20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Everton FC - Newcastle United  (Lest 20728 ganger)

0 medlemmer og 2 gjester leser dette emnet.

Mack

• Kaptein
    • Vis profil
    • http://magnar.com
Everton FC - Newcastle United
« Svar #15 på: 26. Nov. 2005, 13:39 »
Og Everton stiller et mye dårligere lag enn de gjorde i fjor.
Toon, Toon,
Black and white army

Rolfern

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #16 på: 26. Nov. 2005, 13:58 »
Sitat fra: "Mack"
Og Everton stiller et mye dårligere lag enn de gjorde i fjor.

Inn har jo Krøldrup, van der Meyde og Valente kommet, og disse er jo bedre enn de andre Everton kunne stille med i tilsvarende posisjoner i fjor. Og slår Beattie til for fullt så er Everton absolutt en motstander man bør frykte.
Carr har altfor få landskamper for England!

NUFCern

• Midtbaneanker
    • Vis profil
    • http://rbk.no/
« Svar #17 på: 26. Nov. 2005, 14:24 »
Jeg har et forslag til Newcastle: Hvorfor ikke la Owen stå over treningen dagene før kamp, sånn at vi slipper å frykte for at han ikke spiller hver bidige helg?

Owen har nok engang fått en skade og er usikker foran kampen i morgen.
http://icnewcastle.icnetwork.co.uk/newcastleunited/news/tm_objectid=16416926%26method=full%26siteid=50081%26headline=owen%2dscare-name_page.html

Men satser på at han blir klar for å starte kampen.

Noreng

• Gjest
« Svar #18 på: 26. Nov. 2005, 14:32 »
Vi går veldig viktig uke i møte! Vi bør vi de 2 PL matchene før å henge med i toppen, og vi må også¨vinne over sterke Wigan. Men som Rolf sier; det blir tøft

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #19 på: 26. Nov. 2005, 18:13 »
De tre neste kampene blir veldig viktige og veldig vanskelige. Spesielt Wigan borte blir en stor utfordring. Everton har bedret seg i det siste, men Owen har for vane å score mot Liverpools naborivaler. Vi satser på at han gjør det nok en gang.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

Thomas Beckheim

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #20 på: 26. Nov. 2005, 18:58 »
Etter dagens resultater (tenker da på at Liverpool og Tottenham fikk 3 poeng) blir denne kampen utrolig viktig Vi kan ikke la disse lagene stikke av på tabellen om vi skal til europa neste år!

Kun 3 poeng er bra nok i morgen!

Everton - Manchester United 0 - 2
Everton - Portsmouth       0 - 1
Everton - Wigan Athletic       0 - 1
Everton - Chelsea               1 - 1
Everton - Middlesbrough        1 - 0

Ja, her er Everton sine hjemmekamper i årets sesong. Når Wigan og Portsmouth reiser herfra med sekken full så SKAL FAEN MEG NEWCASTLE OGSÅ DET

Legg merke til hvor mange mål Everton har scort på hjemmebane da. 2 mål :D  
Hva hadde vært typisk Newcastle i morra? Bramble show og 3 mål i trynet og 0 poeng :twisted:

-Thomas som er redd for det "typiske"-

Mack

• Kaptein
    • Vis profil
    • http://magnar.com
« Svar #21 på: 26. Nov. 2005, 20:39 »
Sitat fra: "Joakim"
Everton har bedret seg i det siste, men Owen har for vane å score mot Liverpools naborivaler.

Er ikke Owen egentlig Everton-gutt da? Ja, men det stemmer at han scorer en del mot dem.
Toon, Toon,
Black and white army

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #22 på: 27. Nov. 2005, 00:21 »
Det er mulig han "egentlig" tilhører den blå siden, men han er betydelig mer rød enn blå da, vil jeg påstå.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

Thomas Beckheim

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #23 på: 27. Nov. 2005, 01:03 »
"Han tilhører egentlig den blå siden" Det er jeg ganske sikker på. Men ble nok hjernevaska litt i Liverpool.

KingKev

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #24 på: 27. Nov. 2005, 01:08 »
Sitat fra: "Thomas Beckheim"
"Han tilhører egentlig den blå siden" Det er jeg ganske sikker på. Men ble nok hjernevaska litt i Liverpool.

Stemmer at han egentlig er blå. Følgende er hentet fra Wikipedia: "Liverpool signed Owen as an apprentice while in his teens, although as a boy he had been a supporter of their local arch-rivals Everton."

Kan jo legge til at både McManaman, Fowler og Carragher har vært "blå" supportere som liten. Det sies at Gerrard også var ihuga Everton supporter. Er hvertfall ingen tvil om hva klubb som er folkets klubb i Liverpool :-)

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #25 på: 27. Nov. 2005, 01:38 »
Gerrard er jeg også ganske sikker på at er blå egentlig.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #26 på: 27. Nov. 2005, 08:27 »
Ifølge en på Newcastle-online forumet. Hvor seriøst dette er gjenstår å se.

"Michael Owen has not travelled to Merseyside for the game against Everton tomorrow, he is still having probelms with his groin and will probably also miss the games against Wigan and Villa."

"My information is 100% correct and nothing but fact, I am mates with one of the backroom staff, I spoke to him at 3.45pm this afternoon and he was on the team coach travelling down to merseyside. You will all see tomorrow when the team is announced on Sky and when Souness is interview he will tell you he is out for a couple of weeks."
"Ler og godtar meg over dei er inne som er forbanna på Ashley og Co. No gidde eg ikkje innpå denne tråden meir og lese om alle som meinar Ashley er verdens mest gnitne person, kor KATASTROFE denne sommaren har vore, kor REVVA klubben verte styrt."

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #27 på: 27. Nov. 2005, 08:28 »
Ifølge en på Newcastle-online forumet. Hvor seriøst dette er gjenstår å se.

"Michael Owen has not travelled to Merseyside for the game against Everton tomorrow, he is still having probelms with his groin and will probably also miss the games against Wigan and Villa."

"My information is 100% correct and nothing but fact, I am mates with one of the backroom staff, I spoke to him at 3.45pm this afternoon and he was on the team coach travelling down to merseyside. You will all see tomorrow when the team is announced on Sky and when Souness is interview he will tell you he is out for a couple of weeks."
"Ler og godtar meg over dei er inne som er forbanna på Ashley og Co. No gidde eg ikkje innpå denne tråden meir og lese om alle som meinar Ashley er verdens mest gnitne person, kor KATASTROFE denne sommaren har vore, kor REVVA klubben verte styrt."

NUFCern

• Midtbaneanker
    • Vis profil
    • http://rbk.no/
« Svar #28 på: 27. Nov. 2005, 12:58 »
Nå er tydeligvis situasjonen forandret. En på NUFC-online forumet skriver dette i dag:

It's just said on ssn that owen and shearer are fit to play on the banner on the bottom of the screen

Så la oss alle håpe at dette stemmer, og at vi får se Owen og Shearer fra start i denne kampen. Krysser alt jeg har :lol:  :o

Mads Andre

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #29 på: 27. Nov. 2005, 14:09 »
Noen her som vet om steder på nette jeg kan få sett kampen gratis?
*¤Newcastle Utd & Vålerenga For Life¤*