20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Prison Break  (Lest 66736 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Andy

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
Prison Break
« Svar #45 på: 13. Sep. 2006, 12:38 »
tenker du på morfin vraket eller stripperen? stripperen må være noe av det fineste jeg har sett på lang tid. skjønner ikke at han ikke heller går for henne

plebbster

• Gjest
Prison Break
« Svar #46 på: 13. Sep. 2006, 14:51 »
Die stripperin, ja. 8)

Men du så hva hun gjorde. Hadde bare forlat henne, jeg også. Akkurat som scofield.

Andy

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
Prison Break
« Svar #47 på: 19. Sep. 2006, 14:52 »

André S

• Kaptein
    • Vis profil
Prison Break
« Svar #48 på: 19. Sep. 2006, 15:42 »
Synes ikke denne var så bra som de som har vært tidligere... Håper bare de ikke tyner det for langt ut...

Andy

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
Prison Break
« Svar #49 på: 19. Sep. 2006, 16:35 »
syns den var dritbra jeg. jævli spennende hvertfall...

geordie-olav

• Kaptein
    • Vis profil
    • http://Newutd.com
Prison Break
« Svar #50 på: 19. Sep. 2006, 16:50 »
Prison Break er en deprimerende og sørgelig dårlig serie. Forutsigbar handling, samtidig som de prøver å øke spenningen idet de utsetter og utsetter noe man tror kommer til å skje.

Ja, det er litt av de samme momentene i Lost, men allikevel så er det en klar klasseskille mellom de to seriene. Handlingen i Prison Break startet å være så troverdig, men er nå utviklet seg til å bli en helkontroversiell serie.

Lost har i det minste et snev av kvalitet over seg. Lost er tankevekkende, og man blir glad i rollefigurene. Samtidig er det en konstant fare for at yndlingskarakteren din skal dø, som gjør alt så mye bedre.

Berntsen

• Kaptein
    • Vis profil
Prison Break
« Svar #51 på: 19. Sep. 2006, 17:08 »
Hahaha!! En av hovedpersonene, og manges "yndlingsperson" døde jo i forrige episode. Så tror den faren er der i Prison Break og.

Og du mener at handling er mer forutsigbar og treg enn Lost? Dummeste jeg har hørt. Priosn Break er en av de få seriene hvor det faktisk skjer noe, samtidig som du ikke aner hva som skjer videre. Tviler på at du har forutsett noe av det som har skjedd hittil i andre sesong!

Andy

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
Prison Break
« Svar #52 på: 20. Sep. 2006, 10:54 »
tror ikke du vet hva forutsigbar handling betyr olav. om du så vet det, så ser vi definitivt ikke på samme serie. kanskje du blander med "days of our lives" som går på tv3 på dagen (møkkaserie)?

prøver å øke spenningen?? de ikke bare prøver, men de klarer det så til de grader, og det skjer jo masse nye ting hver episode. lost er MYE mer forutsigbar og de har så mange episoder som ikke handler om noe

Ã…smund

• Kaptein
  • Lala lala Geordie!
    • Vis profil
Prison Break
« Svar #53 på: 20. Sep. 2006, 11:01 »
Ja må virkelig si at prison break er spennende ja. Sitter nesten helt fastlåst under episodene. Gleder meg allerede til neste uke!

plebbster

• Gjest
Prison Break
« Svar #54 på: 21. Sep. 2006, 20:06 »
De pillene til han nye etterforskeren kan jo knekke ham. Han blir jo manisk depressiv ( er litt usikker på konklusjonen av det ordet, ja ) hver gang han ikke får i seg en grønn drops. " Let's go to Utaaaaah ". Katastrofe at de ikke fant noe. Nå raner de en bank! GO GO GO! 8)

plebbster

• Gjest
Prison Break
« Svar #55 på: 21. Sep. 2006, 20:08 »
De pillene til han nye etterforskeren kan jo knekke ham. Han blir jo manisk depressiv ( er litt usikker på konklusjonen av det ordet, ja ) hver gang han ikke får i seg en grønn drops. " Let's go to Utaaaaah ". Katastrofe at de ikke fant noe. Nå raner de en bank! GO GO GO! 8)

André S

• Kaptein
    • Vis profil
Prison Break
« Svar #56 på: 21. Sep. 2006, 22:15 »
Lurer på hva de hadde gjort med vår kjæreste T-bag om de hadde funnet pengene under den siloen jeg...

Benson

• Kaptein
    • Vis profil
Prison Break
« Svar #57 på: 25. Sep. 2006, 12:46 »
Sitat fra: "geordie-olav"
Prison Break er en deprimerende og sørgelig dårlig serie. Forutsigbar handling, samtidig som de prøver å øke spenningen idet de utsetter og utsetter noe man tror kommer til å skje.

Lost har i det minste et snev av kvalitet over seJa, det er litt av de samme momentene i Lost, men allikevel så er det en klar klasseskille mellom de to seriene. Handlingen i Prison Break startet å være så troverdig, men er nå utviklet seg til å bli en helkontroversiell serie.
g. Lost er tankevekkende, og man blir glad i rollefigurene. Samtidig er det en konstant fare for at yndlingskarakteren din skal dø, som gjør alt så mye bedre.

LOL ?
Mike Ashley killed the soul of Newcastle United FC [04.09.2008]

Ã…smund

• Kaptein
  • Lala lala Geordie!
    • Vis profil
Prison Break
« Svar #58 på: 26. Sep. 2006, 15:36 »
Ja da er det en ære å få presentere denne ukens prison break
http://torrentspy.com/torrent/867887/Prison_Break_S02E06_HDTV_XviD_LOL_eztv

plebbster

• Gjest
Prison Break
« Svar #59 på: 26. Sep. 2006, 22:21 »
Vilt!

Takk for link, Åsmund. Den var koselig. Hjertestans x 20 på meg på slutten der.