20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Alberto Luque  (Lest 217295 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Svenno

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
Albert Luque
« Svar #360 på: 21. Mai 2006, 11:15 »
Sitat
NUFranC   
Skrevet: Mai 21 10:11    Tittel:    
I en klubb som Newcastle er også støtteapparatet viktig, og jeg har tro på at de kan jobben sin. Beslutningen om Luque blir eller drar tror jeg vil bli veloverveid i alle ledd.

Amen!

Journalisten

• Inaktive brukere
  • Midtbaneanker
    • Vis profil
    • http://newutd.no/index.php?cat=8
Albert Luque
« Svar #361 på: 21. Mai 2006, 18:08 »
Det er nok helt sant. Men hvis vi skulle støtte oss til at alle i Newcastle gjør ting rett, hadde ikke dette hatt diskusjonsgrunnlag på forumet i det hele tatt. Men jeg er fullstendig enig med dere i at støtteapparatet i Newcastle kommer til å gjøre en ytterst god og veloverveid avgjørelse.

Det jeg er mer i tvil om er hvordan Albert Luque skal finne sin plass i en førsteellever. Det blir nok en svært så vanskelig problemstilling for Roeder. Skal han på kanten? Skal han frem til Owen? Og klarer han å forsvare en plass på et lag med en blomstrende N'Zogbia og et spisskåt trenerapparat?
Tore Eikeland,
Skribent, student og politiker

NewUtd.no - av supportere, for supportere!

Benson

• Kaptein
    • Vis profil
Albert Luque
« Svar #362 på: 21. Mai 2006, 18:27 »
Sitat fra: "journalisten"
Det er nok helt sant. Men hvis vi skulle støtte oss til at alle i Newcastle gjør ting rett, hadde ikke dette hatt diskusjonsgrunnlag på forumet i det hele tatt. Men jeg er fullstendig enig med dere i at støtteapparatet i Newcastle kommer til å gjøre en ytterst god og veloverveid avgjørelse.

Det jeg er mer i tvil om er hvordan Albert Luque skal finne sin plass i en førsteellever. Det blir nok en svært så vanskelig problemstilling for Roeder. Skal han på kanten? Skal han frem til Owen? Og klarer han å forsvare en plass på et lag med en blomstrende N'Zogbia og et spisskåt trenerapparat?

Er Lizzom Ameobi og Chophra for gode for han. Så ler eg høgt azz. Det kan ikkje vera mykje til støtteapparat. Må vere noko med støtteaparatet hater spanjoler eller noko anna syk grunn.
Mike Ashley killed the soul of Newcastle United FC [04.09.2008]

Journalisten

• Inaktive brukere
  • Midtbaneanker
    • Vis profil
Albert Luque
« Svar #363 på: 21. Mai 2006, 18:32 »
Nå forstår jeg ingen verdens ting av hva du mener! Hvorfor trekker du inn Ameobi og Chopra i dette her? Og vennligst skriv litt mer forståelig med litt mer forståelige setninger og mindre bruk av bokstaven "z".
Tore Eikeland,

Benson

• Kaptein
    • Vis profil
Albert Luque
« Svar #364 på: 21. Mai 2006, 20:05 »
Sitat fra: "journalisten"
Nå forstår jeg ingen verdens ting av hva du mener! Hvorfor trekker du inn Ameobi og Chopra i dette her? Og vennligst skriv litt mer forståelig med litt mer forståelige setninger og mindre bruk av bokstaven "z".

Du snakker om det vil vera vansleigt og finna plass til Luque i startelleveren. Vel Det burde ikkje vert så vanvittigt vanskeligt og funnet ein ledig spissplass til han. Luque Owen som spisspar er 2 superspisser. Owen Ameobi/Chopra er 1.
Mike Ashley killed the soul of Newcastle United FC [04.09.2008]

Journalisten

• Inaktive brukere
  • Midtbaneanker
    • Vis profil
Albert Luque
« Svar #365 på: 21. Mai 2006, 20:08 »
Det jeg mente var at det ville bli vanskelig å finne plass til Luque i startelleveren når Newcastle satser på å kjøpe to stjernespisser i sommer.

