20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Alberto Luque  (Lest 216480 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
Floppen Luque?
« Svar #60 på: 12. Des. 2005, 15:21 »
Det hadde vel heller sine taktiske grunner. Vi trengte styrke på banen, og det ble lagt opp til en mer direkte stil denne kampen. Og grepet Souness gjorde slo riktig ut.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

chickenman

• Kaptein
    • Vis profil
Floppen Luque?
« Svar #61 på: 12. Des. 2005, 22:30 »
Satser på at vi får se en Luque i form snart, men han trenger spilletid får å komme i form! Men uten tvil en av de med størst potensiale i seg bare han greier å få det ut. Men til det trenger han match trening. Ameobi var det ikke noe å klage på, på Lørdag, styrken hans var nok som Eilertsen sier viktig, og det var nok derfor riktig å sette ham på banen i stedet for Luque.

Nordin

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
    • http://www.newutd.com
Floppen Luque?
« Svar #62 på: 17. Des. 2005, 19:57 »
Ameobi er totalt useless. Hvorfor i alle dager kommer ikke Luque inn i løpet av kampen? Er det noe vits i å ha ham på benken dersom han ikke er matchklar? Ameobi var både sliten og totalt ute av form i dag, men allikevel ble han ikke byttet ut, til tross for at vi hadde 2 bytter igjen på tampen. Hvis vi neste kamp starter med enten Ameobi eller Elliott, så begynner jeg faen meg å lure på dømmekraften til Souness. Det må da finnes en eller annen venstreback på Tyneside som er bedre enn Elliott?
NewUtd.no: av supportere - for supportere!

Noreng

• Gjest
Floppen Luque?
« Svar #63 på: 17. Des. 2005, 20:30 »
Sitat fra: "Nordin"
Det må da finnes en eller annen venstreback på Tyneside som er bedre enn Elliott?

Vi kan helt sikkert finne en bedre en på resservelaget!! Vi må få Luque i form til Liverpool kampen!

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
Floppen Luque?
« Svar #64 på: 18. Des. 2005, 10:44 »
Akkurat nå er det jævlig irriterende at vi ikke fikk Boa Morte. Gutten fortsetter å storspille for Fulham. Han er også svært sjelden skadet.
"Ler og godtar meg over dei er inne som er forbanna på Ashley og Co. No gidde eg ikkje innpå denne tråden meir og lese om alle som meinar Ashley er verdens mest gnitne person, kor KATASTROFE denne sommaren har vore, kor REVVA klubben verte styrt."

Lars

• Flaskebærer
  • *
    • Vis profil
Floppen Luque?
« Svar #65 på: 18. Des. 2005, 13:15 »
Sitat fra: "Asbjørn"
Akkurat nå er det jævlig irriterende at vi ikke fikk Boa Morte. Gutten fortsetter å storspille for Fulham. Han er også svært sjelden skadet.

Tenkte det samme selv når jeg så han dunke inn målet i går...

Men har fortsatt stor tro på Luque og tror vi vil få mye glede av en revansjesugen spiller som gjerne vil bli med til VM i Tyskland!

Noen som kan gi meg en forklaring på hvorfor han ikke får sjansen?

Mer enn god nok tid til å la han få spille... Ameobi hadde jo ingenting å by på!

Lasse

• Kaptein
    • Vis profil
    • http://www.brann.no
Floppen Luque?
« Svar #66 på: 18. Des. 2005, 16:47 »
Sitat fra: "Kristoffer Eilertsen"
Det hadde vel heller sine taktiske grunner. Vi trengte styrke på banen, og det ble lagt opp til en mer direkte stil denne kampen. Og grepet Souness gjorde slo riktig ut.

så du mener at det var BRA at Ameobi spillte?!?!?
Norsk fotball, Norge og all reaksjonær nisseluementalitet som er tilknyttet denne nasjonen må brenne på et bål for min del. Det eneste som teller er at Brann vinner serien og Champions League.

Ã…smund

• Kaptein
  • Lala lala Geordie!
    • Vis profil
Floppen Luque?
« Svar #67 på: 18. Des. 2005, 16:51 »
He was and is utterly rubbish! Same about Faye!

