20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Alberto Luque  (Lest 217395 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Thomas Beckheim

• Kaptein
    • Vis profil
Albert Luque
« Svar #375 på: 24. Mai 2006, 18:38 »
Jepp, Shola hadde en brukbar avsluttning på sesongen og da er det lett å glemme åssen han var tidligere!

Shola rundt juletider holdt på å ta livet mitt noen ganger!!

Kjøper Newcastle 2 spisser blir det nok mye benk på Shola om han ikke overbeviser!

Ã…smund

• Kaptein
  • Lala lala Geordie!
    • Vis profil
Albert Luque
« Svar #376 på: 24. Mai 2006, 19:59 »
Shola er Shola, en statisk spiss som glimter når ballen kommer på sølvfat. Straffe eventuelt en perfekt pasning, kanskje ikke da en gang!

Chopra kjemper på alle baller og alt som er fremover på banen. Om dere kikker litt på de siste kampene, et par kamper før Shearer ble skadet og de etter så ser dere hvor viktig Chopra var i disse kampene. Mens statiske Ameobi spilte i sin kjente stil, sprang Chopra på alt og vant baller, straffer, frispark og hadde målgivende. Shola scorte mer mål ja, men Chopra var det kreative der fremme og skapte enormt mange muligheter for sine lagkamerater.

Journalisten

• Inaktive brukere
  • Midtbaneanker
    • Vis profil
    • http://newutd.no/index.php?cat=8
Albert Luque
« Svar #377 på: 25. Mai 2006, 15:57 »
Allikevel BØR vi hente minst èn spiss, helst to, foran neste sesong hvis vi skal ha en brukbar mulighet til topp seks. Husk på at hvis Owen plutselig ryker ut i skade igjen, står vi igjen med Chopra og Ameobi (kanskje også Luque) og da har vi virkelig et spissproblem. Så jeg gjentar meg selv med stor tyngde: Vi MÅ ha gode spisskjøp denne sommeren!
Tore Eikeland,
Skribent, student og politiker

NewUtd.no - av supportere, for supportere!

VepsoO

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Albert Luque
« Svar #378 på: 25. Mai 2006, 16:36 »
Journalisten oppsumerte det ganske bra! Ingen må tro at Owen har vært skadet for siste gang, og Ameobi-Chopra skremmer ikke engang Kippe-Rambekk. At vi får inn en skikkelig goalgetter er et minimumskrav! Men 2 hadde vært det beste slik at Ameobi/Chopra blir backup for backupen.

Jeg håper fortsatt at Albert Luque kommer seg og slår igjennom, men hvis ikke det skjer så håper jeg NUFC finner en klubb som han kan bli solgt til for en akseptabel pris. Men jeg håper i det minste at Luque blir å se på banen i kampene mot LSK
Feel free to drink as much tequila as you want, but if you do not drink you could have some beer

You are never stuck in traffic - you are traffic

oivind99

• Flaskebærer
  • *
    • Vis profil
Albert Luque
« Svar #379 på: 25. Mai 2006, 20:47 »
Det er vel slik jeg har forstått det lite sannsynlig at det blir gjort noen spillerkjøp før Intertoto-kampene, men det gjenstår å se. Jeg tror faktisk det kan bli en overraskende jevn kamp mellom Newcastle og Lillestrøm - i alle fall på Åråsen. Lillestrøm er det beste laget i Norge for tiden, og kampene vil være off season for NUFC.

Gleder meg til de eventuelle kampene mot Lillestrøm, og håper vi får se et spisspar på topp for Newcastle som bøtter inn mål på Åråsen. Gjerne Luque og Owen. Jeg har sett hva Luque var god for i Primera, og håper han kan gjøre liknende prestasjoner for NUFC fremover - og gjerne mot Lillestrøm  :D Men for all del, ingenting er bedre enn en nyinnkjøpt stjernespiss :) Det var feststemning i kåken da Owen kom i fjor! Jeg gleder meg til å se hva som skjer i "silly season"...

Journalisten

• Inaktive brukere
  • Midtbaneanker
    • Vis profil
    • http://newutd.no/index.php?cat=8
Albert Luque
« Svar #380 på: 25. Mai 2006, 21:22 »
Sitat fra: "oivind99"
Lillestrøm er det beste laget i Norge for tiden, og kampene vil være off season for NUFC.

Har du sett på tabellen i det siste, min gode mann?
Tore Eikeland,
Skribent, student og politiker

NewUtd.no - av supportere, for supportere!

chickenman

• Kaptein
    • Vis profil
Albert Luque
« Svar #381 på: 27. Mai 2006, 09:35 »
Sitat fra: "Journalisten"
Sitat fra: "oivind99"
Lillestrøm er det beste laget i Norge for tiden, og kampene vil være off season for NUFC.

Har du sett på tabellen i det siste, min gode mann?

den måtte bare komme....  :)

chickenman

• Kaptein
    • Vis profil
Albert Luque
« Svar #382 på: 27. Mai 2006, 09:46 »
Men for å bli seriøs igjen....