Det var derfor jeg brukte den velformulerte språkvendingen "et spisskåt trenerapparat" som et argument for hvorfor det ville bli vanskelig å finne plass til ham i Roeders startende mannskap.
Tore Eikeland,

oivind99

• Flaskebærer
  • *
    • Vis profil
Albert Luque
« Svar #366 på: 23. Mai 2006, 14:38 »
Er det trenerapparatet som er spisskåt, eller er det supporterne som koker rykte-brygg som er spisskåte? :) Jeg håper vi forsterker det bakerste leddet med et par mann, samt at vi gjerne må handle inn en goalgetter av klasse!  :D

Journalisten

• Inaktive brukere
  • Midtbaneanker
    • Vis profil
Albert Luque
« Svar #367 på: 23. Mai 2006, 17:02 »
Du kan vel ikke virkelig påstå at vi skal prioritere forsvarskjøp fremfor spisskjøp? Hvis Boumsong forsvinner er det en annen sak. Men så lenge han blir, må vi satse på å hente en måltyv av rang.
Tore Eikeland,

oivind99

• Flaskebærer
  • *
    • Vis profil
Albert Luque
« Svar #368 på: 24. Mai 2006, 13:07 »
Jeg mener at vi ikke trenger å overdrive spisshandlingen. Stallen rommer jo både Owen, Ameobi og Luque. Sistnevnte har enda til gode å overbevise, men han har potensiale. Ameobi slår liksom aldri gjennom, men er en god reserve. Selvfølgelig er dette for tynt, men siden det ikke skal bevilges midler til transfers, så må man ikke svi av alt på et par spisser. Forsvaret trenger forsterkning, i alle fall en back av kaliber, og jeg ønsker meg også en stopper av rang.

Jeg mener det holder å kjøpe inn én angriper, så fremst denne er god! Kuyt er et potensielt slikt kjøp. Får man Eidur Gudjohnsen billig så kan man gjerne kjøpe inn han også, men det er ikke til å stikke under en stol at Newcastle slapp inn altfor mange mål i den nylig avsluttede sesongen, så jeg håper vi kan begrense de inslupne målene ved å forsterke forsvaret. Men forsåvidt liker jeg Keegan-filosofien om at det er bedre å vinne 4-3 enn 1-0, så vi trenger noen som kan omsette det midtbanen skaper om til mål! En skadefri Owen og en innkjøpt goalgetter fikser denne biten bra :D

Ã…smund

• Kaptein
  • Lala lala Geordie!
    • Vis profil
Albert Luque
« Svar #369 på: 24. Mai 2006, 14:08 »
La oss heller ikke glemme Chopra som faktisk var mye viktigere fremover på banen for nufc de siste kampene en det Ameobi var og nok aldri har vært. Chopra er uten kontrakt men er jo blitt oppfordret av Roeder til å skrive under på den nye kontrakten han er blitt tilbudt. Det håper jeg skjer, jeg vil nødig se han spille for Watford!

GMC

• Kaptein
  • TOON ARMY, TOON ARMY!!!!
    • Vis profil
Albert Luque
« Svar #370 på: 24. Mai 2006, 14:34 »
Newcastle bør gjøre alt for å beholde en så sulten og lokal spiller som Chopra. Han vil gjøre det bra for klubben i fremtiden.

amt

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Albert Luque
« Svar #371 på: 24. Mai 2006, 17:58 »
Sitat fra: "Åsmund Singstad"
La oss heller ikke glemme Chopra som faktisk var mye viktigere fremover på banen for nufc de siste kampene en det Ameobi var og nok aldri har vært. Chopra er uten kontrakt men er jo blitt oppfordret av Roeder til å skrive under på den nye kontrakten han er blitt tilbudt. Det håper jeg skjer, jeg vil nødig se han spille for Watford!

latterlig å påstå. ameobi hadde en god sesong, spesielt mot slutten. Han er langt bedre enn hva chops noen gang blir! Men det svinger desverre litt for mye for begge de to. Ameobi er bedre men det virker som om chops har mer å gi på innsats!
Andreas Martins

Lasse

• Kaptein
    • Vis profil
    • http://www.brann.no
Albert Luque
« Svar #372 på: 24. Mai 2006, 18:00 »
Hvilken Ameobi er det du har sett? For Shola Ameobi i Newcaslte United Football Club gjorde en forferdelig sesong.
Norsk fotball, Norge og all reaksjonær nisseluementalitet som er tilknyttet denne nasjonen må brenne på et bål for min del. Det eneste som teller er at Brann vinner serien og Champions League.

amt

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Albert Luque
« Svar #373 på: 24. Mai 2006, 18:04 »
han har ihvertfall aldri hatt en bedre sesong! :P

nei alvorlig talt så hadde nok ikke ameobi noen rævva sesong! Noe som sikkert kan forklares med at han fikk mye spilletid selv om han faktisk var skadet og fikk smertestillende før hver kamp. Var han tilgjengelig så ble han brukt. kan sikkert forklares med at owen var skadet. men owen hadde nok satt hvem som helst ut av laget.
Andreas Martins

André S

• Kaptein
    • Vis profil
Albert Luque
« Svar #374 på: 24. Mai 2006, 18:35 »
Shola hadde en variabel sesong hvor han svingte fra veldig bra til veldig dårlig. Synes han var god på slutten av sesongen...