Nordin

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
Floppen Luque?
« Svar #68 på: 18. Des. 2005, 18:47 »
Sitat fra: "Åsmund Singstad"
He was and is utterly rubbish! Same about Faye!

Faye har spilt som en gud de siste 3 kampene. Forstår ikke hvorfor du drar ham inn her.

Ã…smund

• Kaptein
  • Lala lala Geordie!
    • Vis profil
Floppen Luque?
« Svar #69 på: 18. Des. 2005, 18:52 »
Javel?? Det eneste postive han gjorde i går var en målgivende pasning. Ellers sprang han mye rundt mellom spillet. Ingen viktige taklinger og mange feilpasninger. Syns ikke han var noe god!

Nordin

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
Floppen Luque?
« Svar #70 på: 18. Des. 2005, 22:25 »
Du aner ikke hvor mye jeg har ønsket Faye til helvete bort fra Tyneside denne sesongen. Han har spilt rævva i nesten alle kampene han har spilt. Men den siste tiden har han imponert stort. Vi kan ikke være så trangsynte å si at en spiller alltid spiller dårlig, bare fordi han ikke har slått til. Selvtillit betyr uendelig mye i fotball. Faye spiller om dagen med stor selvtillit, og da klarer han også å bruke kvalitetene sine.

Foruten målgivende i kampen i går gjorde Faye mye grovarbeid sammen med Parker. Han var også meget trygg med ballen, og klarte i motsetning til spillere som Bramble og Elliott, å roe ned spillet når The Hammers presset som mest. Han mistet riktignok ballen én gang i farlig posisjon, noe han ikke bør gjøre igjen. Ellers var det bra. Han viste også snev av teknikk(!) i enkelte situasjoner. Synes Faye gjorde en bra match jeg, og de fleste som har satt spillerbørs er enige med meg.

Dersom Faye fortsetter som han har gjort i det siste så vil jeg gjerne beholde ham!

Thomas Beckheim

• Kaptein
    • Vis profil
Floppen Luque?
« Svar #71 på: 18. Des. 2005, 23:18 »
Tror ikke at Faye kommer til å bli solgt i januar heller. Bowyer går nok før Faye.

Det kjipe er jo at Faye blir vekke 1 mnd. med Afrika mesterskapet, så kommer vel han tilbake skadd eller helt ute av det igjen!!

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
Floppen Luque?
« Svar #72 på: 19. Des. 2005, 00:09 »
Sitat fra: "Lasse"
Sitat fra: "Kristoffer Eilertsen"

så du mener at det var BRA at Ameobi spillte?!?!?

Dette var mot Arsenal. Sier ikke nødvendigvis det var bra, men da var spilte han til godkjent, og taktikken lyktes. Dermed var det i og for seg rett.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

chickenman

• Kaptein
    • Vis profil
Floppen Luque?
« Svar #73 på: 19. Des. 2005, 10:08 »
Hvordan var egentlig Ameobi mot West Ham? Poengene i kamp tråden har variert litt ut fra øyet som ser...
Nå snakker vi om Luque som kan bli en flopp her, men det som er mest bekymringsverdig er at dersom han blir en flopp tror jeg klubben er i ferd med å bidra til å gjøre ham til en. Han kom til en ny klubb, i en ny liga i et nytt og ukjent land, og fikk altfor tidlig et altfor langt skadeavbrekk. Det bor et enormt potensiale i Luque men han trenger å få spille for å få det ut og det får han ikke! Desto lengre tid det går, detso vanskeligere blir det for ham også. Ameobi har etter min mening fått mer enn nok av sjanser. Jeg vil GJERNE se Luque i start 11'ern mot Liverpool Annen juledag. Kan hende han vokser et par hakk på en stor oppgave. Han MÅ iallfall få muligheten til å spille seg god!

Arild Skjæveland

• Gjest
Re: Floppen Luque?
« Svar #74 på: 20. Des. 2005, 02:31 »
Luque er ein glimrande spelar eg gjerne ville ha til Liverpool i sumar. Du kan då for fanken ikkje kalle ein spelar ein flopp allereie.

Alle som har sett han for Deportivo veit kva han kan, og han kjem nok til å blomstre i Premier League og etterkvart, det føler eg meg sikker på.