20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Alberto Luque  (Lest 215824 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Frode

• Kaptein
    • Vis profil
Sv: Alberto Luque
« Svar #1350 på: 21. April 2010, 19:48 »
Sko likt og hørt eksempler på andre toppspillere som har blitt behandlet som dritt i 2 år uten så mykje som og kny. Men det finnes nok ikkje mange av dei.

Tidligere Ajax, Milan, Barcelona og Chelsea spiller Winston Bogarde er kansje et eksempel. Kun en håndfull kamper på 4-5 sesonger for Chelsea, men også han mente han hadde for god lønn til å bytte klubb. Satt heller på tribunen ut kontraktstiden med Chelsea, som også ble hans siste klubb.

Et kjent utsagn fra Bogarde selv: 'This world is about money, so when you are offered those millions you take them. Few people will ever earn so many. I am one of the few fortunates who do. I may be one of the worst buys in the history of the Premiership but I don't care."

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1351 på: 21. April 2010, 20:58 »
Så ærlig var jo nesten Alberto Luque også, han har sagt ganske klart fra at han dro på grunn av pengene, og flere overgangsmuligheter gikk også i vasken fordi Luque hadde for høye lønnskrav. Derfor er det ingen som helst grunn til å ha noen sympati overhodet med disse spillerne, og at de har blitt behandlet som dritt er et særs latterlig utsagn.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1352 på: 21. April 2010, 21:39 »
At en har et forvridd syn på en enkelt spiller er så sin sak. Men det jeg virkelig ikke skjønner hvordan det er mulig å "ikke lenger" være Newcastle-supporter.
Det er en fullstendig umulig situasjon for meg å sette meg inn i.
Jeg kan ikke forstå at det er fysisk mulig.
Jeg kan ikke helt se hvordan jeg skulle miste de følelsene jeg har for Newcastle.
Men så er da heller ingen enkeltpersoner større enn klubben i mine øyne. Det er Newcastle jeg har forelsket meg i, selv om jeg var aldri så mye Shearer-fan da jeg først meldte meg inn i NUSSC høsten 1996.

Et nedrykk til en lavere divisjon bare forsterket følelsene.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1353 på: 21. April 2010, 22:15 »
Jepp - og en annen ting. Dersom en hadde fått for seg dette forvridde synet om at folka i klubben hadde behandla Luque som dritt - så er verken manager eller klubbeier, eller noe andre selve klubben, selve sjela.
Det er mulig jeg måtte mene at Steven Taylor har blitt dårlig behandla i kjølvannet av episoden med Carroll, hypotetisk må understrekes. Men det kunne fortsatt ikke falle meg inn å hate klubben av den grunn. Uansett hvor forferdelig klubben måtte drives i perioder, man forlater den ikke. Da kan man rett og slett ikke betegne seg som en skikkelig supporter på noen som helst måte.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

Geir

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1354 på: 21. April 2010, 22:27 »
Glimrende innlegg. Akkurat sånn fungerer det.

Benson

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1355 på: 22. April 2010, 00:19 »
Er jo såklart ikkje bare klubben er like mykje fansen. Spillerne er heller ikkje noke og vere stolt av. Men det er jo ikkje så rart når det spiller i en klubb fullstendig blottet for disiplin og retninslinjer.
..Og Ka er det igjen av sjela da? ... sportsdirect.com@St. James' Park Park ?

Mike Ashley killed the soul of Newcastle United FC [04.09.2008]

Benson

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1356 på: 22. April 2010, 00:27 »
Sko likt og hørt eksempler på andre toppspillere som har blitt behandlet som dritt i 2 år uten så mykje som og kny. Men det finnes nok ikkje mange av dei.

Tidligere Ajax, Milan, Barcelona og Chelsea spiller Winston Bogarde er kansje et eksempel. Kun en håndfull kamper på 4-5 sesonger for Chelsea, men også han mente han hadde for god lønn til å bytte klubb. Satt heller på tribunen ut kontraktstiden med Chelsea, som også ble hans siste klubb.

Et kjent utsagn fra Bogarde selv: 'This world is about money, so when you are offered those millions you take them. Few people will ever earn so many. I am one of the few fortunates who do. I may be one of the worst buys in the history of the Premiership but I don't care."

det er jo meir eit eksempel på ein spiller som behandler klubben dårlig enn motsatt.
Ang at han ikkje forsvann tidligere så er det fordi nufc blokka transfer 2 ganger pga roeder trengte luque for og fylle opp benken.

