20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Alberto Luque  (Lest 217249 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

André S

• Kaptein
    • Vis profil
Albert Luque
« Svar #330 på: 02. Mai 2006, 10:25 »
Hvor mange gang må folk egentlig si det??? Det er helt sikkert en grunn til at Luque ikke spiller. Hadde han vært god nok kan jeg ikke se en eneste grunn til at han ikke skulle fått spille, og vil jeg tro at dere ikke kan heller?

Utenom at Roeder og Souness er bilnde idioter som ikke har peiling på fotball?

Benson

• Kaptein
    • Vis profil
Albert Luque
« Svar #331 på: 02. Mai 2006, 11:04 »
Sitat fra: "Supersylthe"
Hvor mange gang må folk egentlig si det??? Det er helt sikkert en grunn til at Luque ikke spiller. Hadde han vært god nok kan jeg ikke se en eneste grunn til at han ikke skulle fått spille, og vil jeg tro at dere ikke kan heller?

Utenom at Roeder og Souness er bilnde idioter som ikke har peiling på fotball?

Kva grunn sko det ha vert :roll:
Og ka faen blande du Souness inn for  :shock:
Mike Ashley killed the soul of Newcastle United FC [04.09.2008]

André S

• Kaptein
    • Vis profil
Albert Luque
« Svar #332 på: 02. Mai 2006, 11:19 »
At han er i elendig forfatning, at trenerne ikke føler han er god nok for eks. Det kan også være grunner de ikke har gått ut offentlig med...

Luque spilte heller ikke så mye under Souness etter at han ble skadefri...

Hvorfor tror du Luque ikke får spille dA?

DanMan

• Gjest
Albert Luque
« Svar #333 på: 02. Mai 2006, 15:18 »
Luque spilte heller ikke så mye under Souness etter at han ble skadefri..

4 kamper fra start, samt 4 kamper som innbytter.

Under Roeder har det kun blitt 4 kamper som innbytter.

Førre

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Albert Luque
« Svar #334 på: 08. Mai 2006, 17:24 »
Jeg håper Newcastle finner plass og ressurser til å beholde Luque i troppen neste sesong. Jeg føler at han ikke har fått blomstret og vist hva han kan under Roeder og håper at den ''nye manageren'' vil satse på Luque mer enn Roeder. Alle her inne vet at Luque kan, han var ikke på landslaget og en av PD  beste spiller for ingenting. Jeg sier ikke at han kommer til å blomstre med en gang, men å gi han tid og spilletid til å venne seg mer til den engelske fotballen hadde vært avgjørende. Jeg husker Henry slet i Arsenal det første året  p.g.a den engelske spillestilen, men se på han nå! Kanskje den beste spilleren i PL. Så jeg vil bare ønske Luque lykke til og håper han finner nok selvtillit til å ikke gi opp Newcastle.

lucky_luque

• Supersub
    • Vis profil
Albert Luque
« Svar #335 på: 08. Mai 2006, 17:29 »
la oss også håpe at han scorer 27 mål neste sesong!

André S

• Kaptein
    • Vis profil
Albert Luque
« Svar #336 på: 08. Mai 2006, 18:00 »
Sitat fra: "DanMan"
Luque spilte heller ikke så mye under Souness etter at han ble skadefri..

4 kamper fra start, samt 4 kamper som innbytter.

Under Roeder har det kun blitt 4 kamper som innbytter.

Og hvem av dem tok flest poeng? :P

DanMan

• Gjest
Albert Luque
« Svar #337 på: 09. Mai 2006, 10:51 »
Selvsagt Roeder, men jeg føler ikke akkurat at det ene og alene skyldes hans eventyrlige mistillit til Luque.

André S

• Kaptein
    • Vis profil
Albert Luque
« Svar #338 på: 09. Mai 2006, 17:37 »
Selvsagt ikke. Var mest spøk. Men jeg tror det er en grunn til at Luque ikke spiller... Og den grunnen tror jeg ikke er at han er god nok for startellverene, men blir totalt oversett av Roeder...

DanMan

• Gjest
Albert Luque
« Svar #339 på: 10. Mai 2006, 08:27 »
Skjønner.  :wink:

Men det er rett og slett ille at en spiller med så gode egenskaper som Luque rett og slett råtner på rot as we speak. Trodde alt skulle løse seg etter møtet de hadde, men det virker nå mer og mer åpenbart at Roeders løfter i media om at begge parter nå var enige om det viktigste, ikke helt har rot i virkeligheten likevel. Skuffende.

Ã…smund

• Kaptein
  • Lala lala Geordie!
    • Vis profil
Albert Luque
« Svar #340 på: 10. Mai 2006, 08:30 »
Er nok Luque som har skuffet og ikke motsatt. Har heller ikke sett Solano gått ut og støttet han i media heller. Men det er jo litt typisk spanske spillere å tro at når de imponerer i kamp så trenger de ikke imponere på trening. Men Luque kan jo ikke imponere noen plass!

DanMan

• Gjest
Albert Luque
« Svar #341 på: 10. Mai 2006, 08:41 »
Sitat fra: "Åsmund Singstad"
Har heller ikke sett Solano gått ut og støttet han i media heller.

Take a looksy

Forstår at Luque har hatt det ille etter en så alvorlig skade, og at hans "fitness" og "sharpness" ikke er på topp, men kan da noen forklare meg hvorfor Luque ikke får innhopp på slutten av kamper? Hvordan en benk kjemisk renset for spisser likevel greier å utelate Luque? Han er jo knapt med i troppen i det hele tatt! Ikke rart det er vanskelig å tilvenne seg engelsk fotball og mentalitet.

Ã…smund

• Kaptein
  • Lala lala Geordie!
    • Vis profil
Albert Luque
« Svar #342 på: 10. Mai 2006, 08:42 »
Skrev feil, mente i det siste :oops:  :oops:  Visste han hadde gjort det før.

DanMan

• Gjest
Albert Luque
« Svar #343 på: 10. Mai 2006, 08:47 »
Ok.  :wink:

Regner med at Solano fortsatt står for det han sa, og dermed slipper å komme med stadig nye støtteerklæringer. Det er vel først når noe nytt skjer (eksempelvis at Solano ikke lenger støtter Luque, noe jeg forøvrig ikke tror vil skje) at det er noen vits for Solano å komme med nye kommentarer.

Tommy Sten

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Albert Luque
« Svar #344 på: 10. Mai 2006, 10:09 »
Jeg skjønner ikke hva som feiler Roeder, jeg hadde valgt Luque foran Chopra om så Luque hadde spilt med nettingstrømper og eyeliner
Asked to describe Wise, Keegan, who had a 2½-hour training-ground chat with the former Leeds manager on Thursday, replied, "Short."