20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Alberto Luque  (Lest 217166 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Ã…smund

• Kaptein
  • Lala lala Geordie!
    • Vis profil
Albert Luque
« Svar #345 på: 10. Mai 2006, 10:11 »
Det eneste som er sikkert;er at det er noe  vi ikke vet her. Kan være en konflikt?

DanMan

• Gjest
Albert Luque
« Svar #346 på: 10. Mai 2006, 10:36 »
Roeder har flere ganger hevdet hardnakket at det ikke er en konflikt, bare et spørsmål om match fitness og slike rent fotballfaglige grunner. Derimot har ikke Luque selv sagt all verden, og det spørs om han ikke ser noe annerledes på saken. Ikke vet jeg.. Håper bare vi får en avklaring snart.

plebbster

• Gjest
Albert Luque
« Svar #347 på: 10. Mai 2006, 14:01 »
En så god spiller blir ikke satt til side av en så god manager uten at det har vært noe slag og spark på gang. Jeg tror Luque stikker ganske kjapt hvis Roeder fortsetter som manager neste sesong.

Tommy Sten

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Albert Luque
« Svar #348 på: 10. Mai 2006, 14:22 »
Kall meg gjerne naiv,men jeg har fortsatt tro på Luque..Bare han får spilt seg i form og blir vant til PL,så kommer nok målene rennende (får vi håpe :roll:  )
Asked to describe Wise, Keegan, who had a 2½-hour training-ground chat with the former Leeds manager on Thursday, replied, "Short."

Thomas Beckheim

• Kaptein
    • Vis profil
Albert Luque
« Svar #349 på: 10. Mai 2006, 14:40 »
Sitat fra: "Tommy Sten"
Jeg skjønner ikke hva som feiler Roeder, jeg hadde valgt Luque foran Chopra om så Luque hadde spilt med nettingstrømper og eyeliner

Glad ikke du er manger hvertfall!!

Luque blir nok solgt i sommer om det kommer noen bud!

lucky_luque

• Supersub
    • Vis profil
Albert Luque
« Svar #350 på: 10. Mai 2006, 14:48 »
luque kommer sterk tilbake neste sesong. Da blir han like god som henry og scorer 27 mål... :D

Thomas Beckheim

• Kaptein
    • Vis profil
Albert Luque
« Svar #351 på: 10. Mai 2006, 14:50 »
Hadde jo bare vært kjeme bra det, men har min tvil ja!

plebbster

• Gjest
Albert Luque
« Svar #352 på: 10. Mai 2006, 15:00 »
Sitat fra: "Tommy Sten"
Kall meg gjerne naiv,men jeg har fortsatt tro på Luque..Bare han får spilt seg i form og blir vant til PL,så kommer nok målene rennende (får vi håpe :roll:  )

Det er vanskelig å bli vant til en liga du ikke spiller kamper i. Og spilletiden kommer nok ikke så lenge Roeder er manager.

Tommy Sten

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Albert Luque
« Svar #353 på: 10. Mai 2006, 15:04 »
Roeder er så fall en idiot
Asked to describe Wise, Keegan, who had a 2½-hour training-ground chat with the former Leeds manager on Thursday, replied, "Short."

GMC

• Kaptein
  • TOON ARMY, TOON ARMY!!!!
    • Vis profil
Albert Luque
« Svar #354 på: 20. Mai 2006, 17:32 »
Synes det er rett og slett synd å selge Luque. Målet mot  Celtic burde gidd han mer tid. Solano har gått ut og sagt at han kommer sterke neste år, men det ser ut som han vinket hade til Newcastle fansen sammen med Shearer.

Svenno

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
Albert Luque
« Svar #355 på: 20. Mai 2006, 19:03 »
Sitat
Målet mot Celtic burde gidd han mer tid.

Dummeste jeg har hørt. En hver spiss/ving burde score på en slik sjangse. Luque får akkorat den muligheten han trenger til å bevise om han er verdt å satse på. Det er derfor vi har ett STØTTEAPPARAT! De vet 100 ganger bedre enn oss om han er verdig å spille i klubben. Drit i prislappen, det var en klassisk Fat Fred-tabbe. Det gjenstår å se om han er verdt pengene. Jeg håper det, men som jeg har sagt før - den beslutningen Roeder og støtteapparatet tar tror jeg er den beste for klubben.

GMC

• Kaptein
  • TOON ARMY, TOON ARMY!!!!
    • Vis profil
Albert Luque
« Svar #356 på: 20. Mai 2006, 22:33 »
Tok en stund før spillere som Henry og Pires fant seg til rette i England, derfor synes eg det er feil å selge Luque nå. Men for all del, får vente å se hva Roeder og co gjør.

Benson

• Kaptein
    • Vis profil
Albert Luque
« Svar #357 på: 20. Mai 2006, 23:15 »
Sitat fra: "Svenno"
Sitat
Målet mot Celtic burde gidd han mer tid.

Dummeste jeg har hørt. En hver spiss/ving burde score på en slik sjangse. Luque får akkorat den muligheten han trenger til å bevise om han er verdt å satse på. Det er derfor vi har ett STØTTEAPPARAT! De vet 100 ganger bedre enn oss om han er verdig å spille i klubben. Drit i prislappen, det var en klassisk Fat Fred-tabbe. Det gjenstår å se om han er verdt pengene. Jeg håper det, men som jeg har sagt før - den beslutningen Roeder og støtteapparatet tar tror jeg er den beste for klubben.

Voldsom tru på støtteapparetet du.
Mike Ashley killed the soul of Newcastle United FC [04.09.2008]

Svenno

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
Albert Luque
« Svar #358 på: 21. Mai 2006, 10:59 »
Selvfølgelig har jeg det. Det er en grunn til at klubber har støtteapparat, og jeg velger å tro at de kan jobben sin.

NUFranC

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Albert Luque
« Svar #359 på: 21. Mai 2006, 11:11 »
I en klubb som Newcastle er også støtteapparatet viktig, og jeg har tro på at de kan jobben sin. Beslutningen om Luque blir eller drar tror jeg vil bli veloverveid i alle ledd.
Who else...... Alan Shearer