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1357 på: 22. April 2010, 01:14 »
Er jo såklart ikkje bare klubben er like mykje fansen. Spillerne er heller ikkje noke og vere stolt av. Men det er jo ikkje så rart når det spiller i en klubb fullstendig blottet for disiplin og retninslinjer.
..Og Ka er det igjen av sjela da? ... sportsdirect.com@St. James' Park Park ?

Nei, jeg antar Luque hadde gjort som Jose Enrique, Colo og Jonas og tatt veien ned til CCC for å  spille CCC-fotball når en kunne gått til Primera. Spesielt med tanke på gode muligheter for VM-spill påfølgende sommer. Samme kan sies om flere av dagens spillere, som har sett selv selv i speilet og innsett at vi skal rette opp feila vi har gjort, og skaffe PL-plass igjen.
Luque har ikke ryggrad til dette - for Luque var for oss en overlønna gloryhunter som gav seg faen i klubben vår.
Fansen? Er den for lojal, er det det du sier? Siden de reiser i hopetall for å gi støtte til laget mot lag som Scunthorpe og Plymouth?

Benson

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1358 på: 22. April 2010, 14:55 »
Sorry men sjønner ingenting om ka du snakker om no Kristoffer
Samenligner du Colo med Luque ? Isåfall sjønner du ikkje ka saken dreier seg om.

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1359 på: 22. April 2010, 15:19 »
Saken dreier seg om flopper som hadde gutsen til å motbevise at de kun var her for pengens skyld. Luque viste aldri en slik vilje. Syns ærlig talt du har et helt sjukt syn på dette.

Benson

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1360 på: 22. April 2010, 15:42 »
Veit ikkje ka ein kaller å holde ut og møte opp på trening i 2 år med en trener som fryser deg ut og gir heller venstrekanten til dm matty pattison selv om en nettopp har senket lfc 2 alene er, og d en får igjen? er at en nermest blir mobbet en i full offentlighet med å bl anna å  bli sent alene til oppvarming etter alle byttene er brukt opp. Eller d å endelig få en sjange i europacupen mot palermo. Score matchvinnermålet før pause for så og bli tatt av i pausen og ikkje komme på banen igjen. ++ ein haug anna dritt fxs klaga han ik når nufc blokkerte transfer i siste liten. uten han fikk en sjangse for d om. Men å holde ut alt uten og stikke tilbake til spania og bli der kaller det en oppsikkstvekkende proffisjonalitet. at big sam sko gi han en sjange etter alle måla i pre season var jo også bs han ble solgt på 1 sjangse. luque skylder ik nufc en jævla dritt. at nufc kasta så mykje penger etter han at deportivo pressa han ut av klubben får stå for klubbens regning ikkje luques.
« Siste redigering: 22. April 2010, 15:48 av Benson »

lgrinde

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1361 på: 22. April 2010, 16:27 »
Veit ikkje ka ein kaller å holde ut og møte opp på trening i 2 år med en trener som fryser deg ut og gir heller venstrekanten til dm matty pattison selv om en nettopp har senket lfc 2 alene er, og d en får igjen? er at en nermest blir mobbet en i full offentlighet med å bl anna å  bli sent alene til oppvarming etter alle byttene er brukt opp. Eller d å endelig få en sjange i europacupen mot palermo. Score matchvinnermålet før pause for så og bli tatt av i pausen og ikkje komme på banen igjen. ++ ein haug anna dritt fxs klaga han ik når nufc blokkerte transfer i siste liten. uten han fikk en sjangse for d om. Men å holde ut alt uten og stikke tilbake til spania og bli der kaller det en oppsikkstvekkende proffisjonalitet. at big sam sko gi han en sjange etter alle måla i pre season var jo også bs han ble solgt på 1 sjangse. luque skylder ik nufc en jævla dritt. at nufc kasta så mykje penger etter han at deportivo pressa han ut av klubben får stå for klubbens regning ikkje luques.

Du skriver veldig rotete, og har ekstremt mange skrivefeil.

Geir

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1362 på: 22. April 2010, 16:30 »
Stakkars Luque, som hadde så mange trenere og alle gjorde det samme. At alle de var så fæle og han var perfekt.

boris.

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1363 på: 22. April 2010, 17:03 »
Du skriver veldig rotete, og har ekstremt mange skrivefeil.

Lavmål!
Nei.

Geir

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1364 på: 22. April 2010, 17:05 »
Det er bare tull at man ikke skal kunne si fra når noen uttrykker seg såpass dårlig. En eller to skrivefeil i en setning tåler man, men når hele konteksten blir ødelagt av manglende rettskriving er det selvfølgelig greit å påpeke det.

Spesielt når man vet at fyren faktisk kan å skrive.