Som jeg har gjort før støtter jeg meg til journalisten vår. En ny spiss av bør være Newcastles prioritet nummer 1. Jeg mener faktisk at vi bør hente 2 også. Owen kommer aldri til å holde seg skadefri en hel sessong, og selv om jeg vil ha med Ameobi videre er han pr dags dato ikke god nok til å være nummer 3 i spisskøen vår. Derfor trenger vi en ny makker til Owen, og en backup. Ikke så bokstavelig egentlig, men iallfall 2 nye spisser som begge bør være bedre enn Shola Ameobi.
Nå har jeg riktignok ikke tatt med Luque i denne beregningen, og det er litt bevist. Jeg er bare glad for hver dag som går og han fortsatt er under kontrakt med Newcastle slik at han kanskje kan tilpasse seg den engleske spillestilen og bli en verdifull spiller for oss neste år. Men jeg tør ikke stole på at det skjer.

Etter at vi har forsterket angrepet er det naturlig å se på forsvaret vårt. Og særlig hvis Boumsong forlater oss blir vi nok nødt til å forsterke forsvaret vårt også. Men noe jeg har prøvd å lufte her tidligere: vil løsningen være å bruke midler på å hente inn flere forsvarere eller bør vi satse mer på å dyrke de forsvarerne vi har nå? Jeg mener de fleste av dem har et potensiale i seg. Kanskje med et unntak av aldrende Elliott, men han tjener sin klubb trofast og stiller opp når det blir nødvendig. Noe mer enn det blir ikke Elliott som spiller i Newcastle og han er fornøyd med det. Med Babayaros skadestatistikk er dermed venstrabacken den plassen som skriker mest om en forsterkning, men kanskje også den eneste plassen i forsvaret vi trenger å forsterke?

HÃ¥vard

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Albert Luque
« Svar #383 på: 28. Mai 2006, 11:59 »
Virker ikk helt som om Luque vet om han vil bort eller bli. Håper hvertfall at han vil bli, men det virker noe skummelt det han sier.

''And the Spaniard, while admitting he is happy to stay at United next season, has taken a swipe at Glenn Roeder by claiming he has had "problems" with the Newcastle boss.''
Kom gjerne med flere spørsmål, jeg deler gladelig av min visdom på dette punktet.

Noreng

• Gjest
Albert Luque
« Svar #384 på: 28. Mai 2006, 12:21 »
Sitat fra: "haavesv"
Virker ikk helt som om Luque vet om han vil bort eller bli. Håper hvertfall at han vil bli, men det virker noe skummelt det han sier.

''And the Spaniard, while admitting he is happy to stay at United next season, has taken a swipe at Glenn Roeder by claiming he has had "problems" with the Newcastle boss.''

:O Nei og Nei! Icnewcastle er veldig pålitlige da

Lasse

• Kaptein
    • Vis profil
    • http://www.brann.no
Albert Luque
« Svar #385 på: 28. Mai 2006, 15:00 »
Sitat fra: "haavesv"

''And the Spaniard, while admitting he is happy to stay at United next season
[/size], has taken a swipe at Glenn Roeder by claiming he has had "problems" with the Newcastle boss''

Fokuser heller på dette. Han vil bli i Newcastle. Dermed er ikke disså påståtte problemene noen stor hindring.
Norsk fotball, Norge og all reaksjonær nisseluementalitet som er tilknyttet denne nasjonen må brenne på et bål for min del. Det eneste som teller er at Brann vinner serien og Champions League.

HÃ¥vard

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Albert Luque
« Svar #386 på: 28. Mai 2006, 15:18 »
Det jeg mente var at Roeder kanskje kunne finne på å selge ham siden han har hatt problemer med ham. Ikke at Luque ville bort, han virket egentlig ganske likegyldig til om han var i Newcastle eller Spania.
Kom gjerne med flere spørsmål, jeg deler gladelig av min visdom på dette punktet.

Lasse

• Kaptein
    • Vis profil
    • http://www.brann.no
Albert Luque
« Svar #387 på: 28. Mai 2006, 15:19 »
Han sier jo han er glad for å spille i Newcastle neste år mann!
Norsk fotball, Norge og all reaksjonær nisseluementalitet som er tilknyttet denne nasjonen må brenne på et bål for min del. Det eneste som teller er at Brann vinner serien og Champions League.

HÃ¥vard

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Albert Luque
« Svar #388 på: 28. Mai 2006, 15:24 »
Hva har det med at Roeder har en annen grunn til å selge ham enn penger å gjøre? Det jeg mente var at det er større sjangse for at han forsvinner, siden han har hatt problemer med Roeder. Han vil gjerne bli i klubben sier han ja, men kanskje Roeder vil selge ham pga. problemene. Men jeg håper jo ikke det skjer og det vil no kikke skje. Jeg bare syntes det var litt trist å få en bekreftelse påat det hadde vært noe problemer mellom ham og Roeder, som Roeder hele tiden har bekreftet.

Benson

• Kaptein
    • Vis profil
Albert Luque
« Svar #389 på: 28. Mai 2006, 15:24 »
Kommer ikkje til og tilgi Roeder før han har vunnet ligagull med Newcastle, om han presterer og Selga Luque.
Mike Ashley killed the soul of Newcastle United FC [04.09.2008]