20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Alberto Luque  (Lest 215936 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

TooN

• Kaptein
    • Vis profil
Sv: Alberto Luque
« Svar #1290 på: 09. Okt. 2007, 16:09 »
Takk for konstruktive bidrag ::)

Om dere gir blanke så koffer må dere stadigt inn og skrive dritt da ?
liker bare erte sånne som deg:) driter fullstendig i luque jeg for min del. synd han ikke slo igjennom for newcastle og ønsker han lykke til i ajax.

Abel

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #1291 på: 09. Okt. 2007, 16:43 »
Irriterer meg litt at folk hyller Luque etter den slappe innsatsen han viste i Newcastle, det er ikke bare managerene sin feil at han ble tidenes flopp i Newcastle.
an sparker ikke Bobby Robson??

HughieG

• Benkvarmer
  • **
  • 174 kamper/143 mÃ¥l
    • Vis profil
« Svar #1292 på: 09. Okt. 2007, 19:43 »
Vil ikke si at det irriterer meg så veldig, men uforståelig er det. På den andre siden, bestekompisen min har vært sammen med ei jente i to år nå, og hun ser ut som et takras og oppfører seg som heksa fra nord. Det er også uforståelig for meg, men han skal få lov å styre med sitt, akkurat som Luque-fanbois...

Luque er ute med lyskestrekk i en måned, får håpe han klarer å riste det av seg. Slike lyskeskader kan være riktig seigliva og lumske. Spesielt med tanke på at Luque angivelig før har slitt så lenge med å bli 100% frisk fra den skaden han pådro seg i starten i Newcastle.

Forøvrig kan det bli interresant å se hva som skjer med Luques arbeidsplass og stilling nå som det ser ut til at det blir skifte i ledelsen der etter at Ten Cate etter alt sannsyn ender opp i Chelsea.

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1293 på: 09. Okt. 2007, 22:50 »
La oss kalle det en reaksjon på Roeders udugelighet. Selv syns jeg det er mye bedre enn de som har støtta diverse andre elendigheter oppigjennom de siste årene.
Jeg er ingen enorm fan, men er fortsatt av den trua at dersom Allardyce hadde vært manager etter Souey hadde Luque vært Newcastle-spiller, OG en favoritt blant vårs. Dessverre kan jeg ikke bevise det.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1294 på: 10. Okt. 2007, 15:38 »
Hadde Big Sam vært manager etter Sir Bobby ville vi ikke engang snakket om Luque nå. Det er en tanke jeg liker.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

Heinrich

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
« Svar #1295 på: 10. Okt. 2007, 17:07 »
Luque hvem?

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1296 på: 10. Okt. 2007, 18:45 »
Hadde Big Sam vært manager etter Sir Bobby ville vi ikke engang snakket om Luque nå. Det er en tanke jeg liker.

Tja. Ettersom Big Sam fortalte at han har vært en stor fan av Luque hele tiden er jo ikke det noen umulighet.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Benson

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1297 på: 01. Nov. 2007, 18:22 »
Luque er tilbake!

Ajax - NEC 0-0 20 okt. Ajax treneren Koster`s første kamp og det kan virke som Luque endelig har fått managere som ikkje frys han ut.
Albert Luque, at times on good form, even played a full match. The forward who had just returned from an injury, was scheduled to play only half a match.

Ajax1 Utrecht 0 28 okt
Følger opp med assist til vinnermålet i neste kamp.
In the second half, Ajax remained the better team. Albert Luque replaced Dennis Rommedahl after an hour and he was shortly after that involved in the Ajax goal. The Spaniard, the past days slightly injured, received a good pass from the back and crossed to Klaas Jan Huntelaar. The striker handily scored his tenth goal of the season.

Ajax 3 Hereenveen 1 1 nov

Assist nok ein gang
After 28 minutes Ajax scored again. Hedwiges Maduro headed in the ball from a good free kick from the right by Albert Luque.

:D
Mike Ashley killed the soul of Newcastle United FC [04.09.2008]

Fredrik

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1298 på: 01. Nov. 2007, 19:09 »
Herlig!

Må nesten få fingen ut å kjøpe en Ajaxdrakt med #10 Luque på.
# 9 Alan Shearer - World Legend

http://www.indkast.dk/upload/Nzogbia.jpg

Benson

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1299 på: 02. Nov. 2007, 12:44 »
Ja.

Og tenk om Luque sko klare og holde seg skadefri nå. Då kommer han til og ta heilt av.  :)

Lars Arild Stordal

• Kaptein
  • Newcastle United
    • Vis profil
« Svar #1300 på: 02. Nov. 2007, 19:11 »
Ja, han kommer til å ta helt av. Tror Ajax spillestil å det landet passer han utmerket. Håper virkelig han for fart på seg å for vist hvem han egentelig er.. Keep going Luque..
Er ikke lett å være Newcastle fan.
Men jeg elsker klubben uansett hva som skjer.

Daniel

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1301 på: 04. Nov. 2007, 16:15 »
Nok en Luque-scoring i dag.

Lars Arild Stordal

• Kaptein
  • Newcastle United
    • Vis profil
« Svar #1302 på: 04. Nov. 2007, 23:15 »
Just go 4 it Luque, go 4 it ;D Unner deg all glory i fremtiden. Så lenge det ikke innebærer at det er mot Newcastle.

Benson

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1303 på: 04. Nov. 2007, 23:18 »
Herlig progresjon etter skadeavbrekket. Og det vil bare bli bedre og bedre :D

Lars Arild Stordal

• Kaptein
  • Newcastle United
    • Vis profil
« Svar #1304 på: 04. Nov. 2007, 23:21 »
Ja, å jeg tror det bare er begynnelsen av hva vi kommer til å se å høre. Kommer nok til å bli en stor stjerne i den Hollandske serien. Tror nok det passer han bedre. Men vi skal heller ikke glemme at det er toppen 4-5 lag som er gode, å resten er vel middels å middels dårlig osv. Det er nok å en grunn til at han vil\kan lykkes.
« Siste redigering: 04. Nov. 2007, 23:23 av Lars Arild Stordal »