20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Benjamin Mwaruwari linkes til Newcastle  (Lest 2537 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
"Ler og godtar meg over dei er inne som er forbanna på Ashley og Co. No gidde eg ikkje innpå denne tråden meir og lese om alle som meinar Ashley er verdens mest gnitne person, kor KATASTROFE denne sommaren har vore, kor REVVA klubben verte styrt."

NUFCern

• Midtbaneanker
    • Vis profil
    • http://rbk.no/
Benjamin Mwaruwari linkes til Newcastle
« Svar #1 på: 26. Nov. 2005, 11:47 »
Er han god nok og ikke koster den store skjorta av Freddy så ønske jeg han velkommen  :o

Thomas Beckheim

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #2 på: 26. Nov. 2005, 14:58 »
Det lille jeg har sett av Benjamin er ikke imponerende hvertfall.. Jeg håper ikke Souness kjøper han som "spissen som skal erstatte Shearer"
Men som backup er nok han sikker grei og ha om han ikke syter for mye.

Ser jo at Bayer`n var litt intr. i han i sommer og det betyr jo at han må ha noen flere ferdigheter enn fart hvertfall.

Et salg av Chopra og kjøp av Benjamin ville nok ha styrka Newcastle!

17Parker

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #3 på: 11. Des. 2005, 23:38 »
Sitat fra: "Thomas Beckheim"
Det lille jeg har sett av Benjamin er ikke imponerende hvertfall.. Jeg håper ikke Souness kjøper han som "spissen som skal erstatte Shearer"
Men som backup er nok han sikker grei og ha om han ikke syter for mye.

Ser jo at Bayer`n var litt intr. i han i sommer og det betyr jo at han må ha noen flere ferdigheter enn fart hvertfall.

Et salg av Chopra og kjøp av Benjamin ville nok ha styrka Newcastle!

Nei takk! Det jeg har sett av Benjamin var ikke noe spesielt!

chickenman

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #4 på: 12. Des. 2005, 22:50 »
Hvor spiller han nå? Og hvorfor skepsisen? Er han ikke god? Ukjent for meg, men høres dessverre ut som en spiller vi kunne komme til å hente. Uansett, var Bayer'n interessert var det en grunn til det.

chickenman

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #5 på: 12. Des. 2005, 22:51 »
et annet problem er jo hva fansen skal finne på å synge, eller si om ham hvis han skulle score noen mål....  :roll: