20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Alberto Luque  (Lest 217102 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Mack

• Kaptein
    • Vis profil
    • http://magnar.com
Albert Luque
« Svar #315 på: 19. April 2006, 10:25 »
Hvis så er tilfelle burde det vel være enkelt å diskutere og dokumentere ved å finne fram gamle sitater.
Toon, Toon,
Black and white army

Kesse

• Kaptein
    • Vis profil
Albert Luque
« Svar #316 på: 19. April 2006, 13:59 »
Sitat fra: "Tommy Sten"
Sitat fra: "Lasse"
Kjenner jeg folka her på forumet rett, så elsker vel alle Luque nå?

Og de har alltid støttet han? Jada, dere har vel ren samvittighet på akkurat det punktet? Tenkte meg det ja...

Jeg har ihvertfall det.

Kunne ikke sagt det bedre selv. Det finnes en del hyklere innpå her som bare er med laget og enkeltspillere når det er medgangstider :roll:

Jasså? Så man er en hykler fordi man ikke er imponert over det Luque har gjort hittil i år men syntes at det var bra at han skorte et mål??

Jeg tror alle er på forumet er med uansett, kan vel ikke akkurat si at denne sesongen har vært noe å skryte av..

André S

• Kaptein
    • Vis profil
Albert Luque
« Svar #317 på: 19. April 2006, 14:38 »
Helt enig Kesse... Ting som blir skrevet her er så dumt at jeg ikke finner ord... Det er ikke akkurat som om Luque har blitt kåret til verdens beste spiller... Han utnyttet en gedigen forsvarstabbe mot Premier Leagues desidert dårligste lag og scorte med en elegant avslutning...

For all del, det var et fint mål og det var kjekt at han scorte, og selv om man ikke har støttet Luque i tykt og tynt må det da være lov å glede seg over at han har scort...

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
Albert Luque
« Svar #318 på: 19. April 2006, 16:35 »
Såklart!
Jeg har gradvis mistet mye av trua på Ameobi ettersom han aldri har klart å vist seg stabilt god nok, men jeg gleder meg fortsatt veldig over at han scorer! Luque har jeg alltid hatt trua mot, og jeg syns han viste flere glimt av hvorfor mot Mackems, så jeg håper det kan være en forløsende faktor, for der er SVÆRT mye glede i en Luque med tillit og i form!
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

annern

• Kaptein
    • Vis profil
Albert Luque
« Svar #319 på: 19. April 2006, 20:02 »
Nå kommer luque til å bli vurdert som en seriøs innbytter, eller en som kan starte. før var det bare å gi ham de siste 10minuttene for å venne ham til spillestilen i england. Luque har jobbet knallhart, og har slitt med diverse problemer. Jeg håper dette blir gjennombruddet for ham.

En annen glede var at 2`er lagets evige målkonge Chopra kom inn og fikk et mål. Han jobbet godt og har bidratt til 2 snuopperasjoner på 2 kamper nå. Han bør også bli vurdert seriøst i de neste kampene.

Mot West brom kunne jeg gost sitt for meg Chopra helt på topp, med Luque som en fiks tilrettelegger litt bak Chopra.

Jeg synes ikke det funka med dyer på topp mot sunland. det ble altfor ensformig med konstante løpeballer i bakrom.
(     ""    )
 \   NU  /
   \ FC /
     \  /

Lasse

• Kaptein
    • Vis profil
    • http://www.brann.no
Albert Luque
« Svar #320 på: 19. April 2006, 21:20 »
Dere misforstod jo tydeligvis.

Det jeg mente var at ene dagen så er Luque en spiller som må selges og at det var ett teit kjøp. Plutselig putter han, og da tenkte jeg med meg selv "Nå er det sikkert mange av de som var i mot han som kommer til å skryte uhemmet av ham".

Og det var det jeg meddelte med dere. Men hey, ta det med en klype salt hvis ikke du følte deg truffet. Jeg bare tenkte høyt.
Norsk fotball, Norge og all reaksjonær nisseluementalitet som er tilknyttet denne nasjonen må brenne på et bål for min del. Det eneste som teller er at Brann vinner serien og Champions League.

