20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Prison Break  (Lest 66549 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

ratatosk

• Midtbaneanker
  • Sunt pueri pueri, puerilia tractant
    • Vis profil
Sv: Prison Break
« Svar #330 på: 04. Sep. 2008, 14:31 »
Har tapt seg noe iforhold til 1 sesong ja, men syns ikke det er i nærheten av like mye som Lost, som bare ble viss vass etterhvert.

sunt pueri pueri puerilia tractant

Eivind

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #331 på: 04. Sep. 2008, 14:49 »
Sinnsyk start. Spennende som bare faen. Klarer nesten ikke å vente på neste episode...

Benson

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #332 på: 04. Sep. 2008, 16:51 »
Haha "Eat some bad mexican?"
Mike Ashley killed the soul of Newcastle United FC [04.09.2008]

Lasse

• Kaptein
    • Vis profil
    • http://www.brann.no
« Svar #333 på: 04. Sep. 2008, 18:46 »
Noen som hadde orket å legge ut linken til alle episodene i sesong 3?
Norsk fotball, Norge og all reaksjonær nisseluementalitet som er tilknyttet denne nasjonen må brenne på et bål for min del. Det eneste som teller er at Brann vinner serien og Champions League.

Andy

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #334 på: 04. Sep. 2008, 19:00 »
Hva med å bare søke på piratebay?

Anthony

• Gjest
« Svar #335 på: 16. Sep. 2008, 19:21 »
Prison Break er heroin for mange. Jeg lyger dere mitt oppi de hårete neseborene deres hvis jeg sier at det ikke  inkluderer meg selv.
Det som er noe unødvendig dritt er at første sesong er oktanhøy mens de utover tiden blir glattpolerte. Vel dette er noe generelt for ikke å si "nesten" obligatorisk for serier på dagens tv-program marked.

MLerbakk

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #336 på: 19. Mai 2009, 00:44 »
Ufattelig at jeg nettopp så siste episode av Prison Break. Jeg kommer ikke over det. Kunne fortsatt i evigheter for min del. Jeg føler meg tom.

André S

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #337 på: 19. Mai 2009, 01:08 »
Jeg synes det er bra at det er ferdig nå. Den siste sesongen var vel egentlig bare gjentagelse på gjentagelse, hvor de ble tatt av de samme folka gang på gang, men hvor de like mirakuløst kom seg unna hver eneste gang. Uten tvil en meget bra serie, men jeg er fornøyd med at det ble ferdig nå, i stedet for at de skulle prøvde å pressa ennå mere ut av det. Mange serier som har gått i fella med at de har prøvd å tyne for mye ut av den...

MLerbakk

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #338 på: 19. Mai 2009, 01:19 »
Jeg er helt enig i det du skriver. Har selv sagt det flere ganger at "de må avslutte serien snart". Men når jeg tenker meg om skulle jeg ønske det ikke var ferdig. :P Har mange ubesvarte spørsmål. Det skal sies at den siste sesongen kanskje også var den dårligste. Jeg klarte faktisk å forutse det meste som skjedde, men IKKE det som skjedde i siste episode. Det ble en brå sjokkavslutning for min del. Likte ikke måten de avsluttet(?) en så fantastisk serie på.

André S

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #339 på: 19. Mai 2009, 01:23 »
Ja, det er jo selvsagt litt vemodig, men jeg ser ikke helt for meg hva de kunne ha gjort. Det hadde blitt feilt å spint videre på Scylla i en sesong til, og det hadde vel også blitt litt teit om de skulle bryte seg ut av fengsel på ny. Likte heller ikke slutten, og det regner jeg med det var. Men har hørt at det skal komme en film på slutten også, men mulig det var de to episodene som gikk i helga...

Andy

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #340 på: 19. Mai 2009, 16:33 »
Synes det var en trist slutt da... Men de siste episodene var veldig "nå har vi fanget den personen, derfor må du gjøre sånn og sånn". Ble veldig ensformig. Er glad de ikke drar det ut lenger sånn som Lost.

André S

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #341 på: 19. Mai 2009, 16:39 »
Slutten var litt trist ja, men det er nå bare tv ;)

Benson

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #342 på: 19. Mai 2009, 16:42 »
Såg dei siste episodene no. Litt rart og trist at det er slutt no må eg sei. Skjedde mykje at og fram i dei siste episodene og gitt. Kanskje til det beste at dei gir seg no og ikkje vatnet den ut meir. "Smallville episode slutt". Trist og rørende men ganske bra avsluting. Kjekke General Krantz fekk ein verdig straff. 

André S

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #343 på: 19. Mai 2009, 16:48 »
Mmm. Trodde ikke de drev med slik straff lengre jeg. Og hadde ikke vår lille venn T-bag fortjent en verre skjebne?

Benson

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #344 på: 22. Mai 2009, 02:36 »
Dei er vel ein god del stater som forsatt praktiserer dødstraff i USA ? Er jo ikkje så lenge siden Lincoln satt i den samme stolen hehe.