20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Everton FC - Newcastle United  (Lest 20759 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

KingKev

• Supersub
    • Vis profil
Everton FC - Newcastle United
« Svar #45 på: 27. Nov. 2005, 20:46 »
Sitat fra: "kesse"
Ameobi derimot er nok engang drit dårlig. NÅ må vel de som fortsatt har tro på han skjønne at han må vekk!?:) hehe..

Ganske utrolig at enkelte fortsatt har klokketro på Ameobi. Dersom denne skammen av en spiss får overta trøye nummer 9 neste sesong, griner jeg. Den mannen har fått så mange sjanser nå, av både Robson og Souness og han har ikke klart å tatt vare mange. Mannen er en katastrofe. Lager unødvendige frispark, klarer ikke hoppe skikkelig opp i en duell uten å lage frispark. Han går seg vill inni trengte situasjoner, prøver alltid på vanskelige ting fremfor det enkle. Når han først avslutter på mål, så er det med løskrutt. Han har også vært en katastrofe på reservelaget i år, bortsett fra en enkelt kamp hvor han scoret mange mål.

SELG SELG SELG i januar. Få inn Tuncay eller Nihat!!

J-La

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
    • http://www.sp2004.tk
« Svar #46 på: 27. Nov. 2005, 20:49 »
Enig med deg Paul..Ingen i hele verden skal få ta fra Souness at han er god på transfer markedet..jeg hadde aldri i hele mitt liv håpet på Owen,Emre,Parker og Luque..MEN det hjelper så stygg lite når laget ikke funker. Jeg synes også det er mistenkelig dårlig samhold og flyt i midtbanen. Vi har jo spillere som er enorme individualister men sammen gir de ingen mening. Med de spillerne Souness har på papiret er det uttilgivelig å tape mot Everton. Sir Bobby banka de fleste lag med langt dårligere stall. Bare tenk på hvilket sammarbeid bla Robert og Bernard hadde i sine glansdager. Vi brillierte fremover og var PL mest underholdene lag. Bare så synd Sir Bobby hadde en forsvarsfirer som ikke holdt første div.nivå engang.

Det eneste NUFC mangler er en trener i verdensklasse. Ansett Souness som speider og transfer sjef  :lol: J-La spår trenerbytte etter tapet som desverre kommer mot Arsenal.
jære kjære Gud, Glen Roeder suug! Med han i stolen vinner vi aldri ligan, please please send oss Kevin Keagan!!!

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #47 på: 27. Nov. 2005, 21:08 »
Det er nok en gang tydelig at Souness er vårt største problem. Og det er Souness som er den fremste verkebyllen som må fjernes.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

howie

• Flaskebærer
  • *
    • Vis profil
« Svar #48 på: 27. Nov. 2005, 21:12 »
Jeg har nesten aldri sett ett så tafatt Newcastle-lag som i andre omgang!
Vi var gode i første omgang men i den andre var det bare kjerringfotball fra Newcastle sin side. Det jeg ikke skjønner er hvordan vi kan tape så mange kamper og spille så dårlig når vi har så mange gode spillere. Heldigvis spiller ikke ALLE spillerne dårlig. Ramage , Given , Taylor ( skadet ) , N`Zogbia , Parker og Owen ( skadet ) spiller bra.
      Souness er ingen god trener. Bortsett fra på transfer-markedet. Han kunne blitt en god speider. Men ny trener må vi få. Så snart så mulig.
       Jeg er veldig skuffet over det Boumsong har gjort på banen denne sesongen. Han har ikke vist seg som den forsvarsklippen som han utgjorde forrige sesong. Og når Boumsong spiller dårlig spiller Bramble dårlig.

Paul Andreas

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #49 på: 27. Nov. 2005, 21:19 »
Takk for rettelsen Souey. Nå lærte jeg noe nytt i dag  :wink: Men hans siste sesong i blackburn var langt fra bra som du sier.

http://www.4thegame.com/club/newcastle-united-fc/manager-profile/1501/graemesouness.html

Her er en link som viser Souness sin "fantastiske" merittliste og trenerkarriere.

Kesse

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #50 på: 27. Nov. 2005, 23:23 »
Skulle gjerne hatt Souness i en annen stilling i Newcastle jeg også! Han er nok god på mange måter, men han egner seg ikke som en manager for en klubb som Newcastle!

Lurer på hvor lenge til han sitter?! Får håpe jeg/vi får en ekstra julegave i år og han forsvinner!!:)

Ang. hans tidligere karriere gjorde han det vel veldig bra i Fenerbache også!? Han er jo gud i tyrkia.

Doffi

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #51 på: 27. Nov. 2005, 23:37 »
hjelper ikke med bare stjerner, se på wigan !

Treneren har evig mye og si.

Tror du souness hadde vunnet CL med det laget mourinho gjorde?
lt;3 Newcastle <3

Benson

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #52 på: 27. Nov. 2005, 23:39 »
Dommerne og skader som har ødelagt sesongen vårres ikkje Souness :x
Mike Ashley killed the soul of Newcastle United FC [04.09.2008]

Kesse

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #53 på: 27. Nov. 2005, 23:42 »
Sitat fra: "Benson"
Dommerne og skader som har ødelagt sesongen vårres ikkje Souness :x

uenig. Skader får man vært eneste år, ALLE klubber sliter med skader i løpet av sesong. Og det er svært få som har en tropp som Chelsea så det kan vi ikke skylde på....

Dommerne har i noen kamper vært svake ja. Men ikke så svake at vi skal ligge på nedre halvdel av tabellen. Vi skal faktisk være ganske glade i dag for at vi ikke fikk Shearer og Baba utvist. Så det gikk ikke KUN mot oss i dag med tanke på dommeravgjørelser.

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #54 på: 27. Nov. 2005, 23:48 »
Nå kan en ikke skylde på skader, og det er svært bekymrende at vi taper i dag. Det styrker ikke troen min.
Jeg har forresten lenge ropt på Souness som vår egen Frank Arnesen, jeg. Tror vi kan dra meget god nytte av det :D
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Benson

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #55 på: 27. Nov. 2005, 23:50 »
Vel vi kan jaffal slutte med straffetrening for straffe får me ikkje før det brenner i #######
Mike Ashley killed the soul of Newcastle United FC [04.09.2008]

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #56 på: 27. Nov. 2005, 23:51 »
Sitat fra: "Benson"
Vel vi kan jaffal slutte med straffetrening for straffe får me ikkje før det brenner i #######

Det er sant. Vi er inne i en ond sirkel med de helvettes dommerne som har en slags felles vendetta mot klubben.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

Kesse

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #57 på: 27. Nov. 2005, 23:51 »
Ja, for jeg har EGENTLIG litt sansen for Souness. Tror han er flink på mange områder!! Bare ikke manager!;) hehe.. Men det spørs vel om Souness er int. i en annen stilling enn manager...

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #58 på: 27. Nov. 2005, 23:56 »
Jeg ser mye nytteverdi i å ha Souness i en slik Frank Arnesen-stilling. Hans gode kontaktnett og kraft på overgangsmarkedet er intet mindre enn imponerende. Men han er nok neppe interessert i det, nei.

Thomas Beckheim

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #59 på: 27. Nov. 2005, 23:57 »
Ottmar Hitzfeld

Er enig med deg Eilertsen, la Souness bli som vår egen Frank Arnesen. La han reise rundt og se på spillere og forhandle kontrakter med de.

Med Ottmar bak "rattet" ville Newcastle tatt igjen Chelsea. (nesten)