Tønsberg

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Albert Luque
« Svar #321 på: 19. April 2006, 21:31 »
Luque har ikke hatt det lett som spiller når han kom til newcastle. Noen få kamper. Så ble han skadet. Å det er noe som ikke føles bra.  Å det å flytte til et annet land er ikke akkurat lett heller. I det mest har han  oppbygget seg etter hvert som skaden ble bedre. Så må man bare se det posivtive i det. Så var han tilbake etter skaden. Å fikk noen kamper, men slet å få mål. Deretter ble han benkslitter. Å når man får et mål. Så er det en herlig følese. Så det har ikke hvert lett å være han i den sesongen.

folesvert

• Gjest
Albert Luque
« Svar #322 på: 19. April 2006, 23:09 »
oki doki

oeyhope

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
Albert Luque
« Svar #323 på: 30. April 2006, 05:25 »
Nå synes jeg synd på Albert Luque! Roeder sier Luque presterer godt på trening hver uke, og gir alt for å komme tilbake til troppen. Når jeg så dagens tropp ble jeg virkelig skuffet! En mann som Albert Luque bør plasseres i troppen til Newcastle, uansett! Dette er for dårlig av Glenn Roeder. JA, jeg er klar over at han har gjort en fantastisk jobb!

Bir Roeder ansatt som manager i Newcastle, bør Luque be om transfer for ikke å ødelegge sitt liv som fotballspiller! Da denne karen scoret siste målet mot Sunderland, så vi alle hvor mye dette betydde for han. Han ofrer alt for klubben og gjør alt for å tilfredstille supporterene. Er ikke dette nok til å komme i troppen, synes jeg oppriktig synd på denne fantastiske spilleren!

Mulig dette innlegget ble jævlig feil formuler, da jeg har drukket altfor mye pints ikveld. Uansett så er budskapet mitt! Luque er er en fantastisk spiller, får han ikke spille i newcastle, bør han be om transfer og redde karieeren sin!

Det er en skam att denne spilleren blir satt til side, istedenfor Chopa/Ameobi

P.S Dette innlegget er skrevet rett i fra sjelen, i 2% promille. Jeg tar ingen ansvar for skrivefeil og formuleringer.

Øyvind:)

Øyvind.

Lasse

• Kaptein
    • Vis profil
    • http://www.brann.no
Albert Luque
« Svar #324 på: 30. April 2006, 12:41 »
Hvis du har hatt 2 i promille, må jeg ærlig innrømme at du er dyktig. Jeg hadde nok ikke klart å skrive mitt eget navn en gang. Men nok om det.

Jeg er fullstendig enig i det du skriver. Jeg vil også legge til at om (gud forby) Luque forlater oss, så er det alle andre enn hans feil. Han har gjort det han kan for å prestere, og har gjort det godt. Han har enkelt og greit bare ikke fått tilitt hos Roeder/Mr.S, noe han burde fått.
Norsk fotball, Norge og all reaksjonær nisseluementalitet som er tilknyttet denne nasjonen må brenne på et bål for min del. Det eneste som teller er at Brann vinner serien og Champions League.

Noreng

• Gjest
Albert Luque
« Svar #325 på: 30. April 2006, 13:31 »
Nå har Owen og Emre sagt at de vil bli. Eneste jeg ber om er at Luque går ut å sier at han vil bli også:)

Kesse

• Kaptein
    • Vis profil
Albert Luque
« Svar #326 på: 30. April 2006, 13:33 »
Får vi en god pris for ham så syntes jeg det er greit at han drar. Men hvis vi må selge til spottpris så vil jeg at han skal prøve enda en sesong...

Noreng

• Gjest
Albert Luque
« Svar #327 på: 30. April 2006, 13:34 »
Blir Martin O`Neill manager, tror jeg vi har Luque som Newcastle spiller 1. september.

djmattis

• Gjest
Albert Luque
« Svar #328 på: 30. April 2006, 18:39 »
Tviler på at et lag vil kjöpe han for 11 mill som vi gjorde når han värt skadet og ikke fått spillt.
Syns vi burde la denne mannen få sjansen nå.
Og er dypt skuffet over at ikke Roeder har gjort nettopp dette.
Er bare helt ufattelig at roeder ikke bruker han mere, jeg klarer bare ikke å skjönne det.
Kjöper fyren for 11 mill og setter han på benken.
Det funker bare ikke spör du meg.

folesvert

• Gjest
Albert Luque
« Svar #329 på: 02. Mai 2006, 01:17 »
... spiller ikke Luque mot Chelsea (må i alle fall komme inn i andre), blir jeg jævlig skuffet over Roeder. Da holder han mange fans og ikke minst Luque for narr.