muligheter for Luque til å vise seg frem. Men arbeidsforholdene ligger ikke til rette? Sprøyt!

JA, Luque hadde en dårlig kamp da. Greit nok det. Slikt skjer.

Forresten. Har du ett antall på hvor mange fatale kampen din kjære har drete seg loddrett ut i? Hvor han har stått opp og ned? Hvor han har fått innlegg på innlegg, men bare rotet det til for seg selv og andre? Og støttet ikke du han etter dette?

Du sier vi alltid må være så positiv. Vi er positiv. Du er negativ. Syntes du sa tidligere at du alltid stod for det du sa?
Norsk fotball, Norge og all reaksjonær nisseluementalitet som er tilknyttet denne nasjonen må brenne på et bål for min del. Det eneste som teller er at Brann vinner serien og Champions League.

Tommy Sten

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Albert Luque
« Svar #527 på: 07. Sep. 2006, 10:04 »
Sitat fra: "André Sylthe"
Joakim. Tommy har vært på forumet ganske lenge nå. Har du fortsatt ikke fått med deg at han aldri argumenterer for noe? Eneste han sier er Gud så teit du er, jævla kuksuger og lignende i stedet for å argumentere for sitt syn...

Argumentere? Jeg sa at jeg er lei av sutringa hans,jeg trenger vel ikke argumentere for det. Jeg har fremdeles tro på Luque,fordi jeg har sett veldig mye bra av han før. Og hvis du ikke kan finne et eneste eksempel på at jeg aldri argumenterer for noe, så er du en blind gjøk. Du og Joakim kan vel danne deres egen lille kamerat-klubb der dere syter over spillere og holder hender og er negative
Asked to describe Wise, Keegan, who had a 2½-hour training-ground chat with the former Leeds manager on Thursday, replied, "Short."

Rolfern

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Albert Luque
« Svar #528 på: 07. Sep. 2006, 10:07 »
Haha.

Du bidrar i alle fall med litt temperatur her inne Tommy, om ikke noe annet...
Carr har altfor få landskamper for England!

André S

• Kaptein
    • Vis profil
Albert Luque
« Svar #529 på: 07. Sep. 2006, 11:04 »
Sitat fra: "Tommy Sten"
Sitat fra: "André Sylthe"
Joakim. Tommy har vært på forumet ganske lenge nå. Har du fortsatt ikke fått med deg at han aldri argumenterer for noe? Eneste han sier er Gud så teit du er, jævla kuksuger og lignende i stedet for å argumentere for sitt syn...

Argumentere? Jeg sa at jeg er lei av sutringa hans,jeg trenger vel ikke argumentere for det. Jeg har fremdeles tro på Luque,fordi jeg har sett veldig mye bra av han før. Og hvis du ikke kan finne et eneste eksempel på at jeg aldri argumenterer for noe, så er du en blind gjøk. Du og Joakim kan vel danne deres egen lille kamerat-klubb der dere syter over spillere og holder hender og er negative

Vil ikke si at jeg er spesielt negativ. Men når en spiller har vært i klubben i over 1 år og fortsatt ikke har spilt en eneste god kamp på det året må det vel være lov å begynne å stille spørsmålstegn??? Hadde han prøvd og fått til noe i klubben hadde det vært greit. Da hadde det kanskje vært håp om at han skulle komme tilbake til den gode spilleren han var i Spania. Både jeg og Joakim og de fleste på dette forumet vet at Luque har vært en ekstremt god spiller i Spania, en spiller som var fast inventar i Spanias landslagstropp. Men hva i alle dager hjelper det om han ikke er interessert i å prøve for Newcastle. Da kan han ha seg til en klubb der fansen forguder ham for den spilleren han var for flere år siden...

Lasse

• Kaptein
    • Vis profil
    • http://www.brann.no
Albert Luque
« Svar #530 på: 07. Sep. 2006, 19:25 »
Så du tror han ikke er interessert? Tror du at han er så dum at han lar hele karrieren gå i vasken, fordi han ikke gidder å løpe? Tror du det?
Norsk fotball, Norge og all reaksjonær nisseluementalitet som er tilknyttet denne nasjonen må brenne på et bål for min del. Det eneste som teller er at Brann vinner serien og Champions League.

Dag Riise

• Scouser
  • Midtbaneanker
    • Vis profil
Albert Luque
« Svar #531 på: 07. Sep. 2006, 19:32 »
Hehe, han ser i hvertfall rimelig håpløs ut når han småtripper på banen foran 50.000 supportere og ikke orker å ta et løp, men det er ikke forsent, talentet er der.
iverpool FC

André S

• Kaptein
    • Vis profil
Albert Luque
« Svar #532 på: 07. Sep. 2006, 19:42 »
Jeg vet ikke om han er dum eller ikke, men må jo være en grunn til at han ikke gidder å gjøre en innsats...

Kesse

• Kaptein
    • Vis profil
Albert Luque
« Svar #533 på: 07. Sep. 2006, 20:36 »
Og den grunnen er vel mest sannsynlig at han EGENTLIG vil vekk fra Newcastle. Kan ikke tenke meg at han syntes det er spesiellt int. å spille reservelagsfotball... Han blir solgt i Januar, det er jeg 95% sikker på.

Dag Riise

• Scouser
  • Midtbaneanker
    • Vis profil
Albert Luque
« Svar #534 på: 07. Sep. 2006, 20:55 »
Han har jo en fet lønn da, og alle vet at penger betyr mye for fotballspillere.
iverpool FC

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
Albert Luque
« Svar #535 på: 07. Sep. 2006, 21:16 »
Sitat fra: "Lasse"
Så du tror han ikke er interessert? Tror du at han er så dum at han lar hele karrieren gå i vasken, fordi han ikke gidder å løpe? Tror du det?

Men om ikke han står bom fast i hver eneste kamp, så er det ikke mer enn småjogging. Han har til gode å spille en god kamp (hvis vi ser bort i fra debutkampen mot manu), og han har ikke bidratt med spesielt mye i noen av kampene han har spilt.

Jeg aner ikke hva som er galt med Luque, men noe er det, når han ikke gidder å prøve. Han står stort sett og venter på å få ballen i beina. De gangene han får det, skjer det ingenting. Og da han scoret mot Sunderland var han i ferd med å bli tatt igjen av forsvarerne deres. Hadde Luque vært så rask som han ble sagt å være hadde han løpt fra Sunderlands forsvar selv med ballen i beina.

Luque har til gode å gjøre en virkelig god kamp for oss, han har til gode å ta et helhjertet løp, både fremover og bakover, og Ventspils-kampen var bare den berømte dråpen som fikk det enda mer berømte begeret til å flyte over. Nå venter tribunen mot Fulham, og det skulle da bare mangle. Enten er han mann og tar seg kraftig sammen, eller så er han ferdig i klubben.

Det er lov å ha en dårlig dag på jobben, men det er ikke lov å ikke prøve!
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

Eivind

• Kaptein
    • Vis profil
Albert Luque
« Svar #536 på: 07. Sep. 2006, 22:06 »
Sitat fra: "Joakim"

Det er lov å ha en dårlig dag på jobben, men det er ikke lov å ikke prøve!

annern

• Kaptein
    • Vis profil
Albert Luque
« Svar #537 på: 08. Sep. 2006, 13:25 »
Det er ikke lett å komme inn i 10-15 minutter i slutten av en kamp, det er noe av det vanskeligste man kan gjøre faktisk...
det er ehller ingen som har påstått av luque var rask. Målet mot sunderland var en klasse avslutning , og at han nesten ble tatt igjenn av en sunderland suporter har ingenting å si. Han har ikke spilt mange hele pl kamper! han har testimonial og ventspils.
(     ""    )
 \   NU  /
   \ FC /
     \  /

Kesse

• Kaptein
    • Vis profil
Albert Luque
« Svar #538 på: 08. Sep. 2006, 15:41 »
I fjor startet Luque 8 kamper og har kommet inn som innbytter i 10. Da er ikke treningskampene inkl. Jeg har fortsatt tilgode å se 30min med god fotball fra spanjolen...

VepsoO

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Albert Luque
« Svar #539 på: 08. Sep. 2006, 18:14 »
Har vi noen gang sett Luque ta et løp i bakrom??

nope...
Feel free to drink as much tequila as you want, but if you do not drink you could have some beer

You are never stuck in traffic - you